Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
1
geplaatst: 12 april 2025, 01:11 uur
esteban schreef:
16 going on 17 in het jaar toen deze uitkwam, dikke hit onder de leeftijdsgenoten toen. Die sound voelde als iets nieuws. Daarna nooit meer echt van gehoord.
8.5
16 going on 17 in het jaar toen deze uitkwam, dikke hit onder de leeftijdsgenoten toen. Die sound voelde als iets nieuws. Daarna nooit meer echt van gehoord.
8.5
Voor mij voelde het juist als iets wat in de verkeerde tijd zat, krijg van die beat weer een Technotronic vibe.
Maar omdat het verdomd catchy is:
7,8 (originele downtempo versie is overigens veel mooier)
2
geplaatst: 12 april 2025, 23:57 uur
Even inhalen op de zaterdagavond .. gewoon vanaf de bank even een trip down memory lane (maar eerst even doorbijten)
Jump for Joy : 4 (de magie was uitgewerkt)
Don’t Give Me Your Love : 4,5 (niet veel beter)
Feel the Heat of the Night : 5 (alsof AI al bestond in the 90s)
The First The Last Eternity : 6 (voldoende vanwege t intro)
Sweets for my sweet : 3 (mislukte cover)
Desenchantee : 6,5 (maar het origineel was beter)
Ooh Aah: 4 (aah nee)
Friesenjung : 8 (soms snap ik die Duitsers wel)
Friends : 6,5 (de recente samenwerking tussen Joost en Scooter is overigens ook best leuk)
En vervolgens is het tijd voor the Best of MegaDance / Now Dance / Het Foute Uur..
I wanna be a hippy : 7,5
Have you ever been mellow : 8
Rainbow in the sky : 8
Wonderfull days : 8,5
Bailando : 7
Barbie Girl : 7
Dreamer : 6,5
Feel what you want : 7
L’amour toujours : 7,5
King of my Castle : 6,5
Jump for Joy : 4 (de magie was uitgewerkt)
Don’t Give Me Your Love : 4,5 (niet veel beter)
Feel the Heat of the Night : 5 (alsof AI al bestond in the 90s)
The First The Last Eternity : 6 (voldoende vanwege t intro)
Sweets for my sweet : 3 (mislukte cover)
Desenchantee : 6,5 (maar het origineel was beter)
Ooh Aah: 4 (aah nee)
Friesenjung : 8 (soms snap ik die Duitsers wel)
Friends : 6,5 (de recente samenwerking tussen Joost en Scooter is overigens ook best leuk)
En vervolgens is het tijd voor the Best of MegaDance / Now Dance / Het Foute Uur..
I wanna be a hippy : 7,5
Have you ever been mellow : 8
Rainbow in the sky : 8
Wonderfull days : 8,5
Bailando : 7
Barbie Girl : 7
Dreamer : 6,5
Feel what you want : 7
L’amour toujours : 7,5
King of my Castle : 6,5
1
geplaatst: 13 april 2025, 19:55 uur
Jaja, de Foute Party gaat nog wel even door! Net als ''King of My Castle'' haalde ''We Like To Party'' van de Vengaboys de tweede plek, een jaar eerder welteverstaan in 1998.
2
geplaatst: 13 april 2025, 20:05 uur
Destijds was ik vooral voor Up And Down aan 't supporteren toen We Like To Party op één stond. De twee singles verschenen ongeveer tegelijkertijd op de radio en 15-year-old-me vond die eerste toen beter, maar de party-bus was overal populairder. Beide nog op single-CD liggen. 
8

8
0
geplaatst: 13 april 2025, 23:29 uur
7
Wordt in het clipje nou Village People geïmiteerd,. maar dan met vier i.p.v. zes mannen?
Wordt in het clipje nou Village People geïmiteerd,. maar dan met vier i.p.v. zes mannen?
0
geplaatst: 14 april 2025, 18:49 uur
Voor het 96ste nummer maken we een kleine sprong naar 2001, waar de succesvolle Belgische formatie Lasgo in een tijdsbestek van een half decennium maar liefst 7 Top 40 hits scoorde. ''Something'' bezette eind 2001, 3 weken de zevende plek in de lijst der lijsten.
0
geplaatst: 14 april 2025, 18:52 uur
Heerlijk die emotie, aangevuld met rollende en knallende beats in your face!
9
Met een speciale shout out naar de stoute Roodkapje revival ''All Night Long'' van hen.
9
Met een speciale shout out naar de stoute Roodkapje revival ''All Night Long'' van hen.

* denotes required fields.