MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:

6,5

5,5

Met 5,93 valt I'll Be Good nog net binnen onze top 700: plek 699.

Wouter André De Backer begon in 2001 serieus met muziek te werken en begon in 2006 singles uit te brengen. Zijn 15 minutes of fame kwamen in 2011 toen hij een ongekend dikke hit scoorde. Dit nummer werd een nummer 1-hit in vrijwel elk land ter wereld en de bijbehorende videoclip werd dag en nacht vertoond.

Zo'n groot succes is geregeld ook een vloek, en zo ook voor Wouter. Hierna werd geen enkele single meer succesvol en ook al doet hij nog van alles in de muziekwereld, 'men' kent hem slechts van dat ene nummer. Ach ja, het leven kan slechter verlopen.

1014. Gotye - Somebody That I Used to Know

[2011, #aw38, #hp1]

6.5

René and Angela - I'll Be Good : 4,5

Gotye - Somebody That I Used to Know : 7,5

Ik weet niet waarom, maar ik heb een bloedhekel aan dit nummer, ondanks dat ik Gotye best een leuke artiest vind...

3

Mud - Dyna-Mite 9
Axwell ∧ Ingrosso - More Than You Know 4
City High - What Would You Do? 4,2
Sandy Coast - True Love That's a Wonder 7,8
René and Angela - I'll Be Good 5
Gotye - Somebody That I Used to Know 6,8

Ast
René & Angela: 5,5
Gotye: 7,3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:33 uur

geplaatst: vandaag om 10:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.