Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2025, 18:32 uur
24 uur.
10. The Bleak Picture - Misguided (Fortuna's Hand) vs. Darkthrone - Black Dawn Affiliation
1-0
10. The Bleak Picture - Misguided (Fortuna's Hand) vs. Darkthrone - Black Dawn Affiliation
1-0
0
geplaatst: 15 februari 2025, 18:38 uur
2-0
Darkthrone heeft veel beter materiaal dan dit standaard riedeltje, zou ik durven zeggen..
Darkthrone heeft veel beter materiaal dan dit standaard riedeltje, zou ik durven zeggen..
0
geplaatst: 16 februari 2025, 08:05 uur
4-3
Bij Oranssi Pazuzu werkt een song doorgaans in de context van het volledige album (nog) beter, zo ook hier.
Bij Oranssi Pazuzu werkt een song doorgaans in de context van het volledige album (nog) beter, zo ook hier.
0
geplaatst: 16 februari 2025, 16:55 uur
Ik geef mijn punt toch aan Oranssi Pazuzu:
8-2
12. Gaerea - Unknown vs. Artificial Language - Skinwalker
1-0
8-2
12. Gaerea - Unknown vs. Artificial Language - Skinwalker
1-0
0
geplaatst: 16 februari 2025, 18:54 uur
Nooit eerder van Artificial Language gehoord, maar wat een fijne ontdekking. Ik ben geen liefhebber van djent(invloeden), maar dit is eindelijk een (van de weinige) band(s) die djent incorporeert in een totaalsound die van toevoegende i.p.v. afbrekende waarde is. En die zanger doet het ook wel bij mij.
Gaerea is wel lekker en catchy, maar het is me een beetje te gemakkelijk en voorspelbaar allemaal. En daarmee wat anoniem. De rustmomenten komen ook wat willekeurig over.
2-1
Trelldom vind ik trouwens ook wel een fascinerend nummer, daar ga ik meer van luisteren.
Gaerea is wel lekker en catchy, maar het is me een beetje te gemakkelijk en voorspelbaar allemaal. En daarmee wat anoniem. De rustmomenten komen ook wat willekeurig over.
2-1
Trelldom vind ik trouwens ook wel een fascinerend nummer, daar ga ik meer van luisteren.
1
geplaatst: 16 februari 2025, 19:23 uur
Ik weet dat ook jij een jaartje ouder wordt Bas, maar nu loop je wel erg ver achter... 
Maak ik er 5-1 van.

Maak ik er 5-1 van.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 16 februari 2025, 19:25 uur
5-2
Zitten ook Tool elementen in dit nummer
En een hele goeie opbouw.
Zitten ook Tool elementen in dit nummer
En een hele goeie opbouw.
* denotes required fields.