Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
1
geplaatst: 15 mei 2025, 21:03 uur
Ik weet nog wel dat een vriend van mij dit liet horen met de boodschap dat dit de zomerhit van '06 zou worden. Ik verklaarde hem voor gek. Een week later waren we op vakantie in het pittoreske Sunny Beach, Bulgarije, en daar werd geen ander nummer gedraaid. De rest is geschiedenis.
Een 8 voor de mooie herinneringen aan zomer' 06
Inhaalslag:
Fragma - 7,3
ATC - 8,5 (Pesenka 9)
Alcazar - 7,8 (Spacer 9,5)
Cascada - 6,2
Een 8 voor de mooie herinneringen aan zomer' 06

Inhaalslag:
Fragma - 7,3
ATC - 8,5 (Pesenka 9)
Alcazar - 7,8 (Spacer 9,5)
Cascada - 6,2
0
geplaatst: 15 mei 2025, 23:59 uur
124.
We reizen verder in de tijd naar 2007, waar ''September'' een grote hit scoorde in de Top 40 met ''Cry For You'' Goed voor een vierde plek in de lijst en volop internationale faam. Charli XCX coverde dit nummer zelfs nog, niet zo heel lang geleden.
We reizen verder in de tijd naar 2007, waar ''September'' een grote hit scoorde in de Top 40 met ''Cry For You'' Goed voor een vierde plek in de lijst en volop internationale faam. Charli XCX coverde dit nummer zelfs nog, niet zo heel lang geleden.
0
geplaatst: 16 mei 2025, 00:24 uur
Inmiddels lastig om niet Beg For You eroverheen te horen.
September: 8,5
Basshunter: 9
Cascada: 7,5
September: 8,5
Basshunter: 9
Cascada: 7,5
1
geplaatst: 16 mei 2025, 06:28 uur
7
Best aardige liedjes komen voorbij maar ik heb toch wel stiekem een beetje heimwee naar de periode dat dagelijks de 2 brothers, 2 Unlimited, Snap! en Dr Alban's van deze wereld voorbij kwamen hier
Best aardige liedjes komen voorbij maar ik heb toch wel stiekem een beetje heimwee naar de periode dat dagelijks de 2 brothers, 2 Unlimited, Snap! en Dr Alban's van deze wereld voorbij kwamen hier

0
geplaatst: 16 mei 2025, 18:21 uur
De artiest en titel zeiden me in eerste instantie niets, maar bij beluistering gingen de luikjes gelijk open.
6,5
6,5
1
geplaatst: 16 mei 2025, 20:52 uur
Binnenkort weer een nieuwe tussenstand!
125.
Tijd voor een verzoekplaat van de hand van voskat. De Roemeense Edward Maya & Vika Jigulina scoorden in 2009 een #01 hit met deze tropische verrassing.
125.
Tijd voor een verzoekplaat van de hand van voskat. De Roemeense Edward Maya & Vika Jigulina scoorden in 2009 een #01 hit met deze tropische verrassing.
1
geplaatst: 16 mei 2025, 20:55 uur
vigil schreef:
De plaat hierna echoot ook nog zero`s, maar daarna keren we weer even terug naar de roots. Voor de laatste restjes 90`s, om te eindigen met wat meer recente songs.
Verzoekplaatjes nog altijd welkom! Sla je slag, nu het nog kan.

0
geplaatst: 16 mei 2025, 21:55 uur
Ik heb deze te vaak in club-context gehoord en nu moet ik de playback speed standaard op 1.05 of 1.10 zetten. 
9
Hebben andere MuMe danslovers ook last van BPM-moeheid?

9
Hebben andere MuMe danslovers ook last van BPM-moeheid?

1
geplaatst: 16 mei 2025, 22:00 uur
Nooit echt wild van geweest, eerlijk gezegd. Maar het helpt blijkbaar dat ik deze al in ages niet meer gehoord heb en hij bevalt nu duidelijk beter dan toen. Een flinke opwaardering krijgt ie dus wel. Sorry dat ik er geen vettere score voor over heb, voskatje.
7
7
* denotes required fields.