Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2022, 19:13 uur
Madonna - Frozen: 9,2
A Tribe Called Quest - I Left My Wallet in El Segundo: 6,5
A Tribe Called Quest - I Left My Wallet in El Segundo: 6,5
0
geplaatst: 27 mei 2022, 17:18 uur
Mannen, jullie beurs ligt op plek 472 met een gemiddelde van 6,62.
Gisteren ging het opeens hard: Andy Fletcher, Alan White, Willibrord Frequin (journalist), Gijs de Lange (acteur) en Ray Liotta (acteur) overleden alle vijf.
Vandaag gaan we dan ook 2 songs beluisteren en beoordelen als tribute aan Fletcher en White.
1004. Yes - Owner of a Lonely Heart
[1983, #aw9, #hp2]
+
1005. Depeche Mode - Somebody
[1984, #aw5, #hp27]
Gisteren ging het opeens hard: Andy Fletcher, Alan White, Willibrord Frequin (journalist), Gijs de Lange (acteur) en Ray Liotta (acteur) overleden alle vijf.
Vandaag gaan we dan ook 2 songs beluisteren en beoordelen als tribute aan Fletcher en White.
1004. Yes - Owner of a Lonely Heart
[1983, #aw9, #hp2]
+
1005. Depeche Mode - Somebody
[1984, #aw5, #hp27]
0
geplaatst: 27 mei 2022, 18:01 uur
Yes 9,2
Depeche Mode 6,5
80's DM is niet de periode die mij trok
Depeche Mode 6,5
80's DM is niet de periode die mij trok
0
geplaatst: 27 mei 2022, 18:10 uur
Goh, is Gijs de Lange ook al niet meer? Tussen al die necrologieëntsunami's had ik dat even gemist. Wat spijtig, toffe acteur.
Tribe: 6
Yes: 7,5 (nouja zeg, nog nooit die "videoclip" gezien. What the hell?
Maar die papagaaien zijn wel grappig: de ene keer bewegen ze, de andere keer is het een foto.)
Depeche Mode: 4,5 (djiezzz.... ik vind het obligate I Just Can't Get Enough bijna nog beter. Bijna. Doe mij ook maar hun latere werk)
Tribe: 6
Yes: 7,5 (nouja zeg, nog nooit die "videoclip" gezien. What the hell?
Maar die papagaaien zijn wel grappig: de ene keer bewegen ze, de andere keer is het een foto.)Depeche Mode: 4,5 (djiezzz.... ik vind het obligate I Just Can't Get Enough bijna nog beter. Bijna. Doe mij ook maar hun latere werk)
1
geplaatst: 27 mei 2022, 19:49 uur
Ik had ook nog nooit de clip van Owner of a Lonely Heart gezien (het origineel dan, die van de remix wel
). Half punt bonus voor het kekke jasje en dansje van Jon Anderson 
7,5
Itt enkele van mijn voorgangers kan ik prima met de 80's DM. Somebody vind ik echter een obligate zeikballad, een skipmoment op het verder prima Some Great Reward.
4
). Half punt bonus voor het kekke jasje en dansje van Jon Anderson 
7,5
Itt enkele van mijn voorgangers kan ik prima met de 80's DM. Somebody vind ik echter een obligate zeikballad, een skipmoment op het verder prima Some Great Reward.
4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.