MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:
2-0

Oja, excuus. Ik had een nieuwe kunnen plaatsen.
Ik heb blijkbaar iets met dooie vogels, want die hoes van Pyrrhon doet me sterk denken aan de hoes van het Braziliaans gekkefratsencombo Satanique Samba Trio dat ik laatst ontdekte.
Pyrrhon is ook behoorlijk geschift, maar ik ga nu toch tegen mijn eigen nominatie stemmen. Ook al is het een stuk origineler dan Civerous, laatstgenoemde klinkt toch wel erg lekker.
3-0

4-0

DjFrankie (moderator)
5-0

5-1 toch even een tegenpuntje

Allebei erg gaaf, ik ga nipt voor de heerlijke gekte van Pyrrhon.

6-2

Ook de vorige battle erg sterk trouwens, geweldige Tsjechische grindcore maar het mij volledig onbekende Ploughshare stak er bovenuit.

1-1

2-2

Ik vind die plaat van Kerry Osegueda niet zo heel bijzonder, maar dit vind ik toch wel een erg lekker nummer.
Dat is dat nummer van Solbrud trouwens ook. Al nemen ze er allemaal wel erg de tijd voor.
4-3

DjFrankie (moderator)
4-4

5-5

odi
5-6

odi
0-2

2-3

Nipt, zou ik zo zeggen, denk.

Op gevoel...beide erg fraai

3-3

3-4

4-4

Lastig ja, Frail Body grijpt me net wat meer bij de strot.

Frail Body bevindt zich weer in een lastige battle en geniet nipt mijn voorkeur.

5-4

Gast
geplaatst: vandaag om 19:30 uur

geplaatst: vandaag om 19:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.