Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2022, 22:03 uur
Al die voldoendes
dit grenst voor mij aan debiliteit. Daarbij vergeleken is DJ Madman nog hoogstaand.
2
dit grenst voor mij aan debiliteit. Daarbij vergeleken is DJ Madman nog hoogstaand.2
0
geplaatst: 21 maart 2022, 23:38 uur
933. The Kinks - Waterloo Sunset 8.5
934. King - Love and Pride 7.5
935. Kristine W - One More Try 6.5
936. Dj Madman - Meisje (Zo Lelijk Als de Nacht) 6.0
937. Tenpole Tudor - Wunderbar 6.5
934. King - Love and Pride 7.5
935. Kristine W - One More Try 6.5
936. Dj Madman - Meisje (Zo Lelijk Als de Nacht) 6.0
937. Tenpole Tudor - Wunderbar 6.5
0
wavanbuuren
geplaatst: 22 maart 2022, 08:57 uur
Tsja, de scheidslijn tussen "waardeloos" en "een leuk plaatje wat zichzelf gelukkig niet al te serieus neemt" is soms dun, zo blijkt maar weer uit de beoordelingen.
Ik kan dit dan weer prima hebben (in tegenstelling tot de waardeloze DJ hiervoor), al is het verder prima dat ze snel in de vergetelheid zijn geraakt.
7
Ik kan dit dan weer prima hebben (in tegenstelling tot de waardeloze DJ hiervoor), al is het verder prima dat ze snel in de vergetelheid zijn geraakt.
7
0
geplaatst: 22 maart 2022, 17:13 uur
5,75 gemiddeld voor Wunderbar; plek 690.
We gaan vandaag luisteren naar een cover van een instrumental van Ronnie Laws. Een jaar later ging de R&B groep Side Effect ermee aan de haal en bracht een versie met tekst uit, en bijna vijftien jaar later bereikte een nieuwe cover de hitlijsten. Die 90s versie was nergens zo populair als in Nederland.
Een Brits-Amerikaanse samenwerking als verzoekje om de reeks 1991-songs mee te beginnen.
938. Incognito - Always There [feat. Jocelyn Brown]
[1991, #aw12, #hp3]
We gaan vandaag luisteren naar een cover van een instrumental van Ronnie Laws. Een jaar later ging de R&B groep Side Effect ermee aan de haal en bracht een versie met tekst uit, en bijna vijftien jaar later bereikte een nieuwe cover de hitlijsten. Die 90s versie was nergens zo populair als in Nederland.
Een Brits-Amerikaanse samenwerking als verzoekje om de reeks 1991-songs mee te beginnen.
938. Incognito - Always There [feat. Jocelyn Brown]
[1991, #aw12, #hp3]
0
geplaatst: 22 maart 2022, 18:46 uur
938. Incognito - Always There [feat. Jocelyn Brown]: 7
937. Tenpole Tudor - Wunderbar: 5,5
937. Tenpole Tudor - Wunderbar: 5,5
1
geplaatst: 22 maart 2022, 19:59 uur
Destijds liep ik met een grote boog om dit soort muziek heen. Had ik dat niet gedaan, dan had ik zelfs toen moeten toegeven wat een verschrikkelijk gave strot Jocelyn heeft. Wauw, zou zij ook in ouwe rauwe soul of gospel hebben gezongen?
Loop ik wat te zoeken en wat zie ik? Oh, de bizarre toeval. Blijkt Jocelyn de zangeres te zijn van een lp die ik nota bene gisteren nog had gedraaid (had ik toen niet opgemerkt): Change - The Glow of Love
Rauwe soul noch gospel, maar wel fraaie discofunk.
Tegenwoordig een minder grote aversie voor dansbaar spul zoals dit. Met bonuspunten voor de geweldige performance van Jocelyn. Zelfde bouwjaar als mijn moeder.... gek idee.
7
Loop ik wat te zoeken en wat zie ik? Oh, de bizarre toeval. Blijkt Jocelyn de zangeres te zijn van een lp die ik nota bene gisteren nog had gedraaid (had ik toen niet opgemerkt): Change - The Glow of Love
Rauwe soul noch gospel, maar wel fraaie discofunk.
Tegenwoordig een minder grote aversie voor dansbaar spul zoals dit. Met bonuspunten voor de geweldige performance van Jocelyn. Zelfde bouwjaar als mijn moeder.... gek idee.
7
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.