Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100
zoeken in:
2
geplaatst: 12 mei 2025, 23:06 uur
Fragma - Toca's miracle 7,8
Volgens mij is de gelinkte versie niet de echte mash up want die Coco die hoort te zingen heeft een heel andere stem
ATC - Around the world 6,3
Alcazar - Crying at the discotheque 8
Eigenlijk wel door de Spacer sample, net zoals Poeha al aangaf, dan kun je weinig fout doen (en het neemt zichzelf totaal niet serieus
)
De opvolger waarbij ze My forbidden lover gebruiken zou een 9 zijn, mocht die hier nog een kans krijgen
Volgens mij is de gelinkte versie niet de echte mash up want die Coco die hoort te zingen heeft een heel andere stem
ATC - Around the world 6,3
Eigenlijk wel door de Spacer sample, net zoals Poeha al aangaf, dan kun je weinig fout doen (en het neemt zichzelf totaal niet serieus
)De opvolger waarbij ze My forbidden lover gebruiken zou een 9 zijn, mocht die hier nog een kans krijgen
0
geplaatst: 12 mei 2025, 23:37 uur
Alcazar: 8,5
En dit is precies wat Zweden perfect kunnen doen.
Nog niet eerder opgemerkt: Dat is Alexander Bard (Army Of Lovers) achter de camera in de video!
En dit is precies wat Zweden perfect kunnen doen.
Nog niet eerder opgemerkt: Dat is Alexander Bard (Army Of Lovers) achter de camera in de video!
2
geplaatst: 12 mei 2025, 23:40 uur
Ik ga vanaf nu proberen om niet meer achter te lopen hier 
Alice Deejay: 9,4
Darude: 8,2
Faithless: 9,5
In-grid: 9
Miranda: 6,5
O-Zone: 6,7
Sash!: 7,3
Moby: 7,6
2 Unlimited: 7
2 Brothers on the 4th Floor: 9,3
Crystal Waters: 8
Olive: 7,8
Robin S: 7
Fragma: 7,2
ATC: 9
Alcazar: 8

Alice Deejay: 9,4
Darude: 8,2
Faithless: 9,5
In-grid: 9
Miranda: 6,5
O-Zone: 6,7
Sash!: 7,3
Moby: 7,6
2 Unlimited: 7
2 Brothers on the 4th Floor: 9,3
Crystal Waters: 8
Olive: 7,8
Robin S: 7
Fragma: 7,2
ATC: 9
Alcazar: 8
0
geplaatst: 13 mei 2025, 21:15 uur
pureshores schreef:
)
De opvolger waarbij ze My forbidden lover gebruiken zou een 9 zijn, mocht die hier nog een kans krijgen
)De opvolger waarbij ze My forbidden lover gebruiken zou een 9 zijn, mocht die hier nog een kans krijgen
Crying >>>> Spacer
Spacer is een perfect voorbeeld van een lied met supervette verses die leiden naar een relatief zaaddodend refrein.
0
geplaatst: 13 mei 2025, 22:50 uur
122.
Het Duitse Cascada (Waterval in het Spaans) sloeg aardig op de trom in het midden van de zero`s. In 2006 scoorde dit nummer een tiende plek in de Top 40. Goed voor maar liefst 8 Top 40 noteringen destijds, met ''Evacuate The Dancefloor'' die in 2009 zelfs een #01 hit scoorde.
Het Duitse Cascada (Waterval in het Spaans) sloeg aardig op de trom in het midden van de zero`s. In 2006 scoorde dit nummer een tiende plek in de Top 40. Goed voor maar liefst 8 Top 40 noteringen destijds, met ''Evacuate The Dancefloor'' die in 2009 zelfs een #01 hit scoorde.
0
geplaatst: 14 mei 2025, 06:27 uur
Ik kocht destijds in t begin van de 90s de cd-single nog van het origineel van Maggie Reilly (u weet wel die bij Mike Oldfield een paar hits in zong).
7,2
7,2
0
geplaatst: 14 mei 2025, 19:13 uur
123.
Dit nummer katapulteert mij gelijk terug naar mijn studententijd. In 2006 noteerde deze Zweed een heuse #01 hit in ons land. De illustere Gebroeders Ko konden natuurlijk ook niet achterblijven met hun eigen interpretatie.
Dit nummer katapulteert mij gelijk terug naar mijn studententijd. In 2006 noteerde deze Zweed een heuse #01 hit in ons land. De illustere Gebroeders Ko konden natuurlijk ook niet achterblijven met hun eigen interpretatie.
* denotes required fields.