Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 augustus 2023, 08:38 uur
Gelikkig weer een lekkere respons met 21 stemmers.
Alphaville scoort prima met 7,3619 en een 232ste plek
Alphaville scoort prima met 7,3619 en een 232ste plek
0
wavanbuuren
geplaatst: 24 augustus 2023, 08:56 uur
We dobbelen rustig verder (maar net) de jaren 90 in.
En het leuke van dobbelen vind ik dat we dan af en toe ook wat van die vergeten plaatjes en artiesten tegen komen. Ik heb het nummer van vandaag in elk geval sinds 1990 misschien 5x gehoord.
Het was de Amsterdamse Ilse Severijnse die begin jaren 90 drie hitjes scoorde. Haar eerste plaatje behaalde daarbij zelfs de top 10. Op het debuutalbum van BB Queen, want daar hebben we het over, was zelfs good-old Jan Akkerman nog te horen.
Later werd Ilse bekend als zangeres van het openingsnummer "De Kringloop van het leven" van de Nederlandse versie van de Disneyklassieker "De Leeuwenkoning".
Wij gaan luisteren naar haar grootste hit.
Let vooral ook op de iets te late inzet van die play-back gitarist
1458 BB Queen - Blueshouse
[1990 #aw9 #hp7]
En het leuke van dobbelen vind ik dat we dan af en toe ook wat van die vergeten plaatjes en artiesten tegen komen. Ik heb het nummer van vandaag in elk geval sinds 1990 misschien 5x gehoord.
Het was de Amsterdamse Ilse Severijnse die begin jaren 90 drie hitjes scoorde. Haar eerste plaatje behaalde daarbij zelfs de top 10. Op het debuutalbum van BB Queen, want daar hebben we het over, was zelfs good-old Jan Akkerman nog te horen.
Later werd Ilse bekend als zangeres van het openingsnummer "De Kringloop van het leven" van de Nederlandse versie van de Disneyklassieker "De Leeuwenkoning".
Wij gaan luisteren naar haar grootste hit.
Let vooral ook op de iets te late inzet van die play-back gitarist

1458 BB Queen - Blueshouse
[1990 #aw9 #hp7]
1
wavanbuuren
geplaatst: 24 augustus 2023, 09:01 uur
Best wel lekker overeind gebleven wat mij betreft.
7,4
7,4
0
geplaatst: 24 augustus 2023, 18:58 uur
Wat een lauwe zesjes allemaal, zeg.
Ik vinnem wel lekker, hoor.En ik vinner wel lekker, ook. What's become of her, anyway?
7,5
Ik vinnem wel lekker, hoor.En ik vinner wel lekker, ook. What's become of her, anyway?
7,5
0
wavanbuuren
geplaatst: 25 augustus 2023, 08:46 uur
Voor veel mensen een nummer om snel weer te vergeten blijkbaar, maar qua gemiddelde valt het met 6,525 en 693ste plek nog eneigsinds mee.
Ex aequo met niemand minder dan de Gigantjes met "Yaki Taki OOwah"
Ex aequo met niemand minder dan de Gigantjes met "Yaki Taki OOwah"
0
wavanbuuren
geplaatst: 25 augustus 2023, 08:56 uur
Dankzij de dobbelstenen krijgen we vandaag een nummer waar we al op hebben gestemd, maar dan in een andere uitvoering. Als ik de naam "Labelle" noem weten de meesten wel om welk nummer het gaat.
En waarschijnlijk ook wel dat Christina Aguilera, Lil'Kim, Mia en P!nk een coverversie maakten voor de film "Moulin Rouge". De film waar zovele bewerkingen van bekende klassiekers in zijn meegenomen.
Het werd een dikke hit en de clip zal sommigen ook best wel kunnen bekoren.
Kan dit gelegenheidskwartet op tegen de dames van Labelle?
[2001 #aw14 #hp2]
1459 Christina Aguilera & Lil'Kim & Mya & P!nk
En waarschijnlijk ook wel dat Christina Aguilera, Lil'Kim, Mia en P!nk een coverversie maakten voor de film "Moulin Rouge". De film waar zovele bewerkingen van bekende klassiekers in zijn meegenomen.
Het werd een dikke hit en de clip zal sommigen ook best wel kunnen bekoren.
Kan dit gelegenheidskwartet op tegen de dames van Labelle?
[2001 #aw14 #hp2]
1459 Christina Aguilera & Lil'Kim & Mya & P!nk
0
geplaatst: 25 augustus 2023, 09:40 uur
Kotsbeu geraakt toen. Niets mis met het nummer, maar dat gevoel is helaas nooit helemaal verdwenen. En van Moulin Rouge ben ik ook al geen fan. Toch nog een ...
6
6
0
geplaatst: 25 augustus 2023, 15:41 uur
8,5
Wat een verademing!
Juist de versie van LaBelle hoef ik nooit meer vrijwillig aan te horen.
Wat een verademing!
Juist de versie van LaBelle hoef ik nooit meer vrijwillig aan te horen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.