Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
1
geplaatst: 11 juni 2023, 17:16 uur
Lookin' out for #1 scoort 6,88. Plek 476 voor BTO.
This Is My Life scoort 6,98. Plek 422 voor Shirley Bassey.
Roger Taylor schreef dit nummer dat verscheen op het album The Miracle. In de UK wisten alle vijf de singles van dat album de chart te halen, met een 27e plek als slechtste prestatie.
Deze song werd nergens zo groot als in Nederland.
1387. Queen - The Invisible Man
[1989, #aw9, #hp4]
This Is My Life scoort 6,98. Plek 422 voor Shirley Bassey.
Roger Taylor schreef dit nummer dat verscheen op het album The Miracle. In de UK wisten alle vijf de singles van dat album de chart te halen, met een 27e plek als slechtste prestatie.
Deze song werd nergens zo groot als in Nederland.
1387. Queen - The Invisible Man
[1989, #aw9, #hp4]
1
geplaatst: 11 juni 2023, 17:30 uur
8
Heb toch wel een zwak voor de singles van The Miracle, zo ook deze
Heb toch wel een zwak voor de singles van The Miracle, zo ook deze
0
geplaatst: 11 juni 2023, 18:16 uur
Shaky schreef:
In de UK wisten alle vijf de singles van dat album de chart te halen, met een 27e plek als slechtste prestatie.
In de UK wisten alle vijf de singles van dat album de chart te halen, met een 27e plek als slechtste prestatie.
In NL ook, sterker nog alle vijf zelfs bij de beste 20 (waarvan 3x Top 4)!
8,0
0
geplaatst: 11 juni 2023, 18:29 uur
8.5
De eerste tussenstrofes doen me altijd wat aan Ghostbusters denken. Een Queen nummer dat ik in m'n jongere jaren iets minder vond, maar steeds is blijven groeien.
De eerste tussenstrofes doen me altijd wat aan Ghostbusters denken. Een Queen nummer dat ik in m'n jongere jaren iets minder vond, maar steeds is blijven groeien.
0
geplaatst: 11 juni 2023, 19:32 uur
8,2
De 12" is ook tof.
Was It All Worth It hadden ze van mij ook nog best als single mogen uitbrengen.
De 12" is ook tof.
Was It All Worth It hadden ze van mij ook nog best als single mogen uitbrengen.
2
geplaatst: 11 juni 2023, 22:25 uur
BTO. 5,5
Bassey. 4,5
Queen. 8,0
Baas wilde dat iedereen optrad (playback of live) tijdens een personeelsfeest. We zijn met 4 heren een paar minuten achter een gordijn blijven staan terwijl deze hit van Queen uit de speakers schalde. Wij vonden de grap leuker dan de baas ..
Bassey. 4,5
Queen. 8,0
Baas wilde dat iedereen optrad (playback of live) tijdens een personeelsfeest. We zijn met 4 heren een paar minuten achter een gordijn blijven staan terwijl deze hit van Queen uit de speakers schalde. Wij vonden de grap leuker dan de baas ..
0
geplaatst: 11 juni 2023, 23:07 uur
Ik vind de singles van The Miracle juist behoorlijk waardeloos, soms op het bloedirritante af (I Want It All, Breaktrhu).
Deze is dan nog het minst irritant. In de juiste bui kan ik er nog wel om glimlachen. Zoals nu.
6,5
Deze is dan nog het minst irritant. In de juiste bui kan ik er nog wel om glimlachen. Zoals nu.
6,5
0
geplaatst: 12 juni 2023, 16:36 uur
De minste van de singles van The Miracle, maar toch een 7 (omdat het Queen is)
7
7
0
geplaatst: 12 juni 2023, 17:11 uur
6,75 voor The Invisible Man plaatst Queen op plek 542.
Al meer dan 1,1 miljard views op YouTube voor deze videoclip en richting de 658 miljoen streams of Spotify voor deze song, dan doe je ergens toch iets goed.
Iggy bracht voor deze song al drie singles uit, maar die wisten enkel in de UK hoge ogen te gooien. Dankzij deze samenwerking met Charli XCX wist ze wereldwijd door te breken.
Time flies, want deze is alweer van bijna 10 jaar geleden.......
1388. Iggy Azalea - Fancy [feat. Charli XCX]
[2014, #aw8, #hp27]
Al meer dan 1,1 miljard views op YouTube voor deze videoclip en richting de 658 miljoen streams of Spotify voor deze song, dan doe je ergens toch iets goed.
Iggy bracht voor deze song al drie singles uit, maar die wisten enkel in de UK hoge ogen te gooien. Dankzij deze samenwerking met Charli XCX wist ze wereldwijd door te breken.
Time flies, want deze is alweer van bijna 10 jaar geleden.......
1388. Iggy Azalea - Fancy [feat. Charli XCX]
[2014, #aw8, #hp27]
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.