Muziek / Muziekgames / Opeth K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2022, 20:37 uur
18. Bleak vs. Windowpane
Sterke battle en totaal onvergelijkbaar qua stijl (uiteraard). Nu mag Bleak zich, tezamen met het titelnummer, zich mijn favoriete nummer noemen van Blackwater Park.
1-0 dus.
Sterke battle en totaal onvergelijkbaar qua stijl (uiteraard). Nu mag Bleak zich, tezamen met het titelnummer, zich mijn favoriete nummer noemen van Blackwater Park.
1-0 dus.
0
geplaatst: 15 augustus 2022, 09:05 uur
Bleak gaat door. Met hangen en wurgen.
19. Serenity Pained Death vs. Cusp Of Eternity
19. Serenity Pained Death vs. Cusp Of Eternity
1
geplaatst: 15 augustus 2022, 16:53 uur
5-2
Cusp of Eternity is een lekker nummer, maar Serenity Painted Death is toch wel van een andere orde (voor mij dan).
Cusp of Eternity is een lekker nummer, maar Serenity Painted Death is toch wel van een andere orde (voor mij dan).
2
geplaatst: 16 augustus 2022, 11:41 uur
Dankzij deze KO begin ik 'Heritage' steeds beter te (her)waarderen. Zelfs tegenover een rudimentaire Opeth geniet het nu bij mij de voorkeur. In ieder geval dit fantastische nummer.
1-2
1-2
1
geplaatst: 16 augustus 2022, 15:19 uur
1-4
The Devil's Orchard is gewoon een ontzettend goed nummer. Opeth bewijst hier dat ook zonder veel distortion de riffs moddervet zijn en de sinistere jazzy uitloop is fantastisch gedaan.
The Devil's Orchard is gewoon een ontzettend goed nummer. Opeth bewijst hier dat ook zonder veel distortion de riffs moddervet zijn en de sinistere jazzy uitloop is fantastisch gedaan.
* denotes required fields.