Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2022, 00:13 uur
Roy: soms vind 'em een beetje een aansteller, maar dit vind ik wel een okaye van hem. 7
Junior Senior: met zo'n naam, songtitel en de still van de videoclip met daarop een 80s computerspelletje hield ik mijn hart en gifpen vast, maar... het viel mee. Clipje is wel een glimlach waard. 5,5
Sandy: dit clipje is zelfs een schaterlach waard. Fantastisch!
En dan ook nog zes weken in de Top40 gestaan met een 19e plaats. Dat zijn precies dezelfde statistieken als Led Zeppelins 'Good Times, Bad Times.' Ik zit hier hardop te lachen, dus hoe bad het ook is, ik heb er toch een good time aan gehad. Dankje Shaky! 2
Junior Senior: met zo'n naam, songtitel en de still van de videoclip met daarop een 80s computerspelletje hield ik mijn hart en gifpen vast, maar... het viel mee. Clipje is wel een glimlach waard. 5,5
Sandy: dit clipje is zelfs een schaterlach waard. Fantastisch!
En dan ook nog zes weken in de Top40 gestaan met een 19e plaats. Dat zijn precies dezelfde statistieken als Led Zeppelins 'Good Times, Bad Times.' Ik zit hier hardop te lachen, dus hoe bad het ook is, ik heb er toch een good time aan gehad. Dankje Shaky! 2
0
geplaatst: 12 maart 2022, 15:06 uur
Gelijk een bezetene sta ik hier te hoelahoepen, maar vrolijker word ik er niet van.
3,5
3,5
0
geplaatst: 12 maart 2022, 17:05 uur
Hoelahoepend begeeft Sandy zicht richting de 912e plek met een gemiddelde van 3,07.
Waar Sandy in 1986 stopte met het uitbrengen van muziek, was het deze Nederlandse meidengroep die in dat jaar juist doorbrak. 3 hits werden er in 1986 gescoord en nog eentje in 1987.
De meiden stonden vooral bekend om hun imago (live optredens in lingerie of minder) en (mede) daardoor kregen ze ook in het buitenland geregeld optredens aangeboden. Na de eerste drie singles kwam er een album uit, maar het publiek was hun interesse verloren. De verkoopcijfers bleven laag en in 1988 was het klaar met de groep. Tussen 1988 en 2010 werden er wel eens wat comeback pogingen ondernomen, maar die liepen steeds op niets uit.
We gaan terug naar hun grootste hit.
928. Centerfold - Dictator
[1986, #aw10, #hp6]
Waar Sandy in 1986 stopte met het uitbrengen van muziek, was het deze Nederlandse meidengroep die in dat jaar juist doorbrak. 3 hits werden er in 1986 gescoord en nog eentje in 1987.
De meiden stonden vooral bekend om hun imago (live optredens in lingerie of minder) en (mede) daardoor kregen ze ook in het buitenland geregeld optredens aangeboden. Na de eerste drie singles kwam er een album uit, maar het publiek was hun interesse verloren. De verkoopcijfers bleven laag en in 1988 was het klaar met de groep. Tussen 1988 en 2010 werden er wel eens wat comeback pogingen ondernomen, maar die liepen steeds op niets uit.
We gaan terug naar hun grootste hit.
928. Centerfold - Dictator
[1986, #aw10, #hp6]
0
geplaatst: 13 maart 2022, 00:10 uur
Centerfold - Dictator : 4,5
Het stokje overnemen zorgt helaas niet voor een betere song.
Het stokje overnemen zorgt helaas niet voor een betere song.
0
geplaatst: 13 maart 2022, 11:28 uur
928. Centerfold - Dictator: 7,5
927. Sandy - Doe de Hoela Hop: 4
926. Junior Senior - Move Your Feet: 7
927. Sandy - Doe de Hoela Hop: 4
926. Junior Senior - Move Your Feet: 7
0
geplaatst: 13 maart 2022, 11:38 uur
Centerfold 6,8 ( de videoclip is hilarisch (slecht) een paar danslessen hadden geen kwaad gekund, maar de outfits maken veel goed)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.