Muziek / Muziekgames / Song van het Jaar 1991
zoeken in:
3
geplaatst: 24 januari 2022, 16:47 uur
Arno schreef:
Ik doe gewoon quote van de openingspost van de ladder, en dan schrappen en schuiven. Lukt perfect mobiel.
Ik doe gewoon quote van de openingspost van de ladder, en dan schrappen en schuiven. Lukt perfect mobiel.
Ik doe dat ook, sowieso mume al sinds jaar en dag enkel op mijn mobiel.
Oh en voor Johnny Marr ik plaats mobiel ook altijd nieuwe battles

1
geplaatst: 24 januari 2022, 16:54 uur
5
geplaatst: 24 januari 2022, 17:06 uur
Jij plaatst ze zelfs niet als je gewoon achter je computer zit, jij zou ze waarschijnlijk zelfs niet plaatsen als er iemand een geweer tegen je hoofd zou houden. En nu maar hopen dat ik johan de witt niet op ideeën heb gebracht.
0
geplaatst: 24 januari 2022, 17:52 uur
1. Teenage Fanclub - The Concept
2. Nirvana - Come As You Are
3. Massive - Unfinished Sympathy
4. A Tribe Called Quest - Jazz (We've Got)
5. R.E.M. - Country Feedback
2. Nirvana - Come As You Are
3. Massive - Unfinished Sympathy
5. R.E.M. - Country Feedback
0
geplaatst: 25 januari 2022, 12:56 uur
Even alles herbeluisterd en dat viel me dik tegen. Een paar nummers die ik vroeger geweldig vond maar intussen veel te vaak gehoord heb (Nirvana, PJ, R.E.M.), enkele songs die op zich niet zo bijzonder zijn en vooral in albumcontext tot hun recht komen (Slowdive, MBV) en wat spul waar ik helemaal niets aan vind (Queen, die andere R.E.M.).
1. Massive - Unfinished Sympathy
2. Slint - Good Morning, Captain
3. My Bloody Valentine - When You Sleep
5. Slowdive - Catch the Breeze
1. Massive - Unfinished Sympathy
2. Slint - Good Morning, Captain
3. My Bloody Valentine - When You Sleep
5. Slowdive - Catch the Breeze
0
geplaatst: 25 januari 2022, 14:04 uur
GrafGantz schreef:
Gewoon naast Nederlands ook Engels installeren, en bij een spelletje als dit van autocorrect switchen
(quote)
Gewoon naast Nederlands ook Engels installeren, en bij een spelletje als dit van autocorrect switchen