MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
Ace Of base - The sign 6,7

Tokyo Ghetto Pussy 3

BBE - 7 days & one week 8,5

7,3

6,3

8.75

138.

In 1999 een grote hit voor de dames. In Nederland noteerde ze uiteindelijk een vierde plek in de Top 40. Het bijbehorende album ''Who Needs Guitars Anyway'' ging in Amerika meer dan 500.000 keer over de fysieke toonbank.

BBE: 8,5
Alice Deejay: 9,3!

BBE 8.5
Alice Deejay 7

7.8

7,8

7,2

6,2

Ace Of Base: 6,5
Tokyo Ghetto Pussy: 5,5
BBE: 9,5
Alice Deejay: 7,8

Ace Of Base: 6
Tokyo Ghetto Pussy: 4,5
BBE: 7
Alice Deejay: 5,5

139.

Een interessant verzoek van vigil in mijn inbox. Hij schreef het volgende:

Vandaag op de radio (NPO Radio 2) vertelde DJ Corné Klijn dat de volgende plaat de beste Eurodance hit was van de laatste 25 jaar. Natuurlijk was dit een persoonlijke mening maar toch, misschien moeten we die een kans geven als er een keertje tijd is.

De Zweedse groep ''Basic Element'' was er al bij in de jaren `90 maar scoort hun grootste hit in 2009. Een achtste plek is het eind verdict voor hen. Zeer benieuwd dus naar jullie mening! Zijn we Corné goed gezind of niet?!

Zeker een lekker nummer, maar onze vriend Corné overdrijft een beetje.

7,8

6.75

Alleen maar liefde voor Vigil, maar dit is toch wel 'n beetje een Eurodance-nakomeling van de Action.

5.5

Ik kan Corné ook niet helemaal volgen.

5,0

Wie heet er nou Corné

7,8

Het heeft wel wat, maar bij vlagen ook armoedig.
Nou vooruit...

6,3

Nee, souldance liefhebber Corné gaat hier geen enorme aanhang scoren. Ik kan het opzich prima hebben hoor maar heel bijzonder is t allemaal niet.

6,5

140.

Even iets heel anders. Zeker verwant aan Eurodance, maar wat minder uitbundig en juist veel dromeriger en meer futuristisch. voskat attendeerde mij op deze plaat die in 2001 een 21ste plek wist te versieren in de Top 40.

8.5

Altijd wel goed gevonden deze

Gast
geplaatst: vandaag om 21:06 uur

geplaatst: vandaag om 21:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.