MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Ooit in de top 40 - meter #4

zoeken in:
6,9

6,3

7

7,5

7,3

7,5

50tracks schreef:
Een mooie 7,28 voor Sherbet's Howzat. Als je dan toch een verzamelalbum zoekt met dit nummer is dit nog een goed tip Down Under

Oh, grappig door dit album leerde ik Sherbet destijds kennen!

LRB is toch altijd wel erg MOR dan wel gezapig. Dat wil niet direct zeggen dat het slecht is maar goed is ook weer anders.

5,75

Briljante hit !

Little River Band - 8,9

Sherbet - Howzat 7,8

Little River Band 7,2

6.3

8.4

7.5

8,7

De nachtuilen zijn nog beter

Zoals The Giant in Twin Peaks al zei: The owls are not what they seem

5,5

8,5

7,5

Het meeste dat ik ken van de Little River Band vind ik nogal saai. Dit is dan weer zo'n typische Hilversum 2 hit. Inderdaad een kruising tussen Crosby, Stills, Nash & Young en The Eagles. Eigenlijk nogal van anderen gejat, maar je moet wat als je in Australië woont. Toegeven wel behoorlijke song dit. Beetje iets dat ik zelf nooit draai, maar mocht het een keer op de autoradio voorbij komen: lekker nummer, maar wie zijn dit nou ook alweer? 7,7

6,5

Gast
geplaatst: vandaag om 20:45 uur

geplaatst: vandaag om 20:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.