MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:
Beetje een snellere Jan Hammer met de stem van Alf of een andere - wellicht nagesynchroniseerde - pop.

Alsnog een 8.

9

1 2 3 TECHNO

16 Stemmers katapulteren ''Das Boot'' naar de tweede plek met een gemiddelde van maar liefst 8,23!!!

Felix won brons (net als in België en Oostenrijk) in de Top 40 1992, met deze onvervalste (rave) house kraker! Finland, Spanje en Zwitserland beloonden het nummer terecht met goud. Duitsland, Griekenland, Italië en Portugal waren ook gul met een zilveren plak. Zelfs in Frankrijk werd het nummer ook een grote hit en greep het maar net naast het podium.

Jumps on the bandwagon:

9

Deze en It Will Make Me Crazy hebben nog steeds weinig stof gevat bij mij. Felix was haar tijd vooruit.

Dus ook ik sluit aan:

9

https://i.imgflip.com/bxqal.gif

voskat schreef:
Deze en It Will Make Me Crazy hebben nog steeds weinig stof gevat bij mij. Felix was haar tijd vooruit.

Volgens mij is Felix een man.

Overigens mag Rollo Armstrong ook niet onvermeld blijven, de hitversie is een remix door hem.

Arrie schreef:
(quote)

Overigens mag Rollo Armstrong ook niet onvermeld blijven, de hitversie is een remix door hem.

Was Felix een eenmans ding? Ik dacht dat het een duo was en dan zeg ik altijd maar voor de zekerheid "haar".

Lekker gedaan, Rollo.

Killer track: 9,5

En we hebben een nieuwe lijstaanvoerder!!!

15 Stemmers dompelen Mu Mu land in rouw en geven Felix een onvergetelijk cadeau: 8,79.

Kijken of Mu Mu land in extremis de koppositie terug weet te pakken. In 1992 o.a. een dikke hit in onze top 40 met wederom een #02 notering daar. Bill Drummond benaderde country zangeres Tammy Wynette ''van de giga hit: Stand By Your Man'' voor dit project en dat bleek een groot succes.

Deze vind ik een stuk minder dan hun andere hits:

6,8

Geniaal hoe pop, house, country, hip-house, reggae en wereldmuziek in de blender worden gestopt, zonder dat het een rommeltje wordt. Ik kende lang alleen de b - kant van dit nummer, dus eigenlijk pas net ontdekt dit. Swingen geblazen!

9,1

Fantastisch, ridicuul, geniaal.

9,5

Arrie schreef:
(quote)

Echte naam Francis Wright, dus ik snap de verwarring.

voskat Dank voor je aanbeveling van ''It Will Make Me Crazy'' van Felix.

Fijne ontdekking, doet mij wat denken aan Sylvester!

Dance Lover schreef:
voskat Dank voor je aanbeveling van ''It Will Make Me Crazy'' van Felix.

Fijne ontdekking, doet mij wat denken aan Sylvester!

Geen dank. Heel leuk topic, dit.

Ik zie dat je ook bij bent met o.a. SOPHIE.
Ik vind het heel gaaf hoe 90's dance invloeden weer boven zijn komen drijven de laatste jaren.
Danny L Harle zal ook wel flink in jouw straat liggen?

Titmeister schreef:
Deze vind ik een stuk minder dan hun andere hits:

Ik ook, desondanks toch een nette 7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 15:20 uur

geplaatst: vandaag om 15:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.