MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de Top 40-meter #2

zoeken in:
wavanbuuren
Ik weet het nooit helmaal met Led Zeppelin. In theorie zou ik het geweldig moeten vinden, maar ik haak op een of andere manier toch snel af. Dit nummer is toch ook vooral drie en een halve minuut een herhalingsoefening, waarna ze de laatste minuut wel wat los gaan. Lelijke fade out ook.

6-je

Ast
7

8,2

Led's zwarte hond belandt op de 149e plek met een gemiddelde van 7,42.

De dame van vandaag bracht in 1970 haar eerste solo single uit. Haar meest recente stamt uit dit jaar en met die nieuwste song heeft ze voor het eerst in 16 jaar weer een hit in de reguliere US Billboard chart te pakken.

Tot en met 1986 was ze overigens niet uit de hitlijsten weg te slaan en ze behoort dan ook tot één van de grote popdiva's.

Wij gaan luisteren naar één van haar nummer 1-hits op de Disco chart.

1023. Diana Ross - I'm Coming Out

[1980, #aw5, #hp23]

7

7.3

6,5

7.5

7

Ooit hoop ik in dit topic een hogere score te geven voor Mo Money Mo Problems maar deze is ook al best fijn

7,25

7,2

7,5

5

1022. Led Zep: zeker niet een van hun allerbeste, maar wel 'n lekkere subtopper. 8

1023. Diana Ross: mwoah... 5,5
Wat een opvallend klein hitje was het destijds in Nederland. Niet eens de Top 20 gehaald? Er zaten destijds wrs nog te veel mensen in de kast die er zelfs m.b.v. Diana niet uit durfden te klimmen.

Led Zep: 8
Diana R: 6,5

Led Zeppelin - Black Dog : 5

Diana Ross - I'm Coming Out : 5

wavanbuuren
Altijd een weinig zeggend liedje gevonden.

6 (met moeite)

6,86 voor Diana Ross, daarmee bezet ze de 379e plek.

Tijd voor de grootste hit van deze Emmenaar die al sinds 1999 singles uitbrengt.

In 2019 kwam zijn meest recente album uit. Dat was één van de 7 albums van hem die de eerste plek in de album chart wisten te bereiken, 9 andere albums van deze man wisten ook nog eens de top 6 van de album chart te halen.

Ondanks die enorme verkoopsuccessen heeft hij nooit onder stoelen en banken gestoken dat hij vindt dat hij veel te weinig op de grote radiostations gedraaid wordt. Misschien dat een dag in dit topic voorbijkomen die pijn een beetje kan verzachten.

1024. Jannes - Laat de Zon Maar Schijnen

[2007, #aw6, #hp7]

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:07 uur

geplaatst: vandaag om 01:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.