Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 maart 2022, 18:04 uur
Mijn hersenen geven je volkomen gelijk, mijn hart zegt iets anders. 

1
wavanbuuren
geplaatst: 29 maart 2022, 09:14 uur
Braaf, cheesy, oubollig en behoorlijk gedateerd zijn altijd mijn associaties bij dit nummer.
Als je wat langer luistert zit er toch iets aanstekelijks in, maar niet genoeg om hoge ogen te scoren.
5,3
Als je wat langer luistert zit er toch iets aanstekelijks in, maar niet genoeg om hoge ogen te scoren.
5,3
1
geplaatst: 29 maart 2022, 10:55 uur
wavanbuuren schreef:
Braaf, cheesy, oubollig en behoorlijk gedateerd zijn altijd mijn associaties bij dit nummer.
5,3
Dat is precies hoe ik ook tegen het liedje aankeek terwijl ik luisterde. Alleen viel ik tóch voor die aanstekelijkheid en werd mijn onvoldoende een (ruime) voldoende. De cover hielp mij ook het origineel extra te waarderen.Braaf, cheesy, oubollig en behoorlijk gedateerd zijn altijd mijn associaties bij dit nummer.
5,3
0
geplaatst: 29 maart 2022, 17:09 uur
6,67 gemiddeld voor Andrew Gold, daarmee komt hij op de 421e plek terecht.
Janschen & Janschens waren verantwoordelijk voor een heel aantal songs van Luv' en voor de grootste hit van Conquistador. Ze schreven echter ook een lied voor een orkest uit Den Bosch dat een hit in Nederland en België zou worden.
Later werd het nummer nog twee keer gecoverd in het Duits, maar wij gaan luisteren naar het origineel. De Brabanders haalden 4x de Nederlandse Top 40, dit was de song die het beste scoorde.
945. Silvio - I'm Your Son South America
[1984, #aw8, #hp9]
Janschen & Janschens waren verantwoordelijk voor een heel aantal songs van Luv' en voor de grootste hit van Conquistador. Ze schreven echter ook een lied voor een orkest uit Den Bosch dat een hit in Nederland en België zou worden.
Later werd het nummer nog twee keer gecoverd in het Duits, maar wij gaan luisteren naar het origineel. De Brabanders haalden 4x de Nederlandse Top 40, dit was de song die het beste scoorde.
945. Silvio - I'm Your Son South America
[1984, #aw8, #hp9]
0
geplaatst: 29 maart 2022, 17:50 uur
945. Silvio - I'm Your Son South America: 5
944. Andrew Gold - Never Let Her Slip Away: 7,5
944. Andrew Gold - Never Let Her Slip Away: 7,5
0
geplaatst: 29 maart 2022, 21:00 uur
Big Secret - 4,2
Will Downing - 4,5
Veronicas - 4,8
Andrew Gold - 4,6
Silvio - 2,1
Niet best hoor. Wat jij, Shaky?
Will Downing - 4,5
Veronicas - 4,8
Andrew Gold - 4,6
Silvio - 2,1
Niet best hoor. Wat jij, Shaky?
1
geplaatst: 29 maart 2022, 21:09 uur
0
geplaatst: 29 maart 2022, 21:17 uur
Die eerste minuut vond ik eigenlijk helemaal niet slecht. Toen kwam de rest.
5
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.