Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3
zoeken in:
0
geplaatst: 27 augustus 2023, 21:55 uur
White Rabbit -9,3
Somebody to Love - 9.1
Ontloopt elkaar niet veel
Somebody to Love - 9.1
Ontloopt elkaar niet veel
0
geplaatst: 28 augustus 2023, 00:19 uur
1461 Jefferson Airplane - White Rabbit : 8,5
1462 Jefferson Airplane - Somebody to Love : 8
1462 Jefferson Airplane - Somebody to Love : 8
0
geplaatst: 28 augustus 2023, 00:32 uur
Net als esteban White Rabbit pas recentelijk gaan waarderen
White Rabbit 7,8
Somebody to Love 5,8
Maar doe mij maar de Starship-periode
White Rabbit 7,8
Somebody to Love 5,8
Maar doe mij maar de Starship-periode
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 augustus 2023, 08:48 uur
6,025 voor Christina en haar vriendinnen. Daarmee doet deze hoerenmevrouw het ruim een half punt minder dan die van Labelle. Goed voor een 942ste plek.
Glennis & Edwin waren voer voor de haaien. Niet alleen waren er maar 12 stemmers die hier überhapt hun bed voor uit wilden komen, die gaven ook nog eens een 3,2 gemiddeld.
Een plek bij de onderste 30 is hun deel. Maar gedeelde smart is halve smart, want ze staan precies gelijk met Corry Konings en "Het is allemaal Gelogen". Dit is toch echt de waarheid.
Glennis & Edwin waren voer voor de haaien. Niet alleen waren er maar 12 stemmers die hier überhapt hun bed voor uit wilden komen, die gaven ook nog eens een 3,2 gemiddeld.
Een plek bij de onderste 30 is hun deel. Maar gedeelde smart is halve smart, want ze staan precies gelijk met Corry Konings en "Het is allemaal Gelogen". Dit is toch echt de waarheid.
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 augustus 2023, 08:53 uur
En daarna brak er een heuse stemmenoorlog uit. Heel lang was het een dubbeltje op zijn kant of het Witte Konijn het zou winnen van de zoektocht naar de liefde of andersom, maar de late stemmers namen alle twijfels weg.
"White Rabbit" stierf zelfs net voor de deur van onze top 10. 8,2667 en een 14e plek is toch vrij sensationeel te noemen.
"Somebody to Love" was met 7,8667 ook alles behalve zomaar een "b-kantje" en bereikt de 74ste plek.
"White Rabbit" stierf zelfs net voor de deur van onze top 10. 8,2667 en een 14e plek is toch vrij sensationeel te noemen.
"Somebody to Love" was met 7,8667 ook alles behalve zomaar een "b-kantje" en bereikt de 74ste plek.
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 augustus 2023, 09:44 uur
De artiest van vandaag kreeg zijn eerste bekendheid als runner up van de 8ste American Idol.
Hij bracht twee goed scorende albums uit en maar toen niemand minder dan Brian May hem onder zijn hoede nam was het succes pas echt niet meer te overzien.
En je moet het maar durven: De schoenen van Freddy Mercury vullen.
En het blijft een kwestie van smaak: Naar mijn mening doet ie dat zeer verdienstelijk en ik elk geval een stuk overtuigender dan zijn voorganger Paul Rodgers.
We hebben het natuurlijk over Adam Lambert en we gaan luisteren naar zijn eerste hitnotering in de Nederlandsche Top-40
1463 Adam Lambert - Whataya Want from Me
[2010 #aw15 #hp7]
Hij bracht twee goed scorende albums uit en maar toen niemand minder dan Brian May hem onder zijn hoede nam was het succes pas echt niet meer te overzien.
En je moet het maar durven: De schoenen van Freddy Mercury vullen.
En het blijft een kwestie van smaak: Naar mijn mening doet ie dat zeer verdienstelijk en ik elk geval een stuk overtuigender dan zijn voorganger Paul Rodgers.
We hebben het natuurlijk over Adam Lambert en we gaan luisteren naar zijn eerste hitnotering in de Nederlandsche Top-40
1463 Adam Lambert - Whataya Want from Me
[2010 #aw15 #hp7]
0
wavanbuuren
geplaatst: 28 augustus 2023, 09:46 uur
wavanbuuren schreef:
En daarna brak er een heuse stemmenoorlog uit. Heel lang was het een dubbeltje op zijn kant of het Witte Konijn het zou winnen van de zoektocht naar de liefde of andersom, maar de late stemmers namen alle twijfels weg.
Edit: Met deze twee late stemmen stormt het witte konijn zelfs onze top 10 binnen (!)
8,315 en een voorlopige 9e plek.
1
geplaatst: 28 augustus 2023, 17:04 uur
Adam Lambert ken ik. Deze song ook. Alleen werden de twee nooit samengebracht in m'n hoofd. Verrast dus dat dit van hem komt.
7
7
1
geplaatst: 28 augustus 2023, 17:50 uur
Nooit van deze man gehoord, maar het liedje blijk ik wel eens gehoord te hebben.
Hyperkommersjele US-tienerpoprock.
Op basis van dit nummer kan ik me werkelijk geen voorstelling maken dat hij de schoenen van Freddie adequaat kan vullen, laat staan dat hij zich kan meten met zo'n geweldenaar als Paul Rodgers (die weliswaar die Freddievervangingfunctie niet had moeten bekleden). Ik mag hopen dat Brian & Co het compositorisch wat uitdagender maken met deze Adam, want dit aalgladde, doodgeproduceerde liedje is niet veel soeps. Nouja, Queen heeft met Freddie natuurlijk ook baggermuziek gemaakt, nog (veel) slechter dan dit.
Hij kan (heel netjes binnen de lijntjes) zingen, soit: dat is tegenwoordig in de Top 40 al heel wat.
5
Hyperkommersjele US-tienerpoprock.
Op basis van dit nummer kan ik me werkelijk geen voorstelling maken dat hij de schoenen van Freddie adequaat kan vullen, laat staan dat hij zich kan meten met zo'n geweldenaar als Paul Rodgers (die weliswaar die Freddievervangingfunctie niet had moeten bekleden). Ik mag hopen dat Brian & Co het compositorisch wat uitdagender maken met deze Adam, want dit aalgladde, doodgeproduceerde liedje is niet veel soeps. Nouja, Queen heeft met Freddie natuurlijk ook baggermuziek gemaakt, nog (veel) slechter dan dit.
Hij kan (heel netjes binnen de lijntjes) zingen, soit: dat is tegenwoordig in de Top 40 al heel wat.
5
0
geplaatst: 28 augustus 2023, 18:14 uur
EvilDrSmith schreef:
Op basis van dit nummer kan ik me werkelijk geen voorstelling maken dat hij de schoenen van Freddie adequaat kan vullen.
Op basis van dit nummer kan ik me werkelijk geen voorstelling maken dat hij de schoenen van Freddie adequaat kan vullen.
Dat doet hij toch al heel wat jaar in de allergrootste zalen ter wereld.
Maar goed, 7tje voor deze
1
geplaatst: 28 augustus 2023, 19:16 uur
EvilDrSmith schreef:
vigil schreef:
Dat doet hij toch al heel wat jaar in de allergrootste zalen ter wereld.
Ik heb inmiddels een aantal livenummers geluisterd en ik vind het drie keer niks. Soms zelfs irritant. Hij kan zeker (zuiver) zingen, maar er zit niks eigens in zijn stem: een doorsnee timbre dat keurignetjes alles smetteloos vertolkt, met regelmatig een (door mij ongewenst) nichterig snikje en hijgje. Bij Freddie klinkt een uithaal machtig en krachtig, bij hem alsof iemand zijn ballen afknelt. Hij verdient vast een sticker van de zanglerares en is de perfecte open sollicitant voor alle musicalproducties, maar het is alsof een restaurant met drie Michelinsterren de kok heeft vervangen door de frituurpannen van de FEBO snackmuur. Ik heb Navarone eens een keer een Queen coveravondje zien spelen in het Burgerweeshuis, en dat beviel me heel veel beter.Dat doet hij toch al heel wat jaar in de allergrootste zalen ter wereld.
Enfin, smaak enzo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.