Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2025, 19:21 uur
Johnny Marr schreef:
Ok kerstman! Dacht tot de 5, aan de vorige battles te zien. Maar is tot de 6 dan?
Yes johnnyboy, we gaan tot en met de six, six. Six dus. (quote)
Ok kerstman! Dacht tot de 5, aan de vorige battles te zien. Maar is tot de 6 dan?
Maar ik vermoed dat mijn stem toch niet veel meer uitmaakt.
12. A/Oratos - Deuteros vs. Kanonenfieber - Lviv zu Lemberg
5-5
13. Saidan - Visual Kill vs. Chat Pile - I Am Dog Now
2-1
0
geplaatst: 20 juni 2025, 10:37 uur
0
geplaatst: 20 juni 2025, 11:58 uur
Het ligt dichter bij elkaar dan de tussenstand doet vermoeden.
Close 5-0
Close 5-0
0
geplaatst: 20 juni 2025, 14:36 uur
0
geplaatst: 20 juni 2025, 21:37 uur
2-3
Heftig dat ik The Stargate hier pas op voorsprong moet brengen.
Heftig dat ik The Stargate hier pas op voorsprong moet brengen.
0
geplaatst: 20 juni 2025, 21:39 uur
Nou, SLIFT is anders ook een behoorlijk vette plaat. Edoch, toch 2-4.
Even pauze tussen Grey Aura en Ultha in dB's.
1
geplaatst: 20 juni 2025, 21:50 uur
EvilDrSmith schreef:
God ben jij daar?! Ik zag de bill voorbij komen en had graag willen gaan, maar moest werken. Twee brutaal goede bands, echt te gek. Have fun en laat zeker even een besprekinkje / recensie achter hier of elders op de site, daar ben ik erg benieuwd naar!
Jammer hoor, hadden we vanavond meteen daad bij woord kunnen voegen door een biertje te doen
2
geplaatst: 21 juni 2025, 01:10 uur
ABDrums schreef:
God ben jij daar?! Ik zag de bill voorbij komen en had graag willen gaan, maar moest werken. Twee brutaal goede bands, echt te gek. Have fun en laat zeker even een besprekinkje / recensie achter hier of elders op de site, daar ben ik erg benieuwd naar!
Jammer hoor, hadden we vanavond meteen daad bij woord kunnen voegen door een biertje te doen
Het was erg gaaf! Grey Aura gelukkig ook, want die zag ik eerder op Roadburn en met dat optreden had ik toen geen klik. Nu gelukkig wel. Ultha was als een betonnen moker 70 minuten lang op mijn oren en brein aan het inrammen. Ik ga er vermoedelijk een klein verslagje van maken voor een ezine. Even bekijken of ik daar zin in heb en tijd voor vrij wil maken. Zoja, dan stuur ik je het linkje wel door. De lp's van Ultha en Grey Aura heb ik in ieder geval gesigneerd mee naar huis genomen. (quote)

0
geplaatst: 21 juni 2025, 01:13 uur
16. Verwoed - The Madman's Dance vs. Counting Hours - All that Blooms (Need to Die)
Nouja zeg, wat een toeval. Zit ik te kletsen over Grey Aura, hebben we hier een andere Utrechtse avantgarde blackmetalband.
Nouja zeg, wat een toeval. Zit ik te kletsen over Grey Aura, hebben we hier een andere Utrechtse avantgarde blackmetalband.
0
geplaatst: 21 juni 2025, 13:36 uur
Ik had het van Verwoed idd ook vernomen en volgens al eerder ergens in dit spelletje (?) medegedeeld. Jammer, ik vond ze live ook erg gaaf (ook vanwege de zanger die niet je "typische blackmetalperformance" geeft).
6-3
6-3
* denotes required fields.