MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
Faithless. 8
In-Grid. 7,8

110.

Door met een zomerhit uit Frankrijk over Spanje...Miranda scoorde in 1999 een #07 in de Top 40.

5,7

6

Tussen de "Mastodonten" erg veel kalfjes die nooit echt tot Mastodont zijn uitgegroeid, deze Miranda ook Euro by numbers

Miranda 6.5

Ingrid: 5
Miranda: 4

Insomnia - 8.5
Ingrid - 6.2
Miranda - 5.0

7,5

Zomerknalletje!

Miranda 5

Dit heeft niet veel om het lijf .. 4

7,25

In-Grid: 4
Miranda: 6,5

pureshores schreef:
6

Tussen de "Mastodonten" erg veel kalfjes die nooit echt tot Mastodont zijn uitgegroeid, deze Miranda ook Euro by numbers

Ja, we zijn nu even overgestapt op zomerhits, mede dankzij het prachtige weer.

Vanaf vrijdag weer nieuwe mastodonten op het menu.

111.

Oorspronkelijk afkomstig uit Moldavië, maar gezongen in het Roemeens: ''Liefde onder de Lindenboom''. O-Zone stond in 2004 niet 1,2 of 3...maar liefst 9(!) weken op #01 in onze Top 40.

9 weken op #01.... dat verdient een 9,0!

6,5 week op #1 was voldoende geweest : 6,5

Mooie zomer was dat in '04

8,5

7.75

Ha, blij dat het O-Zone is!

Deze song in het buitenland ontdekt alvorens ik het voor 't eerst in België hoorde. Tot mijn grote verbazing was dat bij ons niet O-Zone, maar Haiducii ... met hetzelfde nummer. Beide versies kwamen in mei 2004 de UltraTop binnen. Op de televisionele muziekzenders werden beide door elkaar gedraaid. En ze werden ook voortdurend verwisseld in de aankondigingen, dat stoorde mij toen mateloos. In NL ook? O-Zone won met slechts een klein beetje voorsprong de hoogste positie en het aantal weken. In mijn ogen was O-Zone de enige échte. Plezant nummertje!

8

PS: Weg met Haiducii!

5,5

9 duh

8,0

Gast
geplaatst: vandaag om 08:31 uur

geplaatst: vandaag om 08:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.