Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2025, 13:29 uur
1
geplaatst: 14 maart 2025, 14:13 uur
Ecocide? Die band lag toch op zijn reet?
[check]
Ah, ze hebben hun reet weer van de grond gehaald. Voor de tweede keer. Inmiddels alweer een paar jaar actief blijkbaar. Goede actie!
Het is blijkbaar een semi-Beneluxbattle, want Hulder blijkt een Belgische blackmetalsoliste. Woont al wel een tijd in de VS, inmiddels in Washington (de staat). Ze zal de Atlantische oversteek wel gemaakt hebben, omdat haar vader een professioneek Belgisch/Amerikaans basketbalspeler was?
Allebei erg lekker, maar aangezien er hier al zoveel black voorbij komt, kies ik ondanks mijn feminiene metalfetisj eens een keer niet voor de vrouw.
1-3
[check]
Ah, ze hebben hun reet weer van de grond gehaald. Voor de tweede keer. Inmiddels alweer een paar jaar actief blijkbaar. Goede actie!
Het is blijkbaar een semi-Beneluxbattle, want Hulder blijkt een Belgische blackmetalsoliste. Woont al wel een tijd in de VS, inmiddels in Washington (de staat). Ze zal de Atlantische oversteek wel gemaakt hebben, omdat haar vader een professioneek Belgisch/Amerikaans basketbalspeler was?
Allebei erg lekker, maar aangezien er hier al zoveel black voorbij komt, kies ik ondanks mijn feminiene metalfetisj eens een keer niet voor de vrouw.
1-3
0
geplaatst: 14 maart 2025, 19:24 uur
4-7
Ik begin een patroon te constateren in dat ik telkens de beslisser ben.
Ik begin een patroon te constateren in dat ik telkens de beslisser ben.
0
geplaatst: 14 maart 2025, 19:25 uur
53. Spectral Wound - At Wine-Dark Midnight in the Mouldering Halls vs. Panzerfaust - The Damascene Conversions
Deze is pittig, hier ga ik nog even over nadenken.
Deze is pittig, hier ga ik nog even over nadenken.
1
geplaatst: 14 maart 2025, 20:07 uur
Ik heb net geluisterd maar kon er niet over nadenken. Genieten geblazen!
Op het gevoel: 1-0
Op het gevoel: 1-0
0
geplaatst: 15 maart 2025, 01:01 uur
Opnieuw een ongelukkige tweestrijd in de eerste ronde, beide zijn geweldige nummers. Spectral Wound heeft drie ijzers in het vuur, Panzerfaust maar een.
2-3
2-3
0
geplaatst: 15 maart 2025, 13:17 uur
Ik stem ook op basis van het argument van Apollo. Misschien niet helemaal eerlijk omdat het tactisch / strategisch is, maar steekhoudend vind ik het wel. Beide nummers zijn in ieder geval bijzonder goed.
3-5
3-5
0
geplaatst: 15 maart 2025, 19:38 uur
Panzerfaust door naar de volgende ronde.
54. Brodequin - Diabolical Edict vs. Simone Simons - R.E.D.
1-0
54. Brodequin - Diabolical Edict vs. Simone Simons - R.E.D.
1-0
0
geplaatst: 15 maart 2025, 22:08 uur
Haha heb gisteren Spectral Wound en Panzerfaust aandachtig zitten luisteren, maar stemmen ho maar. 
Had wel voor de 2e gegaan, de vocals liggen me iets beter.
4-1

Had wel voor de 2e gegaan, de vocals liggen me iets beter.
4-1
* denotes required fields.