MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
Fragma - Toca's miracle 7,8
Volgens mij is de gelinkte versie niet de echte mash up want die Coco die hoort te zingen heeft een heel andere stem

ATC - Around the world 6,3

Alcazar - Crying at the discotheque 8
Eigenlijk wel door de Spacer sample, net zoals Poeha al aangaf, dan kun je weinig fout doen (en het neemt zichzelf totaal niet serieus )
De opvolger waarbij ze My forbidden lover gebruiken zou een 9 zijn, mocht die hier nog een kans krijgen

Alcazar: 8,5

En dit is precies wat Zweden perfect kunnen doen.
Nog niet eerder opgemerkt: Dat is Alexander Bard (Army Of Lovers) achter de camera in de video!

Ik ga vanaf nu proberen om niet meer achter te lopen hier

Alice Deejay: 9,4
Darude: 8,2
Faithless: 9,5
In-grid: 9
Miranda: 6,5
O-Zone: 6,7
Sash!: 7,3
Moby: 7,6
2 Unlimited: 7
2 Brothers on the 4th Floor: 9,3
Crystal Waters: 8
Olive: 7,8
Robin S: 7
Fragma: 7,2
ATC: 9
Alcazar: 8

8,2

Eens met P&p wat betreft Spacer.

Alcazar: 4

6,5

Fragma: 6,3
ATC: 5
Alcazar: 5,5

pureshores schreef:

Alcazar - Crying at the discotheque 8
Eigenlijk wel door de Spacer sample, net zoals Poeha al aangaf, dan kun je weinig fout doen (en het neemt zichzelf totaal niet serieus )
De opvolger waarbij ze My forbidden lover gebruiken zou een 9 zijn, mocht die hier nog een kans krijgen

Crying >>>> Spacer

Spacer is een perfect voorbeeld van een lied met supervette verses die leiden naar een relatief zaaddodend refrein.

122.

Het Duitse Cascada (Waterval in het Spaans) sloeg aardig op de trom in het midden van de zero`s. In 2006 scoorde dit nummer een tiende plek in de Top 40. Goed voor maar liefst 8 Top 40 noteringen destijds, met ''Evacuate The Dancefloor'' die in 2009 zelfs een #01 hit scoorde.

7,0

6.5

7,2

Ik kocht destijds in t begin van de 90s de cd-single nog van het origineel van Maggie Reilly (u weet wel die bij Mike Oldfield een paar hits in zong).

7,2

4,5

6,5

123.

Dit nummer katapulteert mij gelijk terug naar mijn studententijd. In 2006 noteerde deze Zweed een heuse #01 hit in ons land. De illustere Gebroeders Ko konden natuurlijk ook niet achterblijven met hun eigen interpretatie.

4

5,75

8

Alcázar 7
Cascada 3
Basshunter 3

Tis best een slecht nummer, toch ga ik er goed op.

8,0

Cascada 3

Basshunter 6,2

Cascada: 3,5
Basshunter: 7

7,8

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.