Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2025, 12:45 uur
Niks duidelijk, enorm aan elkaar gewaagd.
Ik dacht dat ik op voorhand Múr minder zou vinden, omdat ik me dacht te herinneren de band in het metalkennismakingsspelletje van 2024 een wat bescheiden normering gaf, maar nee: ook erg sterk.
Ik lees nu terug dat ik de bands respectievelijk een 8,4 en een 8,2 gaf.
Weliswaar met andere nummers, maar het verschil blijft net zo weinig noemenswaardig.
4-5
Ik dacht dat ik op voorhand Múr minder zou vinden, omdat ik me dacht te herinneren de band in het metalkennismakingsspelletje van 2024 een wat bescheiden normering gaf, maar nee: ook erg sterk.
Ik lees nu terug dat ik de bands respectievelijk een 8,4 en een 8,2 gaf.
Weliswaar met andere nummers, maar het verschil blijft net zo weinig noemenswaardig.
4-5
0
geplaatst: 12 maart 2025, 19:55 uur
0
geplaatst: 13 maart 2025, 14:22 uur
51. Hellbutcher - The Sword of Wrath vs. Saxon - There's Something in Roswell
Dit is niet mijn battle.
Dit is niet mijn battle.
0
geplaatst: 13 maart 2025, 15:00 uur
Dat vind ik nou niet. Twee briljante bands. Jammerlijke loting.
Ik wil trouwens mijn stem veranderen naar Hellbutcher, muzikaal toch net iets meer m'n ding (vocalen van Saxon zijn ook niet meer wat ze geweest zijn):
2-2
0
geplaatst: 13 maart 2025, 20:46 uur
Hahahahaahahaha!
HELLBUTCHER!
Wat een geniale clip
♪ Gloves of metal rule tonight

Leather, metal, spikes and chains! ♫♪♪
Zouden Eric & Joey dit soms bedoelen?
Hilarische over the top 80s-injected deaththrashblack: Venom meets a male The Great Kat?
Maar wel met verdomd lekkere gitaarsolo's en razende thrashriffs: ja, dit vind ik niet alleen enorm lollig, maar ook écht goed.
Daar kunnen de 80s injected NWOBHM Saksische helden niet tegenop. Zeker Biff niet (meer), helaas.
4-3
HELLBUTCHER!
Wat een geniale clip

♪ Gloves of metal rule tonight

Leather, metal, spikes and chains! ♫♪♪Zouden Eric & Joey dit soms bedoelen?
Hilarische over the top 80s-injected deaththrashblack: Venom meets a male The Great Kat?
Maar wel met verdomd lekkere gitaarsolo's en razende thrashriffs: ja, dit vind ik niet alleen enorm lollig, maar ook écht goed.
Daar kunnen de 80s injected NWOBHM Saksische helden niet tegenop. Zeker Biff niet (meer), helaas.
4-3
0
geplaatst: 13 maart 2025, 21:05 uur
Wordt ook een beetje de Biff-band zo met Paul Quinn eruit en Nigel Glockler is er ook vaker uit geweest.
0
geplaatst: 13 maart 2025, 23:01 uur
Vlgs mij is het punt van Etiul niet meegenomen
Mijn punt gaat naar Saxon
4-5 nu denk ik
4-5 nu denk ik
0
geplaatst: 13 maart 2025, 23:10 uur
Dieter schreef:
4-5 nu denk ik
4-5 nu denk ik
JM had zijn stem gewijzigd van Saxon naar Hellbutcher. Daarom ging de score van 1-3 naar 2-2.
Het staat dus: 4-4
* denotes required fields.