MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:
9. Lowen - Waging War Against God vs. Opeth - §4

Ai, dat is lullig. Lowen moet net tegen het beste nummer van Opeths laatste.
Toch nog even achter elkaar luisteren.

Ik ga toch voor Lowen en niet eens om de underdog te steunen. Ik vind haar gegalm echt helemaal fantastisch geweldig, nog overweldigender dan de ouderwetse übergrunts van Mikael.
1-0

1-3

Geef mij dan toch maar het vertrouwde geboer van Mikael, hoewel Lowen echt een fantastisch leuke ontdekking is gebleken.

1-4

Lekker bezig jongens, voor de tweede keer battle 9 spelen. En het is opnieuw: 1-6

17. Mother of Millions - Magna Mater vs. Borknagar - Northward

0-1

0-2

Bas wilde ons opnieuw aan de muziek van Lowen hebben. Iets met de kracht van de boodschap die hem zit in de herhaling, nietwaar?

2-3

Haha, onbedoelde opzet is mislukt.
Ik zie dat ik de verkeerde battle ná een battle met Verwoed had geplaatst: Verwoed battlede in #8 en #16, dus ik had niet battle #9, maar #17 moeten plaatsen (mijn zoekfunctie was dus Verwoed: niet gedacht dat ze op dit moment nog twee nummers in de strijd hadden).

Hoe sterk Borknagar nog steeds is, ik vind Mother Of Millions toch wel een verfrissend nieuw en sterk geluid brengen.
4-3

5-4 na lang twijfelen (50/50)

2-2

Die battle #9 had ik dinsdagochtend bij ontwaken wel beluisterd maar niet gestemd want Opeth zou wel doorgaan voordat ik weer thuis ben dacht ik. Zaterdagmiddag ging er wel een lichtje branden van weer die band? maar met dertig graden niet druk om gemaakt en Opeth heeft meerdere worpen met zulke titels.

Wel een aardige battle met twee stilistisch zeer aan elkaar gewaagde bands.
2-3

DjFrankie (moderator)
3-4

4-4 wederom 50/50

Ik wil nog even zeggen dat ik helemaal kapot ben van Angels With Broken Wings. Ik denk de mooiste ontdekking die ik heb gedaan in deze K.O. Bedankt aan de nominator!

5-4

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 23:10 uur

geplaatst: vandaag om 23:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.