Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "van het jaar 2024 #3
zoeken in:
1
geplaatst: 12 juli 2025, 13:18 uur
B.Robertson schreef:
Prophecy ook bij mij niet bereikbaar. 52 LP's zal je als nieuwe uitgaven al gauw zo'n 1040,- aan kwijt zijn maar ook de resterende vakantietijd om te draaien.
Dat is een aardige inschatting. Ik zat nog net in de drie cijfers, omdat een flink aantal wat was afgeprijsd: zoals de jaren 90 Mercyful Fates voor €15,- per stuk, dat is toch een heel betaalbare upgrade van de cd's.Prophecy ook bij mij niet bereikbaar. 52 LP's zal je als nieuwe uitgaven al gauw zo'n 1040,- aan kwijt zijn maar ook de resterende vakantietijd om te draaien.
0-3
0
geplaatst: 12 juli 2025, 22:36 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Dat is een aardige inschatting. Ik zat nog net in de drie cijfers, omdat een flink aantal wat was afgeprijsd: zoals de jaren 90 Mercyful Fates voor €15,- per stuk, dat is toch een heel betaalbare upgrade van de cd's. Inschatting een beetje gebaseerd op het aanbod van twee platenzaken in Leeuwarden, plus misschien wat online korting en iets lagere prijzen in Duitsland. Wel herkenbaar die aanbiedingen van 15,- of half geld, en sommige heruitgaven standaard 19,90.
52 stuks, zo bont heb ik het nooit in één keer getrapt, de helft misschien en dan zullen het meer CD's zijn geweest. Een keer tien platen of meer aanslepen van platenbeurzen meer iets van vroeger. Nu is dat hobbymatig de vintage-zaakjes afstruinen tot gegeven moment de krenten wel uit de pap zijn, afhankelijk wat je zoekt.
0
geplaatst: 13 juli 2025, 00:06 uur
0
geplaatst: 13 juli 2025, 00:54 uur
3-0
Maar dit is wel een puike nominatie van Crypt Sermon die ik dankzij dit spelletje pas echt ben gaan waarderen.
Maar dit is wel een puike nominatie van Crypt Sermon die ik dankzij dit spelletje pas echt ben gaan waarderen.
0
geplaatst: 15 juli 2025, 17:54 uur
Ik heb mij de vorige rondes verkeken, want dit is de achtste finale. Wat ik bestempel als de aanvang van de Champions League-rondes, gezien de vorige ronde veel nek-aan-nekraces waren en artiesten als Opeth en Conifère niet onverslaanbaar zijn gebleken. Opeth heeft als een van twee artiesten nog 2 nummers in de race. De andere artiest is Blood Incantation, een van de titelfavorieten, en (b)lijkt met beide nominaties zelfs nog onverslaanbaar. Daar staan zij niet alleen in, want de nominaties van Kanonenfieber en Groza zijn de enige participerende nummers van deze artiesten.
Ronde 5 - Achtste finales 2024
1. Kanonenfieber - Lviv zu Lemberg vs. Anciients - Melt The Crown
2. Opeth - §1 vs. Groza - Daffodils
3. Ulcerate - The Dawn Is Hollow vs. Blood Incantation - The Stargate
4. Austere - Thrall vs. Conifère - I - Liberté / II - Furia
5. Laudare - Offertorium vs. Frail Body - Devotion
6. Ubiquity - The Traveler vs. Black Curse - Flowers of Gethsemane
7. Opeth - §4 vs. Thy Catafalque - MindenevÅ‘
8. Saidan - Visual Kill vs. Blood Incantation - The Message
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0-1
Ronde 5 - Achtste finales 2024
2. Opeth - §1 vs. Groza - Daffodils
3. Ulcerate - The Dawn Is Hollow vs. Blood Incantation - The Stargate
4. Austere - Thrall vs. Conifère - I - Liberté / II - Furia
5. Laudare - Offertorium vs. Frail Body - Devotion
6. Ubiquity - The Traveler vs. Black Curse - Flowers of Gethsemane
7. Opeth - §4 vs. Thy Catafalque - MindenevÅ‘
8. Saidan - Visual Kill vs. Blood Incantation - The Message
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
0-1
* denotes required fields.