Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 22 maart 2025, 18:56 uur
AOVV schreef:
Enkele dagen afwezigheid en ook aardig wat battles gemist zie ik. Dat gebeurt, ik luister alles nog wel 'ns terug hoor..
Enkele dagen afwezigheid en ook aardig wat battles gemist zie ik. Dat gebeurt, ik luister alles nog wel 'ns terug hoor..
Ga je ook het kennismakingsspelletje terugluisteren? Recentelijk hebben we ook EvilDrSmith zijn comeback met veel genoegen mogen ontvangen.
65. 200 Stab Wounds - Defiled Gestation vs. Arbor - The Shroud of Frost (2m29s-7m28s)
0
geplaatst: 22 maart 2025, 19:02 uur
Daar twijfel ik toch over Apollo, ondertussen wel een erg grote achterstand. Ik zal me allicht beperken tot cherry pickin'. 
0-1, ik heb het wel voor die lo-fi black metal.

0-1, ik heb het wel voor die lo-fi black metal.
0
geplaatst: 22 maart 2025, 19:09 uur
Jammer!
Arbor is een van de gehypete bands van het eveneens gehypete Blood & Crescent label. Ook andere projecten van Taurus, de man achter Arbor, zijn 'populair' zoals Fellwinter en Gauntlet Ring. Hij is een bezige bij. Net als 200 Stab Wounds niet zo origineel maar wel sterk uitgevoerd. Ik vind laatstgenoemde toch iets sterker voor de dag komen.
1-1
Arbor is een van de gehypete bands van het eveneens gehypete Blood & Crescent label. Ook andere projecten van Taurus, de man achter Arbor, zijn 'populair' zoals Fellwinter en Gauntlet Ring. Hij is een bezige bij. Net als 200 Stab Wounds niet zo origineel maar wel sterk uitgevoerd. Ik vind laatstgenoemde toch iets sterker voor de dag komen.
1-1
0
geplaatst: 22 maart 2025, 19:27 uur
Dus Arbor en Blood & Crescent worden gehypet en Fellwinter en Gauntlet Ring zijn populaire bands?
Djiezus, wat voel ik me ineens een ouwe lul, want ik heb hier allemaal nog nooit van gehoord.
Gooi dit dan ook eens in het kennismakingsspelletje, ja? Kan ik er ook heel verstandig en wijsneuzerig over meelullen alsof ik het allemaal weet en ken.
Arbor doet blijkbaar alsof het nog steeds 1991 is. Verrot ziek kutgeluid. Best goed gedaan. Ik moet onwillekeurig denken aan Mütiilation, maar ik weet niet zeker of dat een adequate gedachtegang is.
[Ik check het even en: ja, deze gedachte snijdt wel degelijk hout]
Het was mij om het even, maar als ik dan toch moet kiezen: die versnelling aan het eind bij 200 Stab Wounds doet het 'em.
2-1
Djiezus, wat voel ik me ineens een ouwe lul, want ik heb hier allemaal nog nooit van gehoord.

Gooi dit dan ook eens in het kennismakingsspelletje, ja? Kan ik er ook heel verstandig en wijsneuzerig over meelullen alsof ik het allemaal weet en ken.

Arbor doet blijkbaar alsof het nog steeds 1991 is. Verrot ziek kutgeluid. Best goed gedaan. Ik moet onwillekeurig denken aan Mütiilation, maar ik weet niet zeker of dat een adequate gedachtegang is.
[Ik check het even en: ja, deze gedachte snijdt wel degelijk hout]
Het was mij om het even, maar als ik dan toch moet kiezen: die versnelling aan het eind bij 200 Stab Wounds doet het 'em.
2-1
0
geplaatst: 22 maart 2025, 22:06 uur
AOVV schreef:
Daar twijfel ik toch over Apollo, ondertussen wel een erg grote achterstand. Ik zal me allicht beperken tot cherry pickin'.
Mijn achterstand was groter dan jouw huidige, dus wat loop je nu te twijfelkonten? Jouw conditie is 17 jaar jonger dan de mijne, dus dat kan jij makkelijk! So no cherries allowed, but the whole shebang. Daar twijfel ik toch over Apollo, ondertussen wel een erg grote achterstand. Ik zal me allicht beperken tot cherry pickin'.

0
geplaatst: 23 maart 2025, 11:08 uur
0
geplaatst: 23 maart 2025, 13:15 uur
2-1
Sterke battle zeg, allebei heel goed, moeilijk kiezen deze.
Sterke battle zeg, allebei heel goed, moeilijk kiezen deze.
0
geplaatst: 23 maart 2025, 13:37 uur
2-2 Eens. Toch dat stuk van 6:50 tot 8:10 dat ik het mooiste vind van De Spiegel, wat Rush-achtige trekjes.
0
geplaatst: 23 maart 2025, 20:42 uur
2-0
Oude link van Orgone werkt niet meer.
Werkende link met tevens juiste lengte van het nummer: Orgone - Schemes of Fulfillment (van 45:04 tot 57:28)
Oude link van Orgone werkt niet meer.
Werkende link met tevens juiste lengte van het nummer: Orgone - Schemes of Fulfillment (van 45:04 tot 57:28)
* denotes required fields.