Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5a: John Coltrane
zoeken in:
0
Soledad
geplaatst: 30 mei 2021, 16:15 uur
Pfff dit is inderdaad een hele lastige hoor. Maar Wise One blijft een grote favoriet. Die opbouw.... magisch gewoon.
0-1
0-1
0
geplaatst: 30 mei 2021, 16:57 uur
0-2
Mjah, ik behoud me het recht voor in een volgende ronde tegen Wise One te stemmen
Overigens is het enige nummer uit de jaren vijftig dat de eerste ronde wist te overleven, inmiddels dus ook uitgeschakeld.
Mjah, ik behoud me het recht voor in een volgende ronde tegen Wise One te stemmen

Overigens is het enige nummer uit de jaren vijftig dat de eerste ronde wist te overleven, inmiddels dus ook uitgeschakeld.
0
geplaatst: 30 mei 2021, 17:12 uur
Brunniepoo schreef:
Niet stoer, Brunniepoo, zonnebrilletje maar even weggelaten.... Ik heb allang in de gaten dat hier vooral fans van de latere, free jazz spelende Coltrane aan het stemmen zijn. Mijn favoriete periode is toch wel begin tot midden jaren '60, waar Coltrane en Crescent midden in vallen. Het zij zo.
Ter overweging, even serieus; Ik zou het schandalig vinden als niet een nummer van het klassieke kwartet deze KO gaat winnen, want dan begrijpen jullie er niks van wat mij betreft.
1
geplaatst: 30 mei 2021, 17:21 uur
Ik heb dan ook nooit beweerd dat ik er verstand van heb... De periode die jij noemt kan ik ook zéér goed waarderen. Alleen de periode daarna dus nog net even beter.
1
Soledad
geplaatst: 30 mei 2021, 17:33 uur
Haha prachtig statement Tony maar volgens mij begrijp je er zelf niets van... maar inderdaad even serieus: ieder z’n ding.
0
geplaatst: 30 mei 2021, 17:36 uur
Valt ook wel mee, volgens mij, als 'Om' nu 'Equinox' had verslagen of 'India' was verslagen tegen 'Expression' was ik het meer met je eens geweest. Het enige echte baalmoment van de eerste ronde was 'Olé', maar 'Ascension' is wel echt monumentaal. Hoort ook bij een KO dat er soms rotkeuzes tussen zitten.
'Wise One' wint deze op elegantie. 3-0
'Wise One' wint deze op elegantie. 3-0
1
geplaatst: 30 mei 2021, 17:39 uur
Laten we daar om verwarring te voorkomen maar even 0-3 van maken
1
geplaatst: 30 mei 2021, 17:50 uur
Sandokan-veld schreef:
Valt ook wel mee, volgens mij, als 'Om' nu 'Equinox' had verslagen of 'India' was verslagen tegen 'Expression' was ik het meer met je eens geweest.
Valt ook wel mee, volgens mij, als 'Om' nu 'Equinox' had verslagen of 'India' was verslagen tegen 'Expression' was ik het meer met je eens geweest.
Point taken.

Probeerde alleen het verdere verloop van deze KO een beetje in mijn voordeel te beïnvloeden, maar weinig kans met die eigenwijze donders van een Soledad en Sandokan-veld in ons midden en als ook Brunniepoo not impressed is, moet ik het maar aan de Goden overlaten welk nummer van deze God uiteindelijk gaat winnen. Als het maar niet dat ding met Ali is, want dan vraag ik een ban aan voor jullie allemaal!

0
geplaatst: 30 mei 2021, 17:55 uur
Hahaha 
Nu we toch aan het zeuren zijn, mijn favoriet 'Chasing the Trane' doet niet eens méé.

Nu we toch aan het zeuren zijn, mijn favoriet 'Chasing the Trane' doet niet eens méé.

1
geplaatst: 30 mei 2021, 17:59 uur
Geintje Soledad, ben een beetje aan het plagen, meer niet, okee? Als jij dat uiteindelijk het mooiste nummer van deze rally vindt, prima. Zullen we hierna een Billy Harper KO doen?

0
geplaatst: 30 mei 2021, 18:02 uur
In het zicht van de roemloze uitschakeling, toch maar 2-5, het nummer heet toch niet voor niks zo???
0
Soledad
geplaatst: 31 mei 2021, 13:40 uur
1-0
My Favorite Things behoort zeker tot zijn mijlpalen alleen niet deze versie.
My Favorite Things behoort zeker tot zijn mijlpalen alleen niet deze versie.
1
geplaatst: 31 mei 2021, 22:50 uur
5-4, kom op nou! My Favorite Things in any versie!! (alhoewel, die versie van 57 minuten uit Japan, nee, bedankt).
* denotes required fields.