Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
2
geplaatst: 4 augustus 2023, 19:54 uur
Zack schreef:
1. Je maakt het spel kapot door niet op je voorkeur te stemmen , maar op de slTroy omdat je niet hebbrnnkan dat ik ook een mening heb waar jij niet tegen kan(dus speel je het zo).....wat jij doet altijd moet je zelf ook kunnen hebben ., Electronic aanhanger
2. En passant wil je Thelion nog beïnvloeden .....ik beïnvloed geen users , geef net zoals sommige anderen een mening of reageer erop....Jij hebt dit spel dus definitief kapot gemaakt...gefeliciteerd
, goed bezig....als jij gewoon normaal had gestemd , was Kate door geweest dus gaat dit inderdaad nergens meer over qua uitslag....je ,et je,elf voor schut
(quote)
Grote jongen ...1. Je maakt het spel kapot door niet op je voorkeur te stemmen , maar op de slTroy omdat je niet hebbrnnkan dat ik ook een mening heb waar jij niet tegen kan(dus speel je het zo).....wat jij doet altijd moet je zelf ook kunnen hebben ., Electronic aanhanger

2. En passant wil je Thelion nog beïnvloeden .....ik beïnvloed geen users , geef net zoals sommige anderen een mening of reageer erop....Jij hebt dit spel dus definitief kapot gemaakt...gefeliciteerd
, goed bezig....als jij gewoon normaal had gestemd , was Kate door geweest dus gaat dit inderdaad nergens meer over qua uitslag....je ,et je,elf voor schut Ik heb tot nu toe niet gereageerd op de flauwe opmerkingen van je, Zack, maar ik merk dat ik toch een beetje geirriteerd begin te raken. Is het misschien mogelijk om ermee op te houden?
1
geplaatst: 4 augustus 2023, 20:01 uur
Oh, zie nu pas dat Grootmeester Zack z'n kleine berichtje aan mij later nog verder heeft uitgebreid. Mijn berichtje was niet bedoeld om Lion te beïnvloeden, ik vond z'n stem vooral grappig omdat hij bekend staat als een enorme hater van Kate Bush en er vervolgens doodleuk op stemt. Ik dacht ik meld het maar even, want hoewel Zack zich weer eens kwaad heeft uitgeschreven leest hij hier waarschijnlijk nog gewoon mee 
Overigens, als ik elke keer eind van het jaar m'n lijstje voor de Radio 2 Top 2000 opstel begin ik zo'n beetje met Troy, en vervolgens vul ik de rest aan. Dus een beetje flauw om te veronderstellen dat ik hier op Troy stem jou een beetje te zieken. Je neemt het hier allemaal een beetje te serieus vrees ik.

Overigens, als ik elke keer eind van het jaar m'n lijstje voor de Radio 2 Top 2000 opstel begin ik zo'n beetje met Troy, en vervolgens vul ik de rest aan. Dus een beetje flauw om te veronderstellen dat ik hier op Troy stem jou een beetje te zieken. Je neemt het hier allemaal een beetje te serieus vrees ik.
2
geplaatst: 4 augustus 2023, 21:10 uur
Dat was kiezen uit 2 kwaden….. en van alle Zingende zaag nummers kan ik running up that hil nog het beste hebben

1
geplaatst: 4 augustus 2023, 21:12 uur
Wat een gewauwel weer met Zack…… waar maakt hij zich druk om.
En by the way ik ben niet te beïnvloeden

2
geplaatst: 4 augustus 2023, 21:31 uur
thelion schreef:
Ook niet om niet battles te plaatsen idd

2
geplaatst: 4 augustus 2023, 21:54 uur
Vandaag nog!
De laatste 12.
We spelen tot de 10 en 2 verschil
1. Sinéad O'Connor - Troy Vs. Talking Heads - Slippery People
2. a-ha - Take On Me Vs. Roxy Music - Avalon
3. Talk Talk - Life's What You Make It Vs. The Church - Under the Milky Way
4. Ultravox - Vienna Vs. Talk Talk - Such a Shame
5. The The - Uncertain Smile Vs. Simple Minds - Someone Somewhere in Summertime
6. Talk Talk - Living in Another World Vs. Depeche Mode - Personal Jesus
De laatste 12.
We spelen tot de 10 en 2 verschil
2. a-ha - Take On Me Vs. Roxy Music - Avalon
3. Talk Talk - Life's What You Make It Vs. The Church - Under the Milky Way
4. Ultravox - Vienna Vs. Talk Talk - Such a Shame
5. The The - Uncertain Smile Vs. Simple Minds - Someone Somewhere in Summertime
6. Talk Talk - Living in Another World Vs. Depeche Mode - Personal Jesus
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 21:54 uur
1-0
1-0
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 22:01 uur
4-2
Kan ik verder nog iemand overhalen om op Troy te stemmen?
#durftevragen
Kan ik verder nog iemand overhalen om op Troy te stemmen?

#durftevragen
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 22:11 uur
En ik zie ze zomaar alle 3 doorgaan ook nog (al hoop ik dat iig church wint, dan wel vd beste tt)
* denotes required fields.