Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2025, 13:51 uur
0
geplaatst: 16 maart 2025, 16:13 uur
24 uur waren nog niet gepasseerd bij de vorige battle. Of gaan we nu tot de 6?
5-1
5-1
2
geplaatst: 16 maart 2025, 19:15 uur
Aanvankelijk was het tot de 6, daarna gecorrigeerd naar 7-8 lees ik nu terug. Honest mistake.

0
geplaatst: 16 maart 2025, 19:43 uur
24 uur na battle 54 en tot de 7.
56. Ploughshare - The Fall of All Creatures vs. Carnal Diafragma - The Garden of Earthly Delights
56. Ploughshare - The Fall of All Creatures vs. Carnal Diafragma - The Garden of Earthly Delights
1
geplaatst: 17 maart 2025, 09:24 uur
1
geplaatst: 17 maart 2025, 10:19 uur
6-3
Sympathieke grindcorenominatie, maar tegen de Deathspell Omega-achtige escapades van Ploughshare is weinig opgewassen wat mij betreft. Carnal Diafragma ga ik wel even checken, want de potentie is overduidelijk en ik geloof dat ik hier wel wat mee kan.
Sympathieke grindcorenominatie, maar tegen de Deathspell Omega-achtige escapades van Ploughshare is weinig opgewassen wat mij betreft. Carnal Diafragma ga ik wel even checken, want de potentie is overduidelijk en ik geloof dat ik hier wel wat mee kan.
0
geplaatst: 17 maart 2025, 10:30 uur
Hehehe, niet deze keer

Wel wil ik nog m'n stem veranderen in battle 54 naar Brodequin:
7-2 derhalve

1
geplaatst: 17 maart 2025, 12:11 uur
Die hoes van Carnal Diafragma is trouwens wel erg gaaf. Het doet me nogal denken aan het werk van Dave Patchett voor Cathedral.
Dat is op zich ook wel een grappig toeval, aangezien het nummer 'The Garden of Earthly Delights' heet en Cathedral een plaat heeft uitgebracht met de titel 'The Garden of Unearthly Delights'.
Jeroen Bosch moest eens weten hoe populair hij 500 jaar later nog steeds is en vooral ook in de metalscene.
Alle kletspraat en de gezellige grind terzijde, Ploughshare gaat er toch met het punt en daarmee ook de overwinning vandoor.
7-3
Dat is op zich ook wel een grappig toeval, aangezien het nummer 'The Garden of Earthly Delights' heet en Cathedral een plaat heeft uitgebracht met de titel 'The Garden of Unearthly Delights'.
Jeroen Bosch moest eens weten hoe populair hij 500 jaar later nog steeds is en vooral ook in de metalscene.
Alle kletspraat en de gezellige grind terzijde, Ploughshare gaat er toch met het punt en daarmee ook de overwinning vandoor.
7-3
* denotes required fields.