Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2025, 00:29 uur
Hier moet ik nog even voor gaan zitten (als ik niet te laat ben)
0
geplaatst: 10 juli 2025, 17:43 uur
Ik vind het ook een heel lastige. Ik trek het dan maar gelijk.
3-3
3-3
0
geplaatst: 11 juli 2025, 06:06 uur
0
geplaatst: 11 juli 2025, 12:28 uur
Als ik FedEx mag geloven, ontvang ik tussen nu en enkele uren mijn verbraste vakantiegeld in de vorm van 52 LP's. Daar moet dan ook het album van Anciients tussen zitten.
In mijn jaaroverzicht had ik Anciients op #6 gezet en Conifère op #10. Redelijk willekeurig, het ontloopt elkaar eigenlijk geen mallemoer, maar in het kader van de afwisseling en wat tegenwicht tegenover al die black(ened) metal gun ik het Anciients iets meer.
2-5
In mijn jaaroverzicht had ik Anciients op #6 gezet en Conifère op #10. Redelijk willekeurig, het ontloopt elkaar eigenlijk geen mallemoer, maar in het kader van de afwisseling en wat tegenwicht tegenover al die black(ened) metal gun ik het Anciients iets meer.
2-5
0
geplaatst: 11 juli 2025, 12:59 uur
0
geplaatst: 11 juli 2025, 14:50 uur
Al begint Laudare steeds beter op mij in te werken, Whispering Void heeft een van de mooiste intro's van het jaar. Het intro duurt eigenlijk langer dan de rest van het nummer.
Even een vraag tussendoor: Whispering Void zit op het label Prophecy, maar sinds ik eergisteren de site van dat label probeer te bereiken, ligt die op zijn reet. Hebben jullie daar ook last van, of is mijn browser aan een update oid toe?
(Het pakket van 52 lp's, 20,52 kilo, is al binnen, whohooo! En dat binnen 48 uur vanuit Duitsland. Jaja, zo kan het dus ook)
3-3
Even een vraag tussendoor: Whispering Void zit op het label Prophecy, maar sinds ik eergisteren de site van dat label probeer te bereiken, ligt die op zijn reet. Hebben jullie daar ook last van, of is mijn browser aan een update oid toe?
(Het pakket van 52 lp's, 20,52 kilo, is al binnen, whohooo! En dat binnen 48 uur vanuit Duitsland. Jaja, zo kan het dus ook)
3-3
1
geplaatst: 11 juli 2025, 16:51 uur
Prophecy ook bij mij niet bereikbaar. 52 LP's zal je als nieuwe uitgaven al gauw zo'n 1040,- aan kwijt zijn maar ook de resterende vakantietijd om te draaien.
0
geplaatst: 12 juli 2025, 13:00 uur
* denotes required fields.