menu

Muziek / Muziekgames / Opeth K.O.

zoeken in:

3-0

Oei, oei, oei, volgens mij heb ik een gevoelige snaar geraakt bij mijn mede Opethianen. Een ongelukkige woordkeuze, nu ik dit zo teruglees na enkele uren. Ik had ook wat haast, dus vandaar.

Laat ik voorop stellen dat Coil, Hours of Wealth, Atonement, Isolation Years en noem al die briljante nummers maar op, op zichzelf staand natuurlijk zich kranig kunnen weren (ik bedoel, ik heb ook vóór een aantal van deze nummers gestemd). Wat ik echter, met het oog op het format waar we hier mee bezig zijn, probeer te doen met het samenvoegen van nummers, is om zo het aantal battles een beetje in te korten, en omdat ik persoonlijk denk dat het waardevoller is om nummers die 'bij elkaar horen', zoals Coil en Heir Apparent, bij elkaar te zetten. In een ander forum, volgens mij was het een K.O. georganiseerd door Zack, heb ik hiervoor zelfs om jullie input gevraagd. Neemt niet weg dat ik dat ook hier even had moeten plaatsen.

Kortom, storm in een glas water. Ik had me beter moeten verwoorden, maar hoop dat jullie je kunnen vinden in mijn redenering. En anders maar niet...

4-0 overigens.

ABDrums schreef:
Heel verhaal.
Jôh, het is maar een spelletje. Maar de VAR zegt: "De gele kaart blijft staan."

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Jôh, het is maar een spelletje. Maar de VAR zegt: "De gele kaart blijft staan."

Wie fluit, Nijhuis toch zeker niet als ik hier al een gele kaart voor krijg?

Tsja ik zag dat ik me vanmiddag niet echt goed had verwoord, dus vandaar wat extra tekst en uitleg van mijn kant. Net een beetje als protesteren bij de scheidsrechter. Staat daar hier ook nog een extra kaart voor? Want in dat geval ben ik stil...

5-1

14. Prologue / April Ethereal vs. Reverie / Harlequin Forest

0-1

0-3

0-4

0-5

15. The Lines In My Hand vs. The Funeral Portrait

Pfoe lastig, maar ik ga toch ondeugend doen: 1-0.

1-2

2/3

4-3

Heritage nog maar 'ns een kans geven, want dit is toch weer een uiterst smaakvol nummer hoor.

24 uur voorbij, de eerste door zeker?

16. Harvest vs. Moonlapse Vertigo

0-1

AOVV schreef:
24 uur voorbij, de eerste door zeker?

Het nummer dat na de eerste gelijke stand op voorsprong kwam was The Funeral Portrait. Die gaat dan dus door.

0-2 voor deze battle.

0/3

ABDrums schreef:
(quote)

Het nummer dat na de eerste gelijke stand op voorsprong kwam was The Funeral Portrait. Die gaat dan dus door.

Ik kon maar proberen.

1-3

2-3

AOVV schreef:
(quote)

Ik kon maar proberen.

Groot gelijk, had zelf ook een andere uitslag gezien.

17. Hessian Peel vs. Closure

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 23:02 uur

geplaatst: vandaag om 23:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.