MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
Een van de laatste leuke commerciële dancehits.

8

Vika (de zangeres) lijkt trouwens wel erg op het jongere nichtje van mijn vrouw.

7,0

Fragma - 5
ATC - 4
Alcazar - 6
Cascada - 4,5
Basshunter - 8,5
September - 7
Maya & Vika - 5,5

Prima voorstel, dat ‘back to the 90s’ ..

Stereo love 5

126.

We blijven nog even in Roemenië. De zero`s worden in stijl afgesloten.....met een plaat uit 2010. Een jaar eerder scoorde Inna al een grote hit met ''Hot''. Een jaar later bracht ze, het wat mij betreft, nog veel betere ''10 Minutes'' uit. Goed voor een achttiende plek in de lijst der lijsten.

6,3

Nog nooit gehoord. 'k Vind het wel heel flauw, maar zal uit sympathie voor de liefhebbers naar boven afronden.

5

September: 6,5
Maya & Vika: 5,5
Inna: 5,5

INNA zei me niets, dus even HOT opgezocht. Die ken ik wel, véél beter!

6,0

Back to the 90`s!

127.

Dit nummer stamt uit 1995 en mag wat mij betreft zeker in de schaduw staan van grote broer ''Be My Lover''. In Nederland destijds een bescheiden hit: #32.

Geen hit geweest bij ons, zelfs niet in de tiplijst. Maar het werd wel gedraaid op de lokale radio, kwam ook langs op MTV (denk ik) en stond op een verzamel-CD van dat jaar. Mijn hersenen zeggen dat dit eigenlijk toch een beetje aan de flauwe kant is, maar ik heb simpelweg een zwak voor hun sound. Dus alsnog een nipte ...

7

Een (ruim) zeventje, daar kan ik in meegaan.

7,3

125. 7
126. 5
127. 7

Maya 7
INNA 5
Bouche 6,5

Inna: 5
La Bouche: 7

128.

Met goedkeuring van Titmeister kan dit nummer natuurlijk niet ontbreken. In 1995 een uiterst bescheiden hit: #34 in onze Top 40. Wel een met blijvende impact, want afgelopen jaren is hij weer razend populair, mede dankzij een remix van het Noord - Ierse duo Bicep.

6.2

Mij totaal onbekend. Het deuntje klinkt wel als iets dat Peggy Gou vandaag de dag zou bovenhalen.

9.75

La bou 7

Dominica 7,3

Inna 6

La Bouche 6

Dominica 7,5

Jaa, daar is ie dan: (mijn zeer waarschijnlijk laatste in dit topic) 10

Al geldt dat cijfer eigenlijk voor de veel betere Original '95 Club Mix

Inna 5,8
La Bouche 6,8

Inna 4
La Bouche 7
Dominica 9

Gast
geplaatst: vandaag om 05:04 uur

geplaatst: vandaag om 05:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.