MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3

zoeken in:

Hier moet ik nog even voor gaan zitten (als ik niet te laat ben)

DjFrankie (moderator)
1-1

1-2

2-3

Ik vind het ook een heel lastige. Ik trek het dan maar gelijk.

3-3

odi
4-3

odi
2-1

2-2

2-4

Als ik FedEx mag geloven, ontvang ik tussen nu en enkele uren mijn verbraste vakantiegeld in de vorm van 52 LP's. Daar moet dan ook het album van Anciients tussen zitten.
In mijn jaaroverzicht had ik Anciients op #6 gezet en Conifère op #10. Redelijk willekeurig, het ontloopt elkaar eigenlijk geen mallemoer, maar in het kader van de afwisseling en wat tegenwicht tegenover al die black(ened) metal gun ik het Anciients iets meer.
2-5

Eens met de bovenbuurman.

2-6

13. Whispering Void - We Are Here vs. Laudare - Offertorium

0-1

DjFrankie (moderator)
1-1

1-3

2-3

Al begint Laudare steeds beter op mij in te werken, Whispering Void heeft een van de mooiste intro's van het jaar. Het intro duurt eigenlijk langer dan de rest van het nummer.

Even een vraag tussendoor: Whispering Void zit op het label Prophecy, maar sinds ik eergisteren de site van dat label probeer te bereiken, ligt die op zijn reet. Hebben jullie daar ook last van, of is mijn browser aan een update oid toe?

(Het pakket van 52 lp's, 20,52 kilo, is al binnen, whohooo! En dat binnen 48 uur vanuit Duitsland. Jaja, zo kan het dus ook)

3-3

Prophecy ook bij mij niet bereikbaar. 52 LP's zal je als nieuwe uitgaven al gauw zo'n 1040,- aan kwijt zijn maar ook de resterende vakantietijd om te draaien.

4-3

Gast
geplaatst: vandaag om 09:21 uur

geplaatst: vandaag om 09:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.