Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 8 juli 2025, 14:54 uur
1
geplaatst: 8 juli 2025, 14:56 uur
0
geplaatst: 8 juli 2025, 15:41 uur
Die zag ik niet aankomen van jouw kant. Múr is wel verdomd goed trouwens, echt een positieve verrassing van vorig jaar.
3-1
1
geplaatst: 8 juli 2025, 19:16 uur
ABDrums schreef:
Die zah ik niet aankomen van jouw kant. Múr is wel verdomd goed trouwens, echt een positieve verrassing van vorig jaar.
Die zah ik niet aankomen van jouw kant. Múr is wel verdomd goed trouwens, echt een positieve verrassing van vorig jaar.
Múr heeft een geweldig debuut afgeleverd en behoort tot een van de meest belovende nieuwe artiesten. Ik vind dit nummer niet alleen beter dan 'The Message', maar ook vind ik 'The Stargate' een beter nummer. En het is geen verrassing dat wij hier over een mogelijke finalist spreken, maar wat mij betreft is een Blood Incantation nummer voldoende representatief voor de latere rondes. Een beetje tegengas kan ook geen kwaad.
9. Alcest - Améthyste vs. Ubiquity - The Traveler
0-1
1
geplaatst: 8 juli 2025, 22:07 uur
0
geplaatst: 9 juli 2025, 19:17 uur
0
geplaatst: 9 juli 2025, 19:29 uur
Beide albums hebben bijna enkel 4,0*-beoordelingen. Het album van Austere heeft echter een 3,5* die de matrix verstoort.
0-3
0-3
0
geplaatst: 9 juli 2025, 20:04 uur
1-4
Een whitewash zou onterecht zijn en geen recht doen aan het feit dat deze nummers kwalitatief behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Punt voor Verwoed.
Een whitewash zou onterecht zijn en geen recht doen aan het feit dat deze nummers kwalitatief behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn. Punt voor Verwoed.
* denotes required fields.