MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Opeth K.O.

zoeken in:

18. Bleak vs. Windowpane

Sterke battle en totaal onvergelijkbaar qua stijl (uiteraard). Nu mag Bleak zich, tezamen met het titelnummer, zich mijn favoriete nummer noemen van Blackwater Park.

1-0 dus.

Lastig lastig.

2-1

3-2

Dit is een finale.

Bleak gaat door. Met hangen en wurgen.

19. Serenity Pained Death vs. Cusp Of Eternity

Goh, ik verras mezelf.
4-2

5-2

Cusp of Eternity is een lekker nummer, maar Serenity Painted Death is toch wel van een andere orde (voor mij dan).

20. The Twilight Is My Robe vs. The Devil’s Orchard

0-1

Dankzij deze KO begin ik 'Heritage' steeds beter te (her)waarderen. Zelfs tegenover een rudimentaire Opeth geniet het nu bij mij de voorkeur. In ieder geval dit fantastische nummer.

1-2

1-4

The Devil's Orchard is gewoon een ontzettend goed nummer. Opeth bewijst hier dat ook zonder veel distortion de riffs moddervet zijn en de sinistere jazzy uitloop is fantastisch gedaan.

21. Master’s Apprentices vs. The Apostle In Triumph

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 22:23 uur

geplaatst: vandaag om 22:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.