MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:

Darude 6,5

Titmeister schreef:
Meer trance dan eurodance wmb, maar ook wel terecht bij de mastodonten.

Ja, zoiets!

Ook qua cijfer: 8,25

9.75

Darude raast met 15 Stemmers aan zijn zijde naar een tiende plek met een 8,27!

thelion maakt ongetwijfeld een vreugdesprong van geluk. Rollo Armstrong kwam al 2 x voorbij, maar nu dus met zijn kompanen van Faithless. De (inkomende) synths zorgen nog steeds voor totale euforie bij menigeen en waren een inspiratiebron voor het eurodance genre (yes, kijkt naar jou Encore un Fois).

Ik was definitief om bij de versie, waarbij de opbouw tergend langzaam ging, waarna de (synth)drop pas na dik 6 minuten uitbarstte...Kan ik hem alleen niet zo gauw terugvinden nu.

In 1996 goed voor een twaalfde plek in de Top 40. Stond begin `96 genoteerd en eind `96 nog een keer. Letterlijk een plaat van de lange adem, deze mastodont #06.

7,5

7,2

Dance Lover schreef:

Ik was definitief om bij de versie, waarbij de opbouw tergend langzaam ging, waarna de (synth)drop pas na dik 6 minuten uitbarstte...Kan ik hem alleen niet zo gauw terugvinden nu.

Je bedoelt de Moody-Mix van ruim 10 minuten waarschijnlijk. Te vinden op het album Faithless - Reverence (1996) de 2cd versie wel te verstaan

Goed dat je Insomnia neemt en niet God Is a DJ, al is Salva Mea hun beste naar mijn mening

10+++

Insomnia 8

Insomnia 8

thelion schreef:
(quote)

Je bedoelt de Moody-Mix van ruim 10 minuten waarschijnlijk. Te vinden op het album Faithless - Reverence (1996) de 2cd versie wel te verstaan

Goed dat je Insomnia neemt en niet God Is a DJ, al is Salva Mea hun beste naar mijn mening

10+++

Dank je wel!

Salva Mea vind ik ook hun allerbeste nummer, dus wie weet...

9

We onderbreken het mastodonten programma voor even, om ons te laven aan wat warmte!

Zomerhit alarm!

In 2002 scoorde de Italiaanse In-Grid een megahit met deze oorwurm. Ze schreef een #02 plek op haar conto en schijnt nog steeds heerlijk te flaneren, daar ergens in het zuiden.

7.75

Faithless 7.8
IN-GRID 6.1

in-Grid: 4

7,7

In-grid 7

Sandstorm 8
Insomnia 7,2
Tu Es Foutu 7

Gast
geplaatst: vandaag om 13:23 uur

geplaatst: vandaag om 13:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.