menu

Muziek / Muziekgames / Opeth K.O.

zoeken in:

avatar van Johnny Marr
EvilDrSmith schreef:
Pfff... wat zegt JM ook alweer tegen zo'n soort battle?

Dit is de finale.


avatar van legian
5. The Baying of the Hounds vs. Minnets Yta

1-0


avatar van Johnny Marr
3-0

I HEAR THE BAYING OF THE HOOOOUUUUNDS!!!1!111!!!



avatar van ABDrums
6. Allting Tar Slut vs. Advent

Vandaag Morningrise nog maar eens beluisterd, blijft toch echt Opeth's ruwe diamantje als je het mij vraagt. Hoewel ik zeer te spreken ben over In Cauda Venenum, moet ik hier toch stemmen voor Advent.

0-1


avatar van Johnny Marr
0-3

Advent is kijken naar wat komt, hoewel er weinig licht is! Wat jij, ArthurDZ?



avatar van AOVV
7. Ingen Sanning Är Allas vs. The Moor

0-1






avatar van ABDrums
8. Faith In Others vs. Godhead’s Lament

0-1


avatar van Don Cappuccino
0-3

Faith in Others is een beetje King Crimson - Starless at home.



avatar van ABDrums
9. Black Rose Immortal vs. A Fair Judgement

Twee geweldige nummers, dus wederom een heel moeilijke keuze. Wordt het één van de vele geweldige nummers van het volwassen Opeth, of wordt het hét pronkstuk van het jeugdige / onbezonnen Opeth?

Black Rose Immortal bevat, ondanks de wat karige productie, sommige van de beste stukken die deze band op plaat heeft gezet. Vandaar dat ik, zij het met enige tegenzin, tegen A Fair Judgement (man die doom riff in het tweede gedeelte blijft smullen!) stem.

1-0





avatar van EvilDrSmith
A Fair Judgement is vooral de hele tijd heel, héél erg mooi, maar ik krijg geen enkel moment kippenvel. Ja, bijna bij die prachtig gedragen gitaarriffs rond minuut zeven.
Black Rose Immortal vind ik vooral spannender, afwisselender en avontuurlijker. Het lijkt iedere keer ook wel alsof ik het nummer voor het eerst hoor, zoveel als dat er gebeurt.

4-2

Gast
geplaatst: vandaag om 11:52 uur

geplaatst: vandaag om 11:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.