Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2022, 21:21 uur
Mijn brein kan dit niet meer loskoppelen van Wild Wild Slap door Will Smith. Los daarvan nooit echt zo bijzonder gevonden.
6.5
6.5
0
geplaatst: 17 april 2022, 17:13 uur
Stevie Wonder pronkt nu 2x in onze top 50, een prestatie van formaat. I Wish belandt op plek 42 met een gemiddelde van 7,96.
Eduard Martinus Kattenberg won in 2016 en 2018 de Edison popprijs en heeft tot dusver 3 hitsingles op zijn naam staan. Niet slecht voor iemand die bij Idols weggestuurd werd omdat hij teveel als Rene Froger zou klinken. Die kritiek trok hij zich aan en hij begon te werken aan een eigen sound, en met succes dus.
Laten we zijn eerste hit maar eens gaan beluisteren.
964. Tino Martin - Zij Weet Het
[2019, #aw17, #hp10]
Eduard Martinus Kattenberg won in 2016 en 2018 de Edison popprijs en heeft tot dusver 3 hitsingles op zijn naam staan. Niet slecht voor iemand die bij Idols weggestuurd werd omdat hij teveel als Rene Froger zou klinken. Die kritiek trok hij zich aan en hij begon te werken aan een eigen sound, en met succes dus.
Laten we zijn eerste hit maar eens gaan beluisteren.
964. Tino Martin - Zij Weet Het
[2019, #aw17, #hp10]
0
geplaatst: 18 april 2022, 10:42 uur
Ik hoor er in ieder geval totaal geen Rene Froger in. 't Is misschien een voordeel dat deze vent mij totaal onbekend is en alle vooroordelen wegvallen? 'k Vind dit best OK.
6
6
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.