Muziek / Muziekgames / De Jordy's 1976: Musicmeter's eigen Grammy Awards
zoeken in:
1
geplaatst: 19 september 2021, 13:45 uur
Idd, Madame George of Astral Weeks, het was als kiezen tussen gepijpt worden door Margot Robbie of afgelebberd worden door Jessica Alba. Harde keuze.
2
geplaatst: 19 september 2021, 13:50 uur
Albums: live
Aretha Franklin - Aretha in Paris
Bill Evans - Bill Evans at the Montreux Jazz Festival
Elvis Presley - Elvis (TV Special)
Johnny Cash - At Folsom Prison
Otis Redding - In Person at the Whisky a Go Go
"Hello. I'm Johnny Cash. And I'd like to thank DjFrankie, Teunnis, LucM, AOVV and Justus18 to vote for me in this here old best live album category... I heard the train a-comin'/it's rollin' round the bend..."
Een award voor Johnny Fucking Cash, heerlijk! Zijn volgende gevangenisshow meepikken anders? Moeten we gewoon allemaal een misdaad begaan en ons gevangen laten nemen, simpel

3
geplaatst: 19 september 2021, 13:58 uur
Albums: pop
Boudewijn de Groot - Picknick
Francoise Hardy - Comment te Dire Adieu
Gilberto Gil - Gilberto Gil (Frevo Rasgado)
Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Nancy & Lee
Scott Walker - Scott 2
Serge Gainsbourg - Initials BB
The Beatles - The Beatles
The Kinks - Are the Village Green Preservation Society
The Millennium - Begin
The Zombies - Odessey & Oracle
Het was een epische tweestrijd tussen de Beatles en de Kinks, maar die eerste hebben gewoon een monopolie op de popalbum-categorie, en deze keer ook de steun van zaaf, en aldus geschiedde. Ook Shaky, Funky Bookie, LucM en Justus18 (doet het goed in zijn debuutfinale) behoren tot de fanclub.
Nummers: pop
Brigitte Bardot & Serge Gainsbourg - Bonnie and Clyde
Dusty Springfield - I Close My Eyes and Count to Ten
Françoise Hardy - Comment Te Dire Adieu
Jacques Dutronc - (Il est cinq heures) Paris s'éveille
Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine
Serge Gainsbourg - Initials BB
Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
The Beatles - Happiness Is a Warm Gun
The Zombies - Time of the Season
Tommy James & The Shondells - Crimson & Clover
En ook de winnaars voor beste popsong zijn dezelfden als die uit '67, Lee en Nancy! De Fransen in de zaal beginnen nu ook tegen de Jordy's te protesteren (die hadden natuurlijk liever Françoise, Serge, Brigitte maar vooral Jacques graag zien winnen), gelukkig heeft het winnende duo heel wat zomerwijn meegebracht, waardoor de rust al heel snel weer terugkeert in de zaal. Vooral Poek, LucM, Salvadore, Koenr en Choconas worden dronken (Johnny Marr was dit al, hebben jullie 'm daarstraks tekeer zien gaan tegen die arme Poek? Hij ligt reeds met een dwangbuis aan in het afkoelkamertje, eufemistisch ook wel de Teunnis-suite genoemd)
2
geplaatst: 19 september 2021, 14:12 uur
Albums: rock
Os Mutantes - Os Mutantes
Pink Floyd - A Saucerful of Secrets
Rolling Stones - Beggars Banquet
The Byrds - The Notorious Byrd Brothers
The Doors - Waiting For the Sun
The Jimi Hendrix Experience - Electric Ladyland
The Mothers of Invention - We're Only in It for the Money
The Velvet Underground - White Light / White Heat
Justice for Jimi, zijn eerste Jordy is eindelijk binnen! Met dank aan Funky Bookie, Teunnis en natuurlijk Choconas. Super spannende categorie trouwens dit, ook heel veel namen die op 2 bleven steken.
Nummers: rock
Creedence Clearwater Revival - I Put a Spell on You
Os Mutantes - A Mihna Menina
Pink Floyd: Set The Controls For The Heart Of The Sun
Silver Apples - Oscillations
The Crazy World of Arthur Brown - Fire
The Doors - The Unknown Soldier
The Jimi Hendrix Experience - Crosstown Traffic
The Rolling Stones - Jumpin' Jack Flash
The Rolling Stones - Sympathy For The Devil
The Velvet Underground - Sister Ray
Hier was het dan weer helemaal niet spannend, wij hebben zoveel sympathie voor de duivel dat ie twee maal zoveel stemmen kreeg als zijn dichtste concurrent, het hart van de zon. zaaf, Funky Bookie, DjFrankie, Justus18, Johnny Marr zijn bij deze duivelaanbidders. En ikzelf ook, maar dat mag geen verrassing heten, ik ben immers ook al de lord of hellfire.
1
geplaatst: 19 september 2021, 14:15 uur
Nummers: score
Lalo schiffrin - bullitt
Mia Farrow - Lullaby Part 1
Serge Gainsbourg - Le pacha (Requiem pour un c...)
Nek aan nek tussen Mia en Serge, maar zaaf besliste in het voordeel van Serge, die zo éindelijk zijn eerste Jordy van de avond in de wacht sleept. Ook Teunnis, Koenr en ikzelf droegen ons steentje bij. De Franse studenten roepen ons prompt uit tot helden van de revolutie. Terwijl Mia/Rosemary dus voor niets die vreselijke baby gekregen heeft.
Nummers: ska, reggae
Desmond Dekker & The Aces - Israelites
Desmond Dekker & The Aces - It Mek
The Cats - Swan Lake
The Pioneers - Long Shot
Meer dan één nummer in een categorie hebben betekent niet altijd problemen, vraag maar aan Desmond Dekker. Van snapt er ondertussen helemaal niks meer van! Met meer liefst 9 liefhebbers is de reggaepionier de winnaar met de grootste fanclub dit jaar. Deze bestond uit zaaf, Shaky, DjFrankie, LucM, Justus18, Salvadore, AOVV, Johnny Marr en Koenr.
3
geplaatst: 19 september 2021, 14:22 uur
Johnny Marr schreef:
Idd, Madame George of Astral Weeks, het was als kiezen tussen gepijpt worden door Margot Robbie of afgelebberd worden door Jessica Alba. Harde keuze.
Margot Robbie met of zonder Harley Quinn kostuum? Ik vraag het voor een vriend
Lekker bezig trouwens Arthur, ik zie even door de vingers dat Sister Ray niets wint.
En The Crazy World of ArthurDZ gaat nog wel winnen bij de top 40 hitjes toch?... Toch? FIRE I WANT YOU TO BUUUUUUURN
5
geplaatst: 19 september 2021, 14:29 uur
Albums: soul, funk, R&B
Aretha Franklin - Aretha Now
Aretha Franklin - Lady Soul
James Carr - A Man Needs a Woman
Otis Redding - The Dock of the Bay
Otis Redding - The Immortal
The Impressions - This Is My Country
En ook Aretha had geen last van zichzelf, daar heeft ze gewoon te veel soul en sass voor, natuurlijk. Glitterkleed aan, boasjaal rond de nek, natrappen naar Nina Simone in haar overwinningsspeech, check check check. Aretha was in deze jaren dan ook op haar absolute hoogtepunt, dus wat mij betreft helemaal terecht. En dat geldt ook voor zaaf, Teunnis, LucM, Justus18 en Koenr!
Beste nummer: soul, funk, R&B
Aretha Franklin - Chain of Fools
Aretha Franklin - I Say a Little Prayer
Dusty Springfield - Son of a Preacher Man
James Brown - Say it Loud (I'm Black and I'm Proud)
James Carr - A Man Needs a Woman
Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine
Nina Simone - Ain’t got no - I got Life
Otis Redding - (Sittin' On) The Dock Of The Bay
Otis Redding - I've Got Dreams To Remember
Sly & the Family Stone - Everyday People
Poor Otis, dead and gone... op 10 december 1967 stortte zijn vliegtuig neer, waardoor hij omkwam op slechts 26-jarige leeftijd. John Coltrane was vorig jaar dacht ik de eerste, maar nu is Otis de tweede artiest met een postume Jordy. Dit met dank aan AOVV, Barney Rubble, Koenr, Choconas en mezelf. En omdat ik de running gag waarin Barney zich constant bezeert nog niet gebruikt heb deze avond, wordt hij door Nina Simone de balzaal doorgesmeten. Miss Simone wint namelijk voor de allereerste keer (op 2020 na, for obvious reasons) geen Jordy en dat gaan we geweten hebben. Nina wordt naast Johnny Marr in het afkoelkamertje gelegd. Het is geen Margot Robbie of Jessica Alba, maar hopelijk hebben ze toch een leuke tijd samen.
0
geplaatst: 19 september 2021, 14:31 uur
aerobag schreef:
Lekker bezig trouwens Arthur, ik zie even door de vingers dat Sister Ray niets wint.
Kijk nog eens bij beste avant-garde-nummers? AERO I WANT YOU TO READ
Bedankt trouwens

1
geplaatst: 19 september 2021, 14:39 uur
ArthurDZ schreef:
Bedankt trouwens
(quote)
Bedankt trouwens
Oh haha, daar deed hij ook mee. Toen heb ik er niet eens op gestemd. Ik ben wel een beetje exposed nu
1
geplaatst: 19 september 2021, 14:44 uur
Koenr schreef:
Leonard heeft juist veel betere nummers gemaakt, vorig jaar was zijn overwinning een stuk meer op z'n plek.
Was al bang voor de split, ik twijfelde zelf ook tussen het titelnummer een Madam George. Beiden buitencategorie.
Leonard heeft juist veel betere nummers gemaakt, vorig jaar was zijn overwinning een stuk meer op z'n plek.
Was al bang voor de split, ik twijfelde zelf ook tussen het titelnummer een Madam George. Beiden buitencategorie.
Het is helemaal mijn schuld: ik heb op Townes gestemd. Nu spijt van.
1
geplaatst: 19 september 2021, 14:46 uur
Albums: wereld
José Afonso - Cantares Do Andarilho
Pedro Santos - Krishnanda
Ray Barretto - Acid
Tropicalia
Willie Colon - The Hustler
Hier kreeg iedere deelnemer minstens één stem (op Gilberto na, zeer jammer maar voor mij één van de topontdekkingen deze editie, als het een troost mag zijn). In zo'n versnipperd landschap moet de winnaar dat wel doen met de kleinst mogelijke marge. Dus proficiat Ray Barretto, met dank aan twee stemmen, waaronder één van tie-breakbeslisser zaaf (die andere stemmer ben ik) wint ie het nipter dan nipt van de Mutantes. Heerlijk, want wat een fabeltastisch album blijft Acid toch. Dus als iemand ons zoekt, zaaf, Ray en ik zijn ergens backstage aan het trippen.
Nummers: wereld
Gilberto Gil - Bat Macumba
Gilberto Gil - Domingo No Parque
José Afonso - Canção de embalar
Os Mutantes - Panis et Circenses
Ray Barretto - A Deeper Shade of Soul
Ray Barretto - Espiritu Libre
Ray Barretto – Soul Drummers
Nog maar de eerste winst van de avond voor Os Mutantes, ook al zijn ze het vaakst genomineerd van alle artiesten dit jaar. En dan winnen in een categorie die helemaal geen tag is bij je plaat op Musicmeter, wat een bazen en bazinnen-band. Met dank aan zaaf, Poek, Teunnis, Johnny Marr en Choconas.
0
geplaatst: 19 september 2021, 14:50 uur
Nummers: Nederlandstalig
Boudewijn de Groot - Eva
Boudewijn de Groot - Mensen om me Heen
Boudewijn de Groot - Prikkebeen
Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
Willem Vermandere - De Verloren Zeune
Malafide praktijken in deze categorie, alleen Willem houdt stand tegen de overheersing van NL-lord Boudewijn De Groot. Meer dan een nominatie zat er helaas niet in voor de eerste Vlaamse genomineerde ooit in deze categorie, want Boudewijn en Eva waren te machtig. Op hen stemden Poek, Teunnis, Johnny Marr, Barney Rubble, aerobag en ikzelf. Pastorale kreeg ook nog vijf stemmen trouwens.
0
geplaatst: 19 september 2021, 14:52 uur
Tot nu toe wint bijna elke keer mijn eerste of tweede keuze. Uitstekend werk levert men af 
Alleen Leo, The Stones en met name The Beatles gun ik hun Jordy niet. EDIT: Oh en Otis had absoluut met zijn andere nummer moeten winnen.

Alleen Leo, The Stones en met name The Beatles gun ik hun Jordy niet. EDIT: Oh en Otis had absoluut met zijn andere nummer moeten winnen.
0
geplaatst: 19 september 2021, 14:55 uur
Albums: anderstalig
Brigitte Fontaine - Brigitte Fontaine Est... Folle
Fabrizio de André - Tutti Morimmo a Stento
Francoise Hardy - Comment te Dire Adieu
Jacques Dutronc - Il Est Cinq Heures, Paris S'eveille
Serge Gainsbourg - Initials B.B.
Frankrijk wint hier voor het tweede jaar op rij, met dank aan Françoise. En DjFrankie, Justus18 en aerobag.
Nummers: anderstalig
Brigitte Bardot & Serge Gainsbourg - Bonnie and Clyde
Fabrizio de André - Cantico Dei Drogati
Françoise Hardy - Comment Te Dire Adieu
Jacques Brel – Vesoul
Jacques Dutronc - (Il est cinq heures) Paris s'éveille
Os Mutantes – Panis et Circenses
Serge Gainsbourg - Initials B.B.
Het Franse publiek mag weer joelen en juichen en zichzelf geweldig vinden, want ook hier is het Frankrijk aan de top. Met een beetje hulp van zaaf mag Jacques het beeldje voor beste anderstalige nummer van het jaar afhalen. Ook Shaky, LucM en Justus18 maakten deze overwinning mee mogelijk, waardoor ze allemaal van de guillotine gespaard zullen worden wanneer de revolutie zich eenmaal voltrekt.
0
geplaatst: 19 september 2021, 14:57 uur
Teunnis schreef:
Tot nu toe wint bijna elke keer mijn eerste of tweede keuze. Uitstekend werk levert men af
Kutzooi, vergeten af te kloppen.
1
geplaatst: 19 september 2021, 14:59 uur
Nummers: hitparade
Aretha Franklin - I Say a Little Prayer
Barry Ryan - Eloise
Nina Simone - Ain't Got No - I Got Life
Otis Redding - (Sittin' on) The Dock of the Bay
Simon & Garfunkel - Mrs. Robinson
The Beatles - Hey Jude
The Beatles - Lady Madonna
The Crazy World Of Arthur Brown - Fire
The Kinks - Days
The Rolling Stones - Jumpin' Jack Flash
Helaas, ook hier winnen ik en m'n gekke wereld geen beeldje, en dat heb ik aan mezelf te danken, want samen met Funky Bookie, LucM en AOVVstemde ik op übermeezinger Hey Jude. Omdat het gewoon te lang te goed ging voor Teunnis.
Voor de hitlijstenliefhebbers: Hey Jude bleef in 1968 7 weken op 1 staan in Nederland, waar het ook helemaal bovenaan binnenkwam en in totaal 14 weken genoteerd stond. Teun zal niet van de radio weg te slaan geweest zijn!
0
geplaatst: 19 september 2021, 15:01 uur
Ga ik jullie vlak voor de grote ontknoping nog even in spanning laten? Ja dat ga ik doen. Later vandaag gaan we verder! 

0
geplaatst: 19 september 2021, 15:04 uur
Verdorie! Tot nu toe ben ik over het algemeen tevreden over hoe de prijzen verdeeld worden, maar er is dit jaar maar 1 categorie die er voor mij echt toe doet. Nu moet ik weer wachten.
1
geplaatst: 19 september 2021, 20:07 uur
Hé, ik stemde ook op Eva!

Leuke show verder, vooral de flesjes champagne op kosten van de zaak worden gretig gekraakt.

3
geplaatst: 19 september 2021, 21:30 uur
Mijn excuses AOVV, die stem ben ik blijkbaar vergeten noteren! Deze editie komt mijn warhoofd wel echt naar boven vrees ik 
Maar dan gaan we nu verder met...
Creedence Clearwater Revival
Dr. John
Family
Fleetwood Mac
Os Mutantes
Terry Callier
The Band
The United States of America
Townes van Zandt
Echt een topavond was het niet voor de mutantjes, maar gelukkig kon middels de beste nieuwkomer-award toch een tweede beeldje in de wacht worden gesleept. Teunnis, Koenr en mezelf worden uitvoerig bedankt in de overwinningsspeech. Hun album uit 1969 is ook een hele dikke aanrader trouwens #hinthint
Dr. John, The Night Tripper - Gris-Gris
The Band - Music from Big Pink
The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
Thelonious Monk - Underground
Hier staan we dan, met onze geweldige muzieksmaak en onovertroffen muziekkennis. Als puntje bij paaltje komt, zijn we gewoon een bende hitsige honden en kiezen we voor de hoes waar het meeste blote vrouwen op staan. Of heeft iemand gestemd voor de versie van de hoes waar Jimi's onovertroffen afro bewonderd kan worden? zaaf, Funky Bookie, Johnny Marr en Choconas kijken hoopvol de zaal rond. Maar helaas, de dames op de hoes zijn nergens te bespeuren.

Maar dan gaan we nu verder met...
Beste nieuwkomer
Creedence Clearwater Revival
Dr. John
Family
Fleetwood Mac
Os Mutantes
Terry Callier
The Band
The United States of America
Townes van Zandt
Echt een topavond was het niet voor de mutantjes, maar gelukkig kon middels de beste nieuwkomer-award toch een tweede beeldje in de wacht worden gesleept. Teunnis, Koenr en mezelf worden uitvoerig bedankt in de overwinningsspeech. Hun album uit 1969 is ook een hele dikke aanrader trouwens #hinthint
Mooiste hoes
Dr. John, The Night Tripper - Gris-Gris
The Band - Music from Big Pink
The Moody Blues - In Search of the Lost Chord
Thelonious Monk - Underground
Hier staan we dan, met onze geweldige muzieksmaak en onovertroffen muziekkennis. Als puntje bij paaltje komt, zijn we gewoon een bende hitsige honden en kiezen we voor de hoes waar het meeste blote vrouwen op staan. Of heeft iemand gestemd voor de versie van de hoes waar Jimi's onovertroffen afro bewonderd kan worden? zaaf, Funky Bookie, Johnny Marr en Choconas kijken hoopvol de zaal rond. Maar helaas, de dames op de hoes zijn nergens te bespeuren.
4
geplaatst: 19 september 2021, 21:43 uur
En dan nu... tromgeroffel... all rise... daar komen de winnaars van de drie grootste categorieën aan... zakdoekjes in de aanslag...
Dr. John, the Night Tripper - Gris-Gris
The Doors - Waiting for the Sun
Van Morrison - Astral Weeks
Jimi en The Kinks deden het erg goed met drie stemmen elk, maar het is Van die de hoofdvogel afschiet met behulp van zijn 'army of voters' LucM, Justus18, Johnny Marr, Koenr en aerobag. Gelukkig geen tie-break dus, zodat die verdraaide zaaf met z'n tengels van Van's Jordy kon blijven
Hopelijk vinden Teun en JM zaaf nu dus weer lief, zodat we straks op de groepsfoto na de ceremonie geen ongemakkelijke momenten hoeven te beleven samen.
Brigitte Bardot et Serge Gainsbourg - Bonnie and Clyde
Dr. John, the Night Tripper - I Walk on Guilded Splinters
Dusty Springfield - I Close My Eyes And Count To Ten
The Beatles - Blackbird
The Rolling Stones - Sympathy For the Devil
Tommy James & The Shondells - Crimson and Clover
Van Morrison - Madame George
Vlak voor de flits van de camera signaleert dat de groepsfoto genomen is, buig ik me naar Teun en JM, die naast mij staan, en fluister "het stond het 4-4 tussen Madame George en Sympathy For The Devil en toen heeft zaaf voor The Rolling Stones gekozen". Oeps, daar zorg ik nog even dus helemaal zelf voor het nodige drama, de acid van Ray werkte blijkbaar net iets te goed. Gelukkig komen Funky Bookie, DjFrankie,Justus18 en Salvadore zaafmans te hulp, zodat we eindigen met een, ahum, aparte groepsfoto.
Aretha Franklin
Miles Davis
Nico
Os Mutantes
Serge Gainsbourg
The Beatles
The Jimi Hendrix Experience
The Kinks
The Rolling Stones
Van Morrison
Oh god, moet ik het nu nog erger maken? Ja vooruit, in naam van de transparantie (sorry zaaf), ook hier was het een tie-break, en wel tussen Van en Aretha. Maar, ja, jullie raden het al. Proficiat Aretha! Shaky, LucM en Choconas begrijpen de beslissing, maar ondertussen hebben Teun en JM ook wat acid gekregen van Ray Barretto en staan ze samen met zaaf gewoon lallend te knuffelen. Dat het een leuk feestje was hier in Parijs! Tot volgend jaar!
Album van het jaar
Dr. John, the Night Tripper - Gris-Gris
The Doors - Waiting for the Sun
Jimi en The Kinks deden het erg goed met drie stemmen elk, maar het is Van die de hoofdvogel afschiet met behulp van zijn 'army of voters' LucM, Justus18, Johnny Marr, Koenr en aerobag. Gelukkig geen tie-break dus, zodat die verdraaide zaaf met z'n tengels van Van's Jordy kon blijven
Hopelijk vinden Teun en JM zaaf nu dus weer lief, zodat we straks op de groepsfoto na de ceremonie geen ongemakkelijke momenten hoeven te beleven samen.Nummer van het jaar
Brigitte Bardot et Serge Gainsbourg - Bonnie and Clyde
Dr. John, the Night Tripper - I Walk on Guilded Splinters
Dusty Springfield - I Close My Eyes And Count To Ten
The Beatles - Blackbird
The Rolling Stones - Sympathy For the Devil
Tommy James & The Shondells - Crimson and Clover
Van Morrison - Madame George
Vlak voor de flits van de camera signaleert dat de groepsfoto genomen is, buig ik me naar Teun en JM, die naast mij staan, en fluister "het stond het 4-4 tussen Madame George en Sympathy For The Devil en toen heeft zaaf voor The Rolling Stones gekozen". Oeps, daar zorg ik nog even dus helemaal zelf voor het nodige drama, de acid van Ray werkte blijkbaar net iets te goed. Gelukkig komen Funky Bookie, DjFrankie,Justus18 en Salvadore zaafmans te hulp, zodat we eindigen met een, ahum, aparte groepsfoto.
Artiest van het jaar
Aretha Franklin
Miles Davis
Nico
Os Mutantes
Serge Gainsbourg
The Beatles
The Jimi Hendrix Experience
The Kinks
The Rolling Stones
Van Morrison
Oh god, moet ik het nu nog erger maken? Ja vooruit, in naam van de transparantie (sorry zaaf), ook hier was het een tie-break, en wel tussen Van en Aretha. Maar, ja, jullie raden het al. Proficiat Aretha! Shaky, LucM en Choconas begrijpen de beslissing, maar ondertussen hebben Teun en JM ook wat acid gekregen van Ray Barretto en staan ze samen met zaaf gewoon lallend te knuffelen. Dat het een leuk feestje was hier in Parijs! Tot volgend jaar!
1
geplaatst: 19 september 2021, 21:43 uur
Wat een poppekast; ik ben zwaar teleurgesteld 
Edit: Family, maar in 1 categorie genomineerd en die nog niet eens binnenhalen: Het is een schande!

Edit: Family, maar in 1 categorie genomineerd en die nog niet eens binnenhalen: Het is een schande!
0
geplaatst: 19 september 2021, 21:45 uur
De hall of fame:
1965:
Album van het jaar: John Coltrane - A Love Supreme
Nummer van het jaar: Nina Simone - Sinnerman
Artiest van het jaar: Bob Dylan
1966:
Album van het jaar: The Beach Boys - Pet Sounds
Nummer van het jaar: Nina Simone - Four Women
Artiest van het jaar: The Beach Boys
1967:
Album van het jaar: The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
Nummer van het jaar: The Doors - The End
Artiest van het jaar: The Velvet Underground (& Nico)
1968:
Album van het jaar: Van Morrison - Astral Weeks
Nummer van het jaar: The Rolling Stones - Sympathy For the Devil
Artiest van het jaar: Aretha Franklin
1
geplaatst: 19 september 2021, 22:23 uur
ArthurDZ schreef:
het stond het 4-4 tussen Madame George en Sympathy For The Devil en toen heeft zaaf voor The Rolling Stones gekozen
het stond het 4-4 tussen Madame George en Sympathy For The Devil en toen heeft zaaf voor The Rolling Stones gekozen
Dit verdient een ban.
Hopelijk ziet niemand dat ik in die drie hoofdcategorieën geen enkele keer op Van heb gestemd.
0
geplaatst: 19 september 2021, 22:52 uur
1
geplaatst: 19 september 2021, 23:07 uur
Maar nu hou ik op met mijn gemopper. Het was leuk om een keer mee te stemmen en dank voor de presentatie ArthurDZ en organisatie. Ook dank aan zaaf voor het doorhakken van de knopen. En Johnny Marr moet maar bedenken: It's all in the Family.
* denotes required fields.