Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
0
geplaatst: 2 maart 2025, 19:49 uur
Deze doet me weinig. Niets eigenlijk. Please forgive me, Dance Lover.
5
5
0
geplaatst: 3 maart 2025, 19:10 uur
Nance. 6,5
C&C. Music Factory 7
Mighty Dub Catz. 7,5
Bellini. 6,5
Dario G. 7
Vengaboys. 5
C&C. Music Factory 7
Mighty Dub Catz. 7,5
Bellini. 6,5
Dario G. 7
Vengaboys. 5
1
geplaatst: 3 maart 2025, 21:13 uur
esteban schreef:
Nou vooruit dan maar!

0
geplaatst: 3 maart 2025, 21:20 uur
Parada de Tettas scoort een 7,03 onder 13 Stemmers.
Het wordt daarmee nog spannend of ze de uiteindelijke Top 100 wel gaan halen.
Zeer toepasselijk als 66ste nummer.
De grootste hit van dit Duitse gezelschap reikte in 1994 tot een vierde plek.
Het wordt daarmee nog spannend of ze de uiteindelijke Top 100 wel gaan halen.
Zeer toepasselijk als 66ste nummer.
De grootste hit van dit Duitse gezelschap reikte in 1994 tot een vierde plek.
1
geplaatst: 3 maart 2025, 22:13 uur
8,2
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb bij dit nummer een associatie met de Magic Friends van het Station
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb bij dit nummer een associatie met de Magic Friends van het Station

1
geplaatst: 4 maart 2025, 07:35 uur
Magic Affair.. oh ja, zijn me niet zo bijgebleven. De productie is me ook iets te gedateerd.
6
6
0
geplaatst: 4 maart 2025, 09:48 uur
voskat schreef:
Magic Affair.. oh ja, zijn me niet zo bijgebleven. De productie is me ook iets te gedateerd.
Eens, dit is ook allesbehalve mijn favoriet uit het genre.
6,3
0
geplaatst: 4 maart 2025, 11:02 uur
Ik vond die spooky esthetiek altijd wel grappig trouwens.
Zie ook Brooklyn Bounce. Maar die gooiden er daadwerkelijk een helse kneiterbeat onder.
Zie ook Brooklyn Bounce. Maar die gooiden er daadwerkelijk een helse kneiterbeat onder.

0
geplaatst: 4 maart 2025, 18:33 uur
12 Stemmers geven het duivelse Omen III een 7,29.
Wederom een beetje een vreemde eend in de bijt. Vandaag nog een dag helemaal los en vanaf morgen vasten! Benieuwd hoe het goedgehumeurde Fiësta het er vanaf gaat brengen. Afkomstig van de hand van Jaydee, die van ''Plastic Dreams'' een hit met eeuwigheidswaarde maakte, maar minder geschikt voor dit topic. In 1997 goed voor een derde plek in de Top 40. In 2003 succesvol gesampled door The Underdog Project. Echter, geef mij het origineel maar!
Wederom een beetje een vreemde eend in de bijt. Vandaag nog een dag helemaal los en vanaf morgen vasten! Benieuwd hoe het goedgehumeurde Fiësta het er vanaf gaat brengen. Afkomstig van de hand van Jaydee, die van ''Plastic Dreams'' een hit met eeuwigheidswaarde maakte, maar minder geschikt voor dit topic. In 1997 goed voor een derde plek in de Top 40. In 2003 succesvol gesampled door The Underdog Project. Echter, geef mij het origineel maar!
* denotes required fields.