Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 maart 2022, 18:54 uur
1
Met veel zelfvoldoening geschreven door de 14-jarige pestkop van de klas?
Met veel zelfvoldoening geschreven door de 14-jarige pestkop van de klas?
0
wavanbuuren
geplaatst: 21 maart 2022, 08:31 uur
King - 7
Kristine - 5,5 (Feel what you want is toch wel een stukkie beter)
Madman - 1
Toen ie uit kwam had ik al een tyfushekel aan dit nummer en dat is er na al die jaren niet beter op geworden.
Kristine - 5,5 (Feel what you want is toch wel een stukkie beter)
Madman - 1
Toen ie uit kwam had ik al een tyfushekel aan dit nummer en dat is er na al die jaren niet beter op geworden.
1
geplaatst: 21 maart 2022, 17:08 uur
Dj Madman komt in het klassement in een blokje 'made in Holland' te staan tussen Anny Schilder, Maan, Jannes en Ali B. Hij belandt met 3,63 op plek 910.
De laatste verzoekjes komen deze week voorbij.
Je zou denken dat het onderling is afgesproken door de aanvragers, maar het is puur toeval: 1x 1981 en 3x 1991.
Twee top 10-hits wist deze punkband in de UK te scoren en nog twee top 20-songs. De song die werd aangevraagd werd een hit in de UK, België en Nederland.
De band heeft maar heel kort bestaan al zijn er sinds hun breakup in 1982 allerlei nieuwe pogingen gedaan om de band, met constant nieuwe bezettingen, nieuw leven in te blazen. Het sloeg allemaal niet aan, maar de originele band wist dus wel nog een aantal hits te scoren, waaronder deze:
937. Tenpole Tudor - Wunderbar
[1981, #aw8, #hp4]
De laatste verzoekjes komen deze week voorbij.
Je zou denken dat het onderling is afgesproken door de aanvragers, maar het is puur toeval: 1x 1981 en 3x 1991.
Twee top 10-hits wist deze punkband in de UK te scoren en nog twee top 20-songs. De song die werd aangevraagd werd een hit in de UK, België en Nederland.
De band heeft maar heel kort bestaan al zijn er sinds hun breakup in 1982 allerlei nieuwe pogingen gedaan om de band, met constant nieuwe bezettingen, nieuw leven in te blazen. Het sloeg allemaal niet aan, maar de originele band wist dus wel nog een aantal hits te scoren, waaronder deze:
937. Tenpole Tudor - Wunderbar
[1981, #aw8, #hp4]
0
geplaatst: 21 maart 2022, 17:27 uur
8
Vermakelijk is het zeker wel, veel liever dat dan serieus bedoelde maar oersaaie muziek.
Vermakelijk is het zeker wel, veel liever dat dan serieus bedoelde maar oersaaie muziek.
0
geplaatst: 21 maart 2022, 17:57 uur
Wat een grappige clip! Nooit gezien. Als ik iéts ouder was geweest, dan had ik daar graag tussen het publiek gezeten. Ideale meezingpuberpunk.
7,2
Oh, DJ Madman ook nog. Wel stoer dat dat ene (lelijk gemaakte) meisje zich leent om als onderwerp/slachtoffer te fungeren in de clip.
Ook erg puberaal natuurlijk, maar wel mooi dat die teksten toen nog konden. Lekker dissen i.p.v. het zoveelste schijnheilige liefdesliedje. Heel verfrissend. Nu zouden alle social media op tilt slaan en er Kamervragen over worden gesteld.
3
7,2
Oh, DJ Madman ook nog. Wel stoer dat dat ene (lelijk gemaakte) meisje zich leent om als onderwerp/slachtoffer te fungeren in de clip.
Ook erg puberaal natuurlijk, maar wel mooi dat die teksten toen nog konden. Lekker dissen i.p.v. het zoveelste schijnheilige liefdesliedje. Heel verfrissend. Nu zouden alle social media op tilt slaan en er Kamervragen over worden gesteld.
3
0
geplaatst: 21 maart 2022, 20:10 uur
DJ Madman 4,5 (enig Arnhems chauvinisme en ik heb dit 3x "live" gezien in het Arnhemse uitgaansleven in de 90's)
Wunderbar 4,2 (denk dat het publiek van DJ Madman gewoon doorgaat als dit meteen erna gedraaid wordt)
Wunderbar 4,2 (denk dat het publiek van DJ Madman gewoon doorgaat als dit meteen erna gedraaid wordt)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.