MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:

Steps heeft best aardige liedjes, een soort 90s ABBA meets Bananarama achtig (of zoiets) maar dit kan echt niet beste mensen...

1,5

2,5

Oh damn, dat is dit nummer. Krijg er nu nog huiduitslag van.
M'n schoonouders hebben ooit een vrij grote dansende pop gekocht voor onze dochter van drie. En dat ding speelde dan 30 seconden lang "Romeo, Romeo, 5-6-7-8". En dat ging dan tig keer op repeat.

Na een week: "Of wij die pop eventueel ook mee naar huis wilden nemen, leuk voor onze dochter?" Wat dacht je zelf?

Da hell!

Oef, we zijn wel vrij snel afgedaald naar de krochten van de eurodance.

3
Poeha schreef:
M'n schoonouders hebben ooit een vrij grote dansende pop gekocht voor onze dochter van drie. En dat ding speelde dan 30 seconden lang "Romeo, Romeo, 5-6-7-8". En dat ging dan tig keer op repeat.

De tering, daarbij vergeleken is de meuk waar mijn (schoon)ouders mee aan komen zetten voor mijn kinderen nog bijzonder hoogstaand

5 6 7 8 .. nog niet bijna.

Ben met een 2 nog best mild.

3

(ook de gemiddelde leeftijd van de doelgroep)

Why so serious? Een soort van Rednex meets ABBA, deze hit. 15 going on 16 toen het uitkwam, Steps werd toen gewoon leuk (en goed fout) bevonden onder de leeftijdsgenoten en zeker niet enkel bij de kinderen. Dit werd gedraaid op fuiven, mits wat extra beat onder.

7

7,6

Ik wist niet dat ik een jeugdtrauma bij iedereen naar boven haalde...

Overtuigende nieuwe rode lantaarndrager...Steps!

Morgen (#100), een bijzonder nummer waar het allemaal zo`n beetje mee begon. Vandaag (#099) juist een plaat uit 2023 die eurodance elementen mixt met hedendaagse house en pop muziek.

Een nummer dat het genre absoluut levendig houdt! Een verrassende #01 (zomer)hit die maar liefst 5 weken op de hoogste trede stond! Wereldwijde faam voor altijd.

Verrassend, had ik niet per se hier verwacht, al bouwt ie zeker wel voort op elementen uit de eurodance. En sowieso een knaller van een nummer.

8,8

7

Best verbaasd dat dit het zó goed heeft gedaan.
Voor mijn gevoel heeft het niet zoveel om het lijf en drijft het vooral op dat geleende stukje van 9PM Till I Come?

Steps: 3,5
Peggy: 8,5

Scoorde twee jaar terug hoger bij mij, omwille van de 90s elementen, inderdaad.

7

8.5

Inderdaad erg 9PM (die nog beter is) maar wel smaakvol verwerkt.

7,2

6,5

Britse glorie! In 1990 stond dit nummer 3 weken op #01 in Nederland. 34 jaar na dato beleefde het nummer een heropleving in populariteit. Wat heet, een hernieuwde Top 10 notering dankzij Netflix serie ''Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story''.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:56 uur

geplaatst: vandaag om 09:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.