Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 3 april 2022, 17:15 uur
Oochie Wally belandt op plek 882 met een gemiddelde van 4,35.
Van oochie naar oebel.
Een mini-hitje van Nederlandse bodem vandaag dat vooral de hitlijst wist te bereiken door de populaire televisieseries Kunt u mij de weg naar Hamelen Vertellen, meneer? en Oebele.
De groep heeft vele namen gehad: Henk van der Velde’s Jeugdensemble, Overdonderend Overfraai Oebeler Omroepkoor, maar wij kennen ze natuurlijk allemaal als:
950. Oebeler Kinderkoor - Oebele Is Hupsakee
[1969, #aw1, #hp38]
Van oochie naar oebel.
Een mini-hitje van Nederlandse bodem vandaag dat vooral de hitlijst wist te bereiken door de populaire televisieseries Kunt u mij de weg naar Hamelen Vertellen, meneer? en Oebele.
De groep heeft vele namen gehad: Henk van der Velde’s Jeugdensemble, Overdonderend Overfraai Oebeler Omroepkoor, maar wij kennen ze natuurlijk allemaal als:
950. Oebeler Kinderkoor - Oebele Is Hupsakee
[1969, #aw1, #hp38]
0
geplaatst: 3 april 2022, 20:56 uur
"Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer", had ik nog een 6 gegeven, maar dit gaat nergens over:
2.5
2.5
0
geplaatst: 4 april 2022, 00:58 uur
QB Finest: wel enorm gaaf dat de muziek van Gong dus de Top40 heeft weten te halen. Zelf al is dat via een sample in een nummer dat best wel irritant is. Evenzogoed wel cool dat die QB op de hoogte was van die Franse hippieprog.
Meer dan een 4 kan ik er echter niet van maken.
Ik heb zo'n 250 cd's en lp's aan kindermuziek thuis liggen, maar Oebele zit daar niet bij. En dat is met reden.
2
Meer dan een 4 kan ik er echter niet van maken.
Ik heb zo'n 250 cd's en lp's aan kindermuziek thuis liggen, maar Oebele zit daar niet bij. En dat is met reden.
2
1
wavanbuuren
geplaatst: 4 april 2022, 08:53 uur
Chicago - ik ben toch meer van de rocknummers als 25 or 6 to 4.
6,5
Vervolgens heb je een legendarische prestatie weten neer te zetten dit weekend Shaky.
QB Finest - Ik haat alles aan dit nummer en de clip.
1
Oebele - geen worden aan vuil maken.
1
6,5
Vervolgens heb je een legendarische prestatie weten neer te zetten dit weekend Shaky.
QB Finest - Ik haat alles aan dit nummer en de clip.
1
Oebele - geen worden aan vuil maken.
1
1
geplaatst: 4 april 2022, 11:55 uur
wavanbuuren schreef:
Waar verdient Oebele die ene tiende mee in jouw ogen en oren als ik vragen mag?
(quote)
Waar verdient Oebele die ene tiende mee in jouw ogen en oren als ik vragen mag?
Wou hiermee aantonen dat ik geen slecht mens ben

1
wavanbuuren
geplaatst: 4 april 2022, 15:29 uur
Henk van der Velde’s Jeugdensemble, Overdonderend Overfraai Oebeler Omroepkoor zal ontroerd zijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.