MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #3

zoeken in:
7.8
Nederlandse klassieker

Lauren Daigle: 8
Outsiders: 7

Lauren Daigle: 6
Outsiders: 5,8

Outsiders - Touch : 6,5

wavanbuuren
7

Touch: 5,5

De song van vandaag zou wel eens op een ander tijdstip voorbij kunnen komen vandaag want ik moet heu-le-maal vanuit Limburg naar het exotische Amsterdam voor Ricky Gervais. Het gemiddelde van Outsiders - Touch zal dan ook bij de song van morgen gepost worden.

Lauren Daigle - 5,6
The Outsiders - 5,5

Shaky

Baby Virgo Shocking Mister P uit Florida was een hiphop-trio bestaande uit Percy Rodgers, Calvin Williams en Frederick Byrd. In 1987 begon hun samenwerking, in 1988 scoorden ze hun grote hit en in 1989 waren ze eigenlijk alweer zo goed als vergeten.

In de US behaalden ze geen enkel succes en werd hun stijl behoorlijk belachelijk gemaakt. In Europa werd er anders over gedacht en waren ze in 1988 heel even, heel erg beroemd.

1265. B.V.S.M.P. - I Need You

[1988, #aw11, #hp8]

Zegt me niets. Het komt op mij over als een parodie, alsof het opzettelijk slecht gezongen is. But I kinda like the vibe.

5

Shaky schreef:
In de US behaalden ze geen enkel succes en werd hun stijl behoorlijk belachelijk gemaakt.

Bij mij op de middelbare school ook

7

Ik vind/vond m stiekem wel leuk

Dat was dan wel héél erg even. Heb ik blijkbaar iets te langzaam met mijn ogen geknipperd.
Hele rare productie, zeker die opzettelijk slecht (klinkende) zang/rap. Het lijkt wel een demo ofzo. Al ligt dat wel (deels) aan de videoclip, hoor ik nu op deze veel minder slecht klinkende versie. Het blijft echter baggarach.

3

Zodra de eindscore bekend is kan je die gelijk ook voor hun andere hit(je) invullen. Be Gentle is een exacte kopie van dit nummer.

6,5

En inderdaad de geluidskwaliteit van de video maakt de zang nog meer ielig dan t al is.

vigil schreef:
Zodra de eindscore bekend is kan je die gelijk ook voor hun andere hit(je) invullen. Be Gentle is een exacte kopie van dit nummer.

6,5

En inderdaad de geluidskwaliteit van de video maakt de zang nog meer ielig dan t al is.

Van jou verwacht ik dan wel even die kreet hier van deze heren

heel apart om een glas sinaasappelsap op een tv te zetten.

Vind het nog wel meevallen, een 7,2
Wordt alleen aan dat Candyman-Knockin boots herinnert door die tikjes.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:26 uur

geplaatst: vandaag om 06:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.