MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
5-2

2-0

Keiharde banger.

Beide dikke prima

2-1

24 uur waren nog niet gepasseerd bij de vorige battle. Of gaan we nu tot de 6?

5-1

AOVV zit in een andere tijdzone Apollo.

6 - 1

DjFrankie (moderator)
7-2

Apollo schreef:
24 uur waren nog niet gepasseerd bij de vorige battle. Of gaan we nu tot de 6?

5-1

Aanvankelijk was het tot de 6, daarna gecorrigeerd naar 7-8 lees ik nu terug. Honest mistake.

0-1

2-1

Bedoel je 4-3?

B.Robertson schreef:
(quote)

Bedoel je 4-3?

Ja, want JM veranderd stilletjes zijn stem weer

Dan maak ik er 5-3 van

6-3

Sympathieke grindcorenominatie, maar tegen de Deathspell Omega-achtige escapades van Ploughshare is weinig opgewassen wat mij betreft. Carnal Diafragma ga ik wel even checken, want de potentie is overduidelijk en ik geloof dat ik hier wel wat mee kan.

Kondoro0614 schreef:
(quote)

Ja, want JM veranderd stilletjes zijn stem weer

Hehehe, niet deze keer

Wel wil ik nog m'n stem veranderen in battle 54 naar Brodequin:

7-2 derhalve

Die hoes van Carnal Diafragma is trouwens wel erg gaaf. Het doet me nogal denken aan het werk van Dave Patchett voor Cathedral.
Dat is op zich ook wel een grappig toeval, aangezien het nummer 'The Garden of Earthly Delights' heet en Cathedral een plaat heeft uitgebracht met de titel 'The Garden of Unearthly Delights'.
Jeroen Bosch moest eens weten hoe populair hij 500 jaar later nog steeds is en vooral ook in de metalscene.

Alle kletspraat en de gezellige grind terzijde, Ploughshare gaat er toch met het punt en daarmee ook de overwinning vandoor.
7-3

Next

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 17:55 uur

geplaatst: vandaag om 17:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.