Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 30 maart 2022, 08:56 uur
Die moest van ver komen. Er daar is natuurlijk een reden voor.
2,5
2,5
0
geplaatst: 30 maart 2022, 13:04 uur
Tot nu toe nog geen enkele voldoende.
Zal ik daar maar eens verandering in brengen?
Je hoort tenslotte duidelijk, héél duidelijk dat het dezelfde schrijvers zijn als die van Luv en die durf ik af en toe best een voldoende te geven. Schaamteloos, ja.
Maar... nee, dat gaat met dit nummer toch echt niet lukken.
Heb dan toch liever een Trojan Horse of You're The Greatest Lover.
3
Zal ik daar maar eens verandering in brengen?
Je hoort tenslotte duidelijk, héél duidelijk dat het dezelfde schrijvers zijn als die van Luv en die durf ik af en toe best een voldoende te geven. Schaamteloos, ja.
Maar... nee, dat gaat met dit nummer toch echt niet lukken.
Heb dan toch liever een Trojan Horse of You're The Greatest Lover.
3
0
geplaatst: 30 maart 2022, 17:04 uur
Silvio scoort 3,57, daarmee staat het orkest uit Den Bosch op plek 920.
35 Top 40 hits scoorde deze dame in Nederland, waarvan er 12 de top 10 wisten te bereiken. Ze is in dit topic al eens langs geweest met haar (ex)man, maar nog nooit solo. Gezien haar lange staat van dienst moet daar maar eens verandering in komen.
Tegenwoordig is ze getrouwd met een Duitser, woont ze in Zwitserland en heeft ze de Zwitserse nationaliteit aangenomen. Wij gaan terug naar toen ze nog Amerikaanse was en een song voor deel 3 in de Mad Max filmreeks zong.
946. Tina Turner - We Don't Need Another Hero (Thunderdome)
[1985, #aw12, #hp7]
35 Top 40 hits scoorde deze dame in Nederland, waarvan er 12 de top 10 wisten te bereiken. Ze is in dit topic al eens langs geweest met haar (ex)man, maar nog nooit solo. Gezien haar lange staat van dienst moet daar maar eens verandering in komen.
Tegenwoordig is ze getrouwd met een Duitser, woont ze in Zwitserland en heeft ze de Zwitserse nationaliteit aangenomen. Wij gaan terug naar toen ze nog Amerikaanse was en een song voor deel 3 in de Mad Max filmreeks zong.
946. Tina Turner - We Don't Need Another Hero (Thunderdome)
[1985, #aw12, #hp7]
0
geplaatst: 30 maart 2022, 18:06 uur
Een song die in de verste verte niet bij de film past, maar goed, dat doet er niet toe.
6.5
6.5
0
geplaatst: 30 maart 2022, 21:18 uur
Ik heb stiekem best een zwak voor Tina Turner. Private Dancer is haar beste, maar deze mag er ook zijn.
7,8
7,8
0
geplaatst: 31 maart 2022, 01:26 uur
Silvio - I'm Your Son South America : 7,5 (ik hou wel van dit soort foute muziek
)
Tina Turner - We Don't Need Another Hero (Thunderdome) : 6,5
)Tina Turner - We Don't Need Another Hero (Thunderdome) : 6,5
1
wavanbuuren
geplaatst: 31 maart 2022, 08:47 uur
Als ik alle singles van Tina zou moeten beoordelen zou dat een allegaartje van cijfers opleveren van 2 tot 9 ofzo. Dit is voor mij wel bovenkant. Bijna pretentieus of zelfs kitsch, maar net niet over de top.
8
8
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.