Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
1
geplaatst: 21 mei 2022, 18:35 uur
Toch apart en eigenaardig toevallig: ik had nog nooit van die Jerry Arendo gehoord, dat liedje van eer-eergister. Dus wat kom ik dus vandaag in de kringloop tegen in een stapel veelal beschimmelde, stoffige en bekraste singletjes? Ik heb 'em toch maar laten liggen, zelfs al viel het met de krassen best mee.
Die van Jackie heb ik natuurlijk wel op single. Op 12" zelfs.
8
Die van Jackie heb ik natuurlijk wel op single. Op 12" zelfs.
8
1
geplaatst: 21 mei 2022, 19:40 uur
8.5
Die claymotion-videoclip alleen al.
Daar was ik als kind door gefascineerd, evenals deze:
Nina Simone - My Baby Just Cares For Me
Die claymotion-videoclip alleen al.
Daar was ik als kind door gefascineerd, evenals deze:Nina Simone - My Baby Just Cares For Me
0
geplaatst: 22 mei 2022, 17:11 uur
7,33 voor Reet Petite en daarmee staat Jackie Wilson op plek 169.
Vandaag een man met 7 nummer 1-hits in Italië op zijn naam, en van zijn 7 studioalbums belandden er ook maar liefst 6 op de 1e plek in de album chart.
In Nederland (en de rest van Europa) was hij in 2001 en 2002 niet van de radio weg te slaan. Dat ene nummer werd maar gedraaid, en gedraaid, en gedraaid, en......
Ondertussen zijn we 20 jaar verder: valt deze nog / opnieuw in de smaak?
999. Tiziano Ferro - Perdono
[2002, #aw13, #hp1]
Vandaag een man met 7 nummer 1-hits in Italië op zijn naam, en van zijn 7 studioalbums belandden er ook maar liefst 6 op de 1e plek in de album chart.
In Nederland (en de rest van Europa) was hij in 2001 en 2002 niet van de radio weg te slaan. Dat ene nummer werd maar gedraaid, en gedraaid, en gedraaid, en......
Ondertussen zijn we 20 jaar verder: valt deze nog / opnieuw in de smaak?
999. Tiziano Ferro - Perdono
[2002, #aw13, #hp1]
1
geplaatst: 22 mei 2022, 18:17 uur
Blijkbaar had ik destijds de radio ook al uitstaan, want het nummer roept weinig herinneringen op.
Gelukkig maar.
Irritant hijgerige Italiaanse dramaking. En wat moet dat keukenpangeluid in het nummer?
3,5
Gelukkig maar.
Irritant hijgerige Italiaanse dramaking. En wat moet dat keukenpangeluid in het nummer?
3,5
0
geplaatst: 22 mei 2022, 18:19 uur
Heel dubbel deze. Niet zo slecht, maar ik kon die destijds écht niet meer horen. Dat gevoel blijft toch wat hangen.
5
5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.