Muziek / Muziekgames / Prog Ladder 2022
zoeken in:
1
geplaatst: 25 februari 2022, 20:16 uur
meneer schreef:
Meneer is trouwens een weekje naar Berlijn. Wat Krautrock mit Currywürst und
tot mij nemen.
Neem 'ns een kijkje bij Kilkenny Irish Pub, precies recht onder de vreselijk lawaaierige Bahnhof bij de Hackescher Markt en waar de trams de hoek om gillen. Er speelt daar meestentijds ook nog een rockbandje op standje volume 10 om maar boven het geluid uit te komen. Gelieve 's avonds daar op het terras gaan zitten waar binnen vijf minuten de ratten aan je schoenen snuffelen. Ja, prachtig dat Berlijn...Meneer is trouwens een weekje naar Berlijn. Wat Krautrock mit Currywürst und
tot mij nemen.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 februari 2022, 20:18 uur
Ronde 0 - Ladder 35:
38 King Buffalo - Cerberus
19 Los Jaivas - La Poderosa Muerte
19 Roy Harper, Kate Bush & David Gilmour - You
11 Peter Gabriel - Sketch Pad With Trumpet and Voice
Los Jaivas scoorde 7x2 en 5x1 punten en gaat daarmee rechtstreeks naar Ronde 1 ten koste van Roy Harper, Kate Bush & David Gilmour (4x2 en 11x1).38 King Buffalo - Cerberus
19 Los Jaivas - La Poderosa Muerte
19 Roy Harper, Kate Bush & David Gilmour - You
11 Peter Gabriel - Sketch Pad With Trumpet and Voice
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 25 februari 2022, 20:25 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
8 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
5 The Post-Everything Collective - To The Gates
2 Osiris - Struggle to Survive +2
Shamblemaths - Knucklecog
Deadline zaterdag 26 februari 19:00 uur.
Eens kijken of de Bahreinse prog uit de vroege jaren '80 net zo'n spectaculaire comeback kan maken als de Chileense evenknie in de vorige ladder. Shamblemaths was best intrigerend en dat werd dan ook een close call met Anekdoten (mede doordat dit nu niet meteen hun sterkste nummer was). De postrocksupergroep maakte de minste indruk.
8 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
2 Osiris - Struggle to Survive +2
Eens kijken of de Bahreinse prog uit de vroege jaren '80 net zo'n spectaculaire comeback kan maken als de Chileense evenknie in de vorige ladder. Shamblemaths was best intrigerend en dat werd dan ook een close call met Anekdoten (mede doordat dit nu niet meteen hun sterkste nummer was). De postrocksupergroep maakte de minste indruk.
1
geplaatst: 25 februari 2022, 20:26 uur
Outlaw104 schreef:
Neem 'ns een kijkje bij Kilkenny Irish Pub, precies recht onder de vreselijk lawaaierige Bahnhof bij de Hackeser Markt en waar de trams de hoek om gillen. Er speelt daar meestentijds ook nog een rockbandje op standje volume 10 om maar boven het geluid uit te komen. Gelieve 's avonds daar op het terras gaan zitten waar binnen vijf minuten de ratten aan je schoenen snuffelen. Ja, prachtig dat Berlijn...
Neem 'ns een kijkje bij Kilkenny Irish Pub, precies recht onder de vreselijk lawaaierige Bahnhof bij de Hackeser Markt en waar de trams de hoek om gillen. Er speelt daar meestentijds ook nog een rockbandje op standje volume 10 om maar boven het geluid uit te komen. Gelieve 's avonds daar op het terras gaan zitten waar binnen vijf minuten de ratten aan je schoenen snuffelen. Ja, prachtig dat Berlijn...
Ha ! Mooi ! Gaan we doen ! Slàinte
en dank je.
0
geplaatst: 25 februari 2022, 21:06 uur
Casartelli schreef:
Los Jaivas scoorde 7x2 en 5x1 punten en gaat daarmee rechtstreeks naar Ronde 1 ten koste van Roy Harper, Kate Bush & David Gilmour (4x2 en 11x1).
Los Jaivas scoorde 7x2 en 5x1 punten en gaat daarmee rechtstreeks naar Ronde 1 ten koste van Roy Harper, Kate Bush & David Gilmour (4x2 en 11x1).
Gelukkig
. Was (weer) vergeten te stemmen en mijn 2 punten zouden naar Los Jaivas zijn gegaan. Gelukkig hebben ze het gered
0
geplaatst: 25 februari 2022, 21:07 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
9 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
4 Osiris - Struggle to Survive +2
Duidelijk. The Beyond-Boring Collective krijgt uiteraard geen punten
9 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
4 Osiris - Struggle to Survive +2
Duidelijk. The Beyond-Boring Collective krijgt uiteraard geen punten
2
geplaatst: 25 februari 2022, 22:28 uur
Shamblemath is een eigen nominatie, maar eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet goed wat ik met het nummer (en het bijbehorende album) aan moet. Het is enorm intrigerend en fascinerend, en past wat mij betreft perfect in het progrijtje. Maar ik kom uiteindelijk nooit echt helemaal lekker in het nummer en zit het ook niet direct in mijn interesse hoekje. Maar, nu ik het nummer vaker heb gehoord begint het nummer zich wel wat meer te openbaren en luistert het me beter weg. Een groei nummer dus.
Osiris heeft een erg lekkere opening, die met modernere productie waarschijnlijk nog fijner en venijniger zou klinken. Het nummer valt daarna helaas wat terug en komt pas aan het einde weer op eenzelfde niveau. Een genietbaar nummer, ondanks het verouderde geluid.
Anekdoten klinkt ook weer oud. Het bouwt leuk op, maar weet daarna nooit echt iets bijzonders te leveren. Sterker nog, ik zou het nummer zelfs saai willen noemen. Ook de oud klinkende zweverige zang valt hier echt niet lekker. Veruit het minste nummer in de ladder. Wel een prima om mijn vermoeide kop in slaap te sussen trouwens.
The Post-Everything Collective krijgt van mij een bonuspunt voor de naam. De intro van het nummer zorgt er echter elke keer weer voor dat ik dat puntje weer direct weg haal. Chaotisch en irritant. Daarna ontvouwt zich echter wel een redelijk nummer waar voldoende pit inzit. Maar het klinkt me allemaal zo chaotisch. Het doet me denken aan een qoute die ik jaren geleden eens gelezen heb "Its the silence between the notes that makes the music", of iets in die trant. Geen idee waar, maar hier had ik best wat meer stilte en rust in de productie willen hebben. Nu krijg ik voornamelijk een soort white noise, maar dan irriterende soort en niet de kalmerende.
Ronde 0 - Ladder 36:
9 Anekdoten - If It All Comes Down To You
6 Osiris - Struggle to Survive +2
1 Shamblemaths - Knucklecog +1
Osiris heeft een erg lekkere opening, die met modernere productie waarschijnlijk nog fijner en venijniger zou klinken. Het nummer valt daarna helaas wat terug en komt pas aan het einde weer op eenzelfde niveau. Een genietbaar nummer, ondanks het verouderde geluid.
Anekdoten klinkt ook weer oud. Het bouwt leuk op, maar weet daarna nooit echt iets bijzonders te leveren. Sterker nog, ik zou het nummer zelfs saai willen noemen. Ook de oud klinkende zweverige zang valt hier echt niet lekker. Veruit het minste nummer in de ladder. Wel een prima om mijn vermoeide kop in slaap te sussen trouwens.
The Post-Everything Collective krijgt van mij een bonuspunt voor de naam. De intro van het nummer zorgt er echter elke keer weer voor dat ik dat puntje weer direct weg haal. Chaotisch en irritant. Daarna ontvouwt zich echter wel een redelijk nummer waar voldoende pit inzit. Maar het klinkt me allemaal zo chaotisch. Het doet me denken aan een qoute die ik jaren geleden eens gelezen heb "Its the silence between the notes that makes the music", of iets in die trant. Geen idee waar, maar hier had ik best wat meer stilte en rust in de productie willen hebben. Nu krijg ik voornamelijk een soort white noise, maar dan irriterende soort en niet de kalmerende.
Ronde 0 - Ladder 36:
9 Anekdoten - If It All Comes Down To You
6 Osiris - Struggle to Survive +2
1 Shamblemaths - Knucklecog +1
0
geplaatst: 25 februari 2022, 22:58 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
11 Anekdoten - If It All Comes Down To You 2
6 Osiris - Struggle to Survive
6 The Post-Everything Collective - To The Gates 1
1 Shamblemaths - Knucklecog
11 Anekdoten - If It All Comes Down To You 2
6 Osiris - Struggle to Survive
6 The Post-Everything Collective - To The Gates 1
0
geplaatst: 25 februari 2022, 23:17 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
11 Anekdoten - If It All Comes Down To You
8 The Post-Everything Collective - To The Gates +2
7 Osiris - Struggle to Survive +1
27
Deadline zaterdag 26 februari 19:00 uur
Shamblemaths: Het knalt er wel in, daarna afbouw, weer fluitjes en sax, te industrial voor mij, rammeltje
Osiris: Het begin is aardig, daarna minder, zang wordt ik niet blij van, gitaarstuk goed, toch enigszins gedateerd
Anekdoten: plots begin, fluitjes ben ik nooit zo blij mee, niet onder de indruk
The Post-Everything Collective: deze heb ik zelf genomineerd, vond ik vorig jaar een aangename verrassing, het is trouwens een samenwerking van heel veel muzikanten uit verschillende post-rock groepen, zoals ook goed te zien is in de clip.
11 Anekdoten - If It All Comes Down To You
8 The Post-Everything Collective - To The Gates +2
7 Osiris - Struggle to Survive +1
27
Shamblemaths: Het knalt er wel in, daarna afbouw, weer fluitjes en sax, te industrial voor mij, rammeltje
Osiris: Het begin is aardig, daarna minder, zang wordt ik niet blij van, gitaarstuk goed, toch enigszins gedateerd
Anekdoten: plots begin, fluitjes ben ik nooit zo blij mee, niet onder de indruk
The Post-Everything Collective: deze heb ik zelf genomineerd, vond ik vorig jaar een aangename verrassing, het is trouwens een samenwerking van heel veel muzikanten uit verschillende post-rock groepen, zoals ook goed te zien is in de clip.
1
geplaatst: 25 februari 2022, 23:22 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
13 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
8 The Post-Everything Collective - To The Gates
8 Osiris - Struggle to Survive +1
13 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
8 Osiris - Struggle to Survive +1
1
geplaatst: 26 februari 2022, 00:03 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
14 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
8 Osiris - Struggle to Survive
3 Shamblemaths - Knucklecog +2
33
14 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
8 Osiris - Struggle to Survive
3 Shamblemaths - Knucklecog +2
33
0
geplaatst: 26 februari 2022, 08:45 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
15 Anekdoten - If It All Comes Down To You 1
10 Osiris - Struggle to Survive 2
3 Shamblemaths - Knucklecog
15 Anekdoten - If It All Comes Down To You 1
10 Osiris - Struggle to Survive 2
0
geplaatst: 26 februari 2022, 08:56 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
17 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
10 Osiris - Struggle to Survive
9 The Post-Everything Collective - To The Gates +1
39
17 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
9 The Post-Everything Collective - To The Gates +1
39
4
Mssr Renard
geplaatst: 26 februari 2022, 09:20 uur
Ik vraag me soms bij reacties van users wel eens af of ze de nummers wel (geheel) luisteren. Soms lijkt het net of er wat korte stukjes of korte introotjes zijn geluisterd. Maar soit, iedereen doet maar.
Ik moet zeggen dat ik vandaag echt erg onder de indruk ben van het gebodene. Het talent van deze vier acts is enorm en hoe progressive wil je het hebben? Maar nee er dijn fluiten en mellotrons en de muziek is druk dus is het kut. Misschien maar niet meedoen met een progladder anders?
De heavy fusion van Shamblemaths doet mij denken aan de eerste platen van King Crimson: heavy drums/gitaar en saxofoon. Dit is 100% prog en ja het is druk en het is vol en overdonderend, maar het is me toch een partij indrukwekkend.
Osiris is gewoonweg geweldig. Een typische late-in-the-game band uit Bahrein(!!!!) die allerlei stijlen verweefd. En ook dit is weer 100% prog. Dit voelt als een Brunniepoo-nominatie. Heerlijk die mellotron (kenners weten het verschil tussen een fluit en een mellotron).
Anekdoten, ik ben vergeten hoeveel ik van deze band houd. Mellotron all over the place, met ditmaal medewerking van Theo Travis, die toch echt geen vreemde meer kan xijn voor de jongeren onder ons (Porcupine Tree, Tangent, etc.). Niclas Barker is ook gewoon een fijne zanger, en Anekdoten saai noemen, is de band niet begrijpen. Ook hier weer de invloeden van King Crimson.
Ik ben ook erg onder de indruk van The Post-Everything Collective, die ik niet kende. Wat een samenspel, wat een een heerlijk fragmentarisch en ook wel volgepropt geheel. Ik las dat een user meer gitaar wilde, volgens mij zitten hier 100 gitaren in. Geweldig, dit.
Helaas moet ik eeb keuze maken, al zou ik ze allemaal wel punten willen geven. Anekdoten dan, en Shamblemaths omdat Anekdoten gewoon wel de meest volwassen song aflevert en omdat Shamblemaths de nieuwe generatie King Crimson-adepten vertegenwoordigt.
Ronde 0 - Ladder 36:
19 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
9 The Post-Everything Collective - To The Gates
4 Shamblemaths - Knucklecog
39
Ik moet zeggen dat ik vandaag echt erg onder de indruk ben van het gebodene. Het talent van deze vier acts is enorm en hoe progressive wil je het hebben? Maar nee er dijn fluiten en mellotrons en de muziek is druk dus is het kut. Misschien maar niet meedoen met een progladder anders?
De heavy fusion van Shamblemaths doet mij denken aan de eerste platen van King Crimson: heavy drums/gitaar en saxofoon. Dit is 100% prog en ja het is druk en het is vol en overdonderend, maar het is me toch een partij indrukwekkend.
Osiris is gewoonweg geweldig. Een typische late-in-the-game band uit Bahrein(!!!!) die allerlei stijlen verweefd. En ook dit is weer 100% prog. Dit voelt als een Brunniepoo-nominatie. Heerlijk die mellotron (kenners weten het verschil tussen een fluit en een mellotron).
Anekdoten, ik ben vergeten hoeveel ik van deze band houd. Mellotron all over the place, met ditmaal medewerking van Theo Travis, die toch echt geen vreemde meer kan xijn voor de jongeren onder ons (Porcupine Tree, Tangent, etc.). Niclas Barker is ook gewoon een fijne zanger, en Anekdoten saai noemen, is de band niet begrijpen. Ook hier weer de invloeden van King Crimson.
Ik ben ook erg onder de indruk van The Post-Everything Collective, die ik niet kende. Wat een samenspel, wat een een heerlijk fragmentarisch en ook wel volgepropt geheel. Ik las dat een user meer gitaar wilde, volgens mij zitten hier 100 gitaren in. Geweldig, dit.
Helaas moet ik eeb keuze maken, al zou ik ze allemaal wel punten willen geven. Anekdoten dan, en Shamblemaths omdat Anekdoten gewoon wel de meest volwassen song aflevert en omdat Shamblemaths de nieuwe generatie King Crimson-adepten vertegenwoordigt.
Ronde 0 - Ladder 36:
19 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
4 Shamblemaths - Knucklecog
39
0
geplaatst: 26 februari 2022, 09:23 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
19 Anekdoten - If It All Comes Down To You
12 Osiris - Struggle to Survive +2
5 Shamblemaths - Knucklecog +1
12 Osiris - Struggle to Survive +2
5 Shamblemaths - Knucklecog +1
0
geplaatst: 26 februari 2022, 09:24 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
14 Osiris - Struggle to Survive +2
10 The Post-Everything Collective - To The Gates +1
5 Shamblemaths - Knucklecog
14 Osiris - Struggle to Survive +2
10 The Post-Everything Collective - To The Gates +1
0
geplaatst: 26 februari 2022, 09:28 uur
Kan iemand mijn punten voor de volgende ladder meenemen? Thanks!
Pavlov's Dog +2
Ne Obliviscaris +1
Pavlov's Dog +2
Ne Obliviscaris +1
9
geplaatst: 26 februari 2022, 09:43 uur
Mssr Renard schreef:
Ik vraag me soms bij reacties van users wel eens af of ze de nummers wel (geheel) luisteren of maar wat brullen.
Ik vraag me soms bij reacties van users wel eens af of ze de nummers wel (geheel) luisteren of maar wat brullen.
Ik ga uit en vertrouw er op dat al mijn mededeelnemers dit spelletje relatief (want het blijft niet meer dan een spelletje) serieus nemen en de nummers geheel luisteren. Ik vind het daarbij ook prima, al heb ik die behoefte zelf wat minder, dat ze toelichten waarom ze tot een bepaalde keuze komen. Als dit maar gebeurt met het besef van dat je maar een mening hebt en het gaat over smaak en je dus niet de waarheid in pacht hebt. Daarnaast vind ik het belangrijk dat het gebeurt op een manier dat het met respect gedaan wordt voor andere users die mogelijk een andere mening of smaak zijn toegedaan. Ik vind dat laatste af en toe wel wat op het randje worden. Ik gebruik hierbij nu jouw voorbeeld van 'brullen', maar het gevoel bekroop me al wel eens vaker. Ik snap dat dit mogelijk aan mij en overgevoeligheid kan liggen, maar toch mijn verzoek in algemene zin om als iemand zijn keuzes toelicht het te houden bij je eigen onderbouwing zonder andersdenkenden weg te zetten.
1
geplaatst: 26 februari 2022, 10:14 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
21 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
14 Osiris - Struggle to Survive
11 The Post-Everything Collective - To The Gates +1
51
21 Anekdoten - If It All Comes Down To You +2
11 The Post-Everything Collective - To The Gates +1
51
1
Mssr Renard
geplaatst: 26 februari 2022, 10:20 uur
Bonk; ik stuur je een pm. Mijn excuses voor het woord 'brullen'. Ter info: ik waardeer jou als user te volste hoor.
0
geplaatst: 26 februari 2022, 10:39 uur
Ronde 0 - Ladder 36:
22 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
13 The Post-Everything Collective - To The Gates +2
54
22 Anekdoten - If It All Comes Down To You +1
13 The Post-Everything Collective - To The Gates +2
54
1
geplaatst: 26 februari 2022, 10:43 uur
Mssr Renard schreef:
Osiris is gewoonweg geweldig. Een typische late-in-the-game band uit Bahrein(!!!!) die allerlei stijlen verweefd. En ook dit is weer 100% prog. Dit voelt als een Brunniepoo
Osiris is gewoonweg geweldig. Een typische late-in-the-game band uit Bahrein(!!!!) die allerlei stijlen verweefd. En ook dit is weer 100% prog. Dit voelt als een Brunniepoo
Ik word graag beticht van goede smaak, maar deze is niet door mij genomineerd. Ik vermoed door Casartelli?
0
Mssr Renard
geplaatst: 26 februari 2022, 10:56 uur
Brunniepoo schreef:
Ik word graag beticht van goede smaak, maar deze is niet door mij genomineerd. Ik vermoed door Casartelli?
(quote)
Door deze quote zie ik ook mijn tikfout. Ai. Het moet natuurlijk 'verweeft' zijn.
Ik ben wel benieuwd naar meer werk van deze Osiris. Ik moet bijna een lijstje gaan bijhouden.
3
geplaatst: 26 februari 2022, 10:57 uur
Bonk schreef:
Ik vind het daarbij ook prima, al heb ik die behoefte zelf wat minder, dat ze toelichten waarom ze tot een bepaalde keuze komen. Als dit maar gebeurt met het besef van dat je maar een mening hebt en het gaat over smaak en je dus niet de waarheid in pacht hebt.
Ik vind het daarbij ook prima, al heb ik die behoefte zelf wat minder, dat ze toelichten waarom ze tot een bepaalde keuze komen. Als dit maar gebeurt met het besef van dat je maar een mening hebt en het gaat over smaak en je dus niet de waarheid in pacht hebt.
Het besef dat het een mening is werkt ook van twee kanten natuurlijk. Dat Mssr Renard (als voorbeeld eventjes) aangeeft dat als je Anekdoten saai vind de band niet begrijp is zijn mening. Ik blijf het saai vinden, dan begrijp ik de band maar niet. Nou kan ik die opmerking kwalijk opvatten, maar wetende dat het zijn mening is doet het niets.
Daarnaast vind ik het belangrijk dat het gebeurt op een manier dat het met respect gedaan wordt voor andere users die mogelijk een andere mening of smaak zijn toegedaan. Ik vind dat laatste af en toe wel wat op het randje worden.
Aansluitend op het vorige, iemand zijn mening over iets maakt iemand anders mening niet minder waard. Persoonlijk zie ik liever een ongezouten mening van wat iemand er van vind dan dat het politiek correct is geformuleerd zodat niemand er aanstoot aan kan nemen. Dat is natuurlijk geen vrijbrief om alles en iedereen belachelijk te maken natuurlijk. Maar de lezer hoeft niet alles even serieus te nemen natuurlijk.
Daarbij alvast mijn excuses voor mijn mening bij de volgende ladder. Dat is een zware dobber.
6
geplaatst: 26 februari 2022, 11:09 uur
Het is niet mijn bedoeling er een hele discussie van te maken legian. Mijn bericht was niet specifiek gericht op Mssr Renard, maar gericht op een tendens die ik meen te bespeuren. Ik heb helemaal niets tegen het naar voren brengen van een mening, dat ik vind ik zelfs leuk, maar mijn persoonlijke overtuiging is dat dat ook kan zonder andermans mening of smaak daarmee weg te zetten als minderwaardig of niet-kloppend. Gelukkig gebeurt dat meestal ook op deze manier, maar voor mijn gevoel niet altijd. Ik merk dat dat mijn speelplezier wel eens wat dreigt te beïnvloeden. Daar wilde ik iets over aangeven, waarbij ik me er zeer bewust van ben, dat dat ook maar een mening is en dus heel goed aan mij kan liggen. Iedereen is vrij om daar mee te doen wat hij wil en om daar al dan niet rekening mee te houden
0
Mssr Renard
geplaatst: 26 februari 2022, 11:48 uur
legian schreef:
Dat Mssr Renard (als voorbeeld eventjes) aangeeft dat als je Anekdoten saai vind de band niet begrijp is zijn mening. Ik blijf het saai vinden, dan begrijp ik de band maar niet. Nou kan ik die opmerking kwalijk opvatten, maar wetende dat het zijn mening is doet het niets.
Dat Mssr Renard (als voorbeeld eventjes) aangeeft dat als je Anekdoten saai vind de band niet begrijp is zijn mening. Ik blijf het saai vinden, dan begrijp ik de band maar niet. Nou kan ik die opmerking kwalijk opvatten, maar wetende dat het zijn mening is doet het niets.
Ik kan me ook niet voorstellen, dat jij daar erg over zal vallen. Een beetje plaagstootjes geven, moet kunnen toch? Ik denk dat Anekdoten overigens wel een band is met veel facetten, waarover heel veel gediscusieerd kan worden. Een band met veel verschillende soorten albums en songs, en dus best moeilijk te vangen. Al is retro-sound wel een term die je aan al hun platen kunt hangen. Misschien dat andere songs van Anekdoten minder saai overkomen. Met name hun eerste platen zijn steviger, meer richting Red van King Crimson.
Maar het kan ook zijn dat Anekdoten nooit wat wordt. Er zijn ook users hier waarbij de beroemdste en bekendste progmetal-band (Dream Theater) nooit was is geworden. Het is wat het is.
Ik zal wat meer op mijn woorden letten, maar ik blijf toch ook wel een vos met streken, denk ik. Soms reageer te impulsief, maar ik ben niet op zoek naar relletjes hoor.
2
geplaatst: 26 februari 2022, 12:09 uur
Bonk Het was meer bedoeld als enige nuance dan mo een discussie ervan te maken, maar dat vergat ik erbij te melden. Ben het met je eens hoor, probeer daar zelf ook wel op te letten. Maar ik kan wat rauwheid in een menig ook wel waarderen, net zoals in muziek
.
.
1
geplaatst: 26 februari 2022, 12:19 uur
Mssr Renard schreef:
Ik kan me ook niet voorstellen, dat jij daar erg over zal vallen. Een beetje plaagstootjes geven, moet kunnen toch?
Ik kan me ook niet voorstellen, dat jij daar erg over zal vallen. Een beetje plaagstootjes geven, moet kunnen toch?
Zeker, ik kan daar ook wel van genieten hoor. Ik ben hier ook ingegaan met de wetenschap dat ik vorig jaar de meeste afwijking had in de finale en flink verschil in mening met meerdere deelnemers. Maakt het wat mij betreft alleen maar leuk.
maar ik ben niet op zoek naar relletjes hoor.
Ik denk dat dit wel in lijn ligt met wat Bonk ook bedoeld. Zolang de intentie goedbedoeld is en niet gericht is om andermans mening als minderwaardig weg te zetten.
Het is alleen wel jammer dat het saaie nummer de ladder nu aanvoert.

1
geplaatst: 26 februari 2022, 12:34 uur
buso schreef:
Pavlov's Dog +2
Ne Obliviscaris +1
Pavlov's Dog +2
Ne Obliviscaris +1
Doe ik vanavond wel voor je.
2
geplaatst: 26 februari 2022, 12:43 uur
Mssr Renard schreef:
...Er zijn ook users hier waarbij de beroemdste en bekendste progmetal-band (Dream Theater) nooit was is geworden. Het is wat het is...
...Er zijn ook users hier waarbij de beroemdste en bekendste progmetal-band (Dream Theater) nooit was is geworden. Het is wat het is...
Gelukkig heb ik daar geen last van, maar goed: bij mij wil bijvoorbeeld een progdino als Yes nog steeds maar niet echt klikken; ieder z'n ding binnen het brede (en door ons allen hier flink opgerekte
) prog(metal) spectrum, zo blijkt maar weer... 
* denotes required fields.