Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
0
geplaatst: 16 april 2025, 22:08 uur
Steps heeft best aardige liedjes, een soort 90s ABBA meets Bananarama achtig (of zoiets) maar dit kan echt niet beste mensen...
1,5
1,5
1
geplaatst: 16 april 2025, 22:33 uur
2,5
Oh damn, dat is dit nummer. Krijg er nu nog huiduitslag van.
M'n schoonouders hebben ooit een vrij grote dansende pop gekocht voor onze dochter van drie. En dat ding speelde dan 30 seconden lang "Romeo, Romeo, 5-6-7-8". En dat ging dan tig keer op repeat.
Na een week: "Of wij die pop eventueel ook mee naar huis wilden nemen, leuk voor onze dochter?" Wat dacht je zelf?
Da hell!
Oh damn, dat is dit nummer. Krijg er nu nog huiduitslag van.
M'n schoonouders hebben ooit een vrij grote dansende pop gekocht voor onze dochter van drie. En dat ding speelde dan 30 seconden lang "Romeo, Romeo, 5-6-7-8". En dat ging dan tig keer op repeat.
Na een week: "Of wij die pop eventueel ook mee naar huis wilden nemen, leuk voor onze dochter?" Wat dacht je zelf?
Da hell!
1
geplaatst: 16 april 2025, 22:43 uur
Oef, we zijn wel vrij snel afgedaald naar de krochten van de eurodance.
3
De tering, daarbij vergeleken is de meuk waar mijn (schoon)ouders mee aan komen zetten voor mijn kinderen nog bijzonder hoogstaand
3
Poeha schreef:
De tering, daarbij vergeleken is de meuk waar mijn (schoon)ouders mee aan komen zetten voor mijn kinderen nog bijzonder hoogstaand

0
geplaatst: 17 april 2025, 00:28 uur
Why so serious? Een soort van Rednex meets ABBA, deze hit. 15 going on 16 toen het uitkwam, Steps werd toen gewoon leuk (en goed fout) bevonden onder de leeftijdsgenoten en zeker niet enkel bij de kinderen. Dit werd gedraaid op fuiven, mits wat extra beat onder.
7
7
1
geplaatst: 17 april 2025, 19:51 uur
Ik wist niet dat ik een jeugdtrauma bij iedereen naar boven haalde... 
Overtuigende nieuwe rode lantaarndrager...Steps!
Morgen (#100), een bijzonder nummer waar het allemaal zo`n beetje mee begon. Vandaag (#099) juist een plaat uit 2023 die eurodance elementen mixt met hedendaagse house en pop muziek.
Een nummer dat het genre absoluut levendig houdt! Een verrassende #01 (zomer)hit die maar liefst 5 weken op de hoogste trede stond! Wereldwijde faam voor altijd.

Overtuigende nieuwe rode lantaarndrager...Steps!
Morgen (#100), een bijzonder nummer waar het allemaal zo`n beetje mee begon. Vandaag (#099) juist een plaat uit 2023 die eurodance elementen mixt met hedendaagse house en pop muziek.
Een nummer dat het genre absoluut levendig houdt! Een verrassende #01 (zomer)hit die maar liefst 5 weken op de hoogste trede stond! Wereldwijde faam voor altijd.
1
geplaatst: 17 april 2025, 20:02 uur
Verrassend, had ik niet per se hier verwacht, al bouwt ie zeker wel voort op elementen uit de eurodance. En sowieso een knaller van een nummer.
8,8
8,8
1
geplaatst: 17 april 2025, 20:05 uur
7
Best verbaasd dat dit het zó goed heeft gedaan.
Voor mijn gevoel heeft het niet zoveel om het lijf en drijft het vooral op dat geleende stukje van 9PM Till I Come?
Best verbaasd dat dit het zó goed heeft gedaan.
Voor mijn gevoel heeft het niet zoveel om het lijf en drijft het vooral op dat geleende stukje van 9PM Till I Come?
0
geplaatst: 17 april 2025, 21:31 uur
Scoorde twee jaar terug hoger bij mij, omwille van de 90s elementen, inderdaad.
7
7
2
geplaatst: 17 april 2025, 22:21 uur
8.5
Inderdaad erg 9PM (die nog beter is) maar wel smaakvol verwerkt.
Inderdaad erg 9PM (die nog beter is) maar wel smaakvol verwerkt.
0
geplaatst: 18 april 2025, 18:33 uur
Britse glorie! In 1990 stond dit nummer 3 weken op #01 in Nederland. 34 jaar na dato beleefde het nummer een heropleving in populariteit. Wat heet, een hernieuwde Top 10 notering dankzij Netflix serie ''Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story''.
Britse glorie! In 1990 stond dit nummer 3 weken op #01 in Nederland. 34 jaar na dato beleefde het nummer een heropleving in populariteit. Wat heet, een hernieuwde Top 10 notering dankzij Netflix serie ''Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story''.
* denotes required fields.