Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 mei 2022, 21:21 uur
999. Tiziano Ferro - Perdono: 4,5
998. Jackie Wilson - Reet Petite: 7
998. Jackie Wilson - Reet Petite: 7
4
geplaatst: 23 mei 2022, 17:07 uur
Tiziano Ferro scoort 5,25 gemiddeld en staat daarmee op plek 817.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
We did it! Song nummer 1000.... een mijlpaal om met zijn allen trots op te zijn. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar wat mij betreft gaan we op zijn minst nog 1000 nummers door.
We drinken er een op deze 1000ste song, proost!
https://img2.thejournal.ie/inline/1027465/original/?width=500&version=1027465
Misschien een beetje een open deur deze keuze van vandaag, maar gezien het onderwerp van dit topic kan ik niet anders dan teruggaan naar de allereerste nummer 1-hit in Nederland. Die song waarmee het voor velen allemaal mee begon.
1000. The Beatles - I Feel Fine
[1965, #aw16, #hp1]
---------------------------------------------------------------------------------------------------
We did it! Song nummer 1000.... een mijlpaal om met zijn allen trots op te zijn. Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar wat mij betreft gaan we op zijn minst nog 1000 nummers door.
We drinken er een op deze 1000ste song, proost!
https://img2.thejournal.ie/inline/1027465/original/?width=500&version=1027465
Misschien een beetje een open deur deze keuze van vandaag, maar gezien het onderwerp van dit topic kan ik niet anders dan teruggaan naar de allereerste nummer 1-hit in Nederland. Die song waarmee het voor velen allemaal mee begon.
1000. The Beatles - I Feel Fine
[1965, #aw16, #hp1]
1
geplaatst: 23 mei 2022, 17:39 uur
0
geplaatst: 23 mei 2022, 18:07 uur
Tiziano 4
The Beatles. Ondanks dat ik totaal geen beatlefan ben hebben ze natuurlijk wel een paar leuke platen gemaakt. 7
The Beatles. Ondanks dat ik totaal geen beatlefan ben hebben ze natuurlijk wel een paar leuke platen gemaakt. 7
1
geplaatst: 23 mei 2022, 18:30 uur
Congratz, Shaky, you did it!
Geen Beatles-fan hier, op een paar liedjes na dan. Deze is niets bijzonders.
5.5
Geen Beatles-fan hier, op een paar liedjes na dan. Deze is niets bijzonders.
5.5
3
wavanbuuren
geplaatst: 24 mei 2022, 08:46 uur
Van harte en dank voor je mateloze passie waarmee je dit topic levend houdt.
Mijn waardering daarvoor is zonder twijfel een 10.
Een cijfer waar de Beatles niet aan kunnen tippen want die scoren slechts een 9,5.
De trouwe forumgenoten weten het inmiddels. Ik ben een fan van opgewekte, ongecompliceerde muziek zolang het maar met kwaliteit gepaard gaat (ja, ja, dat laatste is zo subjectief als de neten).
Als dit geen "feelgood" nummer meer is dan weet ik het niet.
Mijn waardering daarvoor is zonder twijfel een 10.
Een cijfer waar de Beatles niet aan kunnen tippen want die scoren slechts een 9,5.
De trouwe forumgenoten weten het inmiddels. Ik ben een fan van opgewekte, ongecompliceerde muziek zolang het maar met kwaliteit gepaard gaat (ja, ja, dat laatste is zo subjectief als de neten).
Als dit geen "feelgood" nummer meer is dan weet ik het niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.