Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #5a: John Coltrane
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2021, 23:46 uur
6-4 
4 Mars (Interstellar Space, 1974) - Part I: Acknowledgement (A Love Supreme, 1965)
0-1 Eigenlijk niet te doen, maar op emotionele waarde toch maar voor de opener van A Love Supreme gekozen

4 Mars (Interstellar Space, 1974) - Part I: Acknowledgement (A Love Supreme, 1965)
0-1 Eigenlijk niet te doen, maar op emotionele waarde toch maar voor de opener van A Love Supreme gekozen
0
geplaatst: 1 juni 2021, 00:04 uur
Er blijft voor mij niks te stemmen over dadelijk. 
Wat is hier niet te doen aan? Naar Mars ermee!
Niet eens mijn favoriete part van de suite, maar toch, 0-2.
Goodnight folks.

Wat is hier niet te doen aan? Naar Mars ermee!

Niet eens mijn favoriete part van de suite, maar toch, 0-2.
Goodnight folks.
0
Soledad
geplaatst: 1 juni 2021, 05:56 uur
Tony schreef:
5-4, kom op nou! My Favorite Things in any versie!! (alhoewel, die versie van 57 minuten uit Japan, nee, bedankt).
5-4, kom op nou! My Favorite Things in any versie!! (alhoewel, die versie van 57 minuten uit Japan, nee, bedankt).
Júist die in Japan. 57 minuten weggesleurd worden. Maar ook al die andere versies: Newport, The Village Vanguard Again
En hoe saai als we wéér het hetzelfde lijstje oude bekenden krijgen.
Deze vind ik wel heel erg moeilijk. 1-3
1
geplaatst: 1 juni 2021, 07:05 uur
Erg jammer van 'My Favorite Things', monumentaal nummer juist (al is 'Africa' ook zeker niet beroerd).
Dit is een lastige, maar ik ga toch voor 'het ding met Ali'. Sorry, Tony,
2-3
Dit is een lastige, maar ik ga toch voor 'het ding met Ali'. Sorry, Tony,
2-3
0
geplaatst: 1 juni 2021, 09:55 uur
Soledad schreef:
Júist die in Japan. 57 minuten weggesleurd worden.
Júist die in Japan. 57 minuten weggesleurd worden.
Flauw van mij, ik weet toch hoe jij erover denkt, Soledad.
(zie mijn bericht van afgelopen zondag 17:59). Als jij / jullie vinden dat ik me wat volwassener moet gaan gedragen in deze KO, zal ik dat proberen, okee?

P.S. Net nog even opgezocht op Discogs. Live in Japan is nog steeds 'categorie onbetaalbaar' voor mij, helaas. Hoop 'm ooit nog aan te schaffen, de 4 CD dan, he?
1
Soledad
geplaatst: 1 juni 2021, 09:56 uur
Tony schreef:
(zie mijn bericht van afgelopen zondag 17:59).
Als jij / jullie vinden dat ik me wat volwassener moet gaan gedragen in deze KO, zal ik dat proberen, okee?
Nee ik vind dat kinderachtige juist wel leuk (quote)
(zie mijn bericht van afgelopen zondag 17:59). Als jij / jullie vinden dat ik me wat volwassener moet gaan gedragen in deze KO, zal ik dat proberen, okee?

1
geplaatst: 1 juni 2021, 09:57 uur
Sandokan-veld schreef:
maar ik ga toch voor 'het ding met Ali'. Sorry, Tony
maar ik ga toch voor 'het ding met Ali'. Sorry, Tony
Deze battle vind ik niet eens zo spannend, beide niet essentieel voor mij, dus ga je gang, piet piraat.
0
geplaatst: 2 juni 2021, 00:11 uur
Ondanks de 21 minuten goddelijke herrie van de Suite, 0-1. Betere albumopener kun je je niet wensen, toch?
0
geplaatst: 2 juni 2021, 19:12 uur
Ik heb geen duidelijke voorkeur, maar vind het wel fijn als 'India' niet zonder een stem wordt uitgeschakeld.
1-4
1-4
* denotes required fields.