Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 april 2022, 17:17 uur
Oebele komt niet verder dan 3,25 gemiddeld en het kinderkoor belandt op plek 931.
Tussen 1965 en 1994 bracht deze dame uit Harlem, New York, een heleboel singles uit, maar slechts 1 daarvan wist in de top 40 van de Amerikaanse Billboard te komen....dat werd dan wel maar meteen een nummer 1-hit.
De song was een duet met James Ingram en tijdens de eerste release van de single gooide het nummer geen hoge ogen. Toen de song in de goed bekeken tv-serie General Hospital gebruikt werd, besloot de platenmaatschappij het nogmaals te proberen, en toen dus met groot succes.
Op gitaar horen we trouwens Steve Luthaker, en Michael McDonald neemt een deel van de achtergrondzang voor zijn rekening.
951. Patti Austin & James Ingram - Baby, Come to Me
[1983, #aw8, #hp5]
Tussen 1965 en 1994 bracht deze dame uit Harlem, New York, een heleboel singles uit, maar slechts 1 daarvan wist in de top 40 van de Amerikaanse Billboard te komen....dat werd dan wel maar meteen een nummer 1-hit.
De song was een duet met James Ingram en tijdens de eerste release van de single gooide het nummer geen hoge ogen. Toen de song in de goed bekeken tv-serie General Hospital gebruikt werd, besloot de platenmaatschappij het nogmaals te proberen, en toen dus met groot succes.
Op gitaar horen we trouwens Steve Luthaker, en Michael McDonald neemt een deel van de achtergrondzang voor zijn rekening.
951. Patti Austin & James Ingram - Baby, Come to Me
[1983, #aw8, #hp5]
0
geplaatst: 4 april 2022, 19:39 uur
951. Patti Austin & James Ingram - Baby, Come to Me: 6,5
950. Oebeler Kinderkoor - Oebele Is Hupsakee: 5
950. Oebeler Kinderkoor - Oebele Is Hupsakee: 5
0
geplaatst: 4 april 2022, 22:50 uur
In 1983 gaf ik dit een 1. Of een 0. De absolute horrorrrr.
Jammer dat ik met de jaren wat milder word, want nu vind ik het 'slechts' (f)lauwe soulmuzak.
5,5
Jammer dat ik met de jaren wat milder word, want nu vind ik het 'slechts' (f)lauwe soulmuzak.
5,5
0
geplaatst: 5 april 2022, 17:11 uur
6,75 voor Austin & Ingram, daarmee staan het duo op plek 395.
De dame van vandaag kende een ongelooflijke droomstart van haar muziekcarrière. Toen ze 15 was, in 1999, tekende ze al een contract bij Sony en haar eerste album stond 29 weken onafgebroken op 1 in de Australische album chart.
In Australië is ze sowieso een superster: 8 nummer 1 singles al op haar naam (waaronder 5 op rij in 2002/2003).
In Nederland kent het grote publiek haar waarschijnlijk enkel van dat hitje uit 2003:
952. Delta Goodrem - Born to Try
[2003, #aw7, #hp15]
De dame van vandaag kende een ongelooflijke droomstart van haar muziekcarrière. Toen ze 15 was, in 1999, tekende ze al een contract bij Sony en haar eerste album stond 29 weken onafgebroken op 1 in de Australische album chart.
In Australië is ze sowieso een superster: 8 nummer 1 singles al op haar naam (waaronder 5 op rij in 2002/2003).
In Nederland kent het grote publiek haar waarschijnlijk enkel van dat hitje uit 2003:
952. Delta Goodrem - Born to Try
[2003, #aw7, #hp15]
1
geplaatst: 5 april 2022, 20:22 uur
Born to zzzZZZ. Ah, in z'n genre is dat geen slechte worp. Ik heb het alleen al 735 keer eerder gehoord.
5
PS: In België de tiplijst niet voorbij geraakt, vandaar dat ik 'm niet ken.
5
PS: In België de tiplijst niet voorbij geraakt, vandaar dat ik 'm niet ken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.