MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
3

waar blijven de echte knallers...

pureshores schreef:
waar blijven de echte knallers...

Marco is ons nog een beetje aan het teasen

6,2

Kate: 6.8
Gina: 6.5

7,8

Ik vind 'm eigenlijk wel leuk

[teasemodus aan] Jullie willen knallers, jullie krijgen grote knallers...althans in Duitsland. [teasemodus uit]

U zei Eurovisie? Juist ja, Joost! Niet met zijn bekendste nummer. Het eerste zaadje werd al in 2023 geplant, toen hij om onbegrijpelijke reden de top 40 miste met deze kraker.

100% eurodance wat mij betreft. Ieder genre evolueert tenslotte door. Een mooi bruggetje naar de 90 `s revival die de laatste jaren gaande is.

Eurodance leeft nog steeds voort!

8,5

Oei. De ene Joost is de andere niet. Deze skip ik meestal. Dan liever een foute Scooter!

3.5

Gina G 6,0
Joost 5,0

In Duitsland een nummer 1-hit. Hebben onze oosterburen toch beter begrepen.

8

Okay!

Deze Duitse raveband scoorde maar liefst 12 Top 40 hits! In 1995 reikten ze hiermee in ons land tot de 24ste plek. Tot mijn grote verrassing is dit nummer bij de album stats populairder dan ''Hyper, Hyper'' & ''Move Your Ass''.

Immer schattig!

9

Schattig idd. Scooter doet het ook goed bij de volgende generatie Tit, al is dit niet bepaald een favoriet.

7

Joost 6,5

Scooter 7,25

8,5 zijn tofste

Dance Lover schreef:
Tot mijn grote verrassing is dit nummer bij de album stats populairder dan ''Hyper, Hyper'' & ''Move Your Ass''.
Friends is voor mij jeugdsentiment. Move Your Ass in mindere mate ook. Hyper, Hyper dan weer helemaal niet.

Joost: 6,7
Scooter: 7,6

Joost 5
Scooter 6.75

Scooter heeft in BE 16 UtraTop hits gehad, FWBF zat daar niet bij. Werd niet opgepikt. Ik herinner me deze vaag, maar dus geen flauw idee van waar. Verzamel-CD? Lokale radio? Enfin, ze hebben betere, maar toch een...

6.2

Joost 6

Scooter 4

Gina G 5
Joost 8
Scooter 7

Joost: 6
Scooter: 9

Hoog tijd voor een #01 hit van Engelse/Nederlandse bodem uit 1995! Technohead werd in de steigers gezet door Flamman & Abraxas en niemand minder dan de Party Animals figureren in de clip. Het hippietijdperk meets (rave) gabberhouse.

6,5

7,2

Gast
geplaatst: vandaag om 17:13 uur

geplaatst: vandaag om 17:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.