MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / EURODANCE TOP 100

zoeken in:

Geen cum laude, maar toch zeker een prima cijferlijst ..

Culture Beat. 7
Leila K. 8
The Good Men 9,3
Dance II Trance 7,5
Prodigy 8,7
Cappella. 7,8

Ja, ja, ja, ja, ja, ja! Een van de populairste nummers van zijn generatie mag natuurlijk niet ontbreken. In 1993 was hier geen ontkomen aan en zeker niet alleen in Nederland.

Als jullie nog verzoeken hebben voor nog meer 2 Unlimited platen, laat gerust weten.

7,5

Typisch zo`n nummer die ik (bijna) nooit op zet, maar nog graag elders hoor.

Het onbekende ''Mysterious'', Faces of Tribal Dance zijn mij liever.

9.8

Een bewijs dat België (muziek, tekst) en Nederland (zangers) samen tot mooie dingen kunnen komen. De muziek-cassette van "No Limits" werd letterlijk stuk gedraaid hier, ik vind dit nog altijd even fantastisch als al die decennia geleden. Hun sound voelde toch wel als iets nieuws destijds. Zoveel absolute bangers, die 2 Unlimited!

No Limit was hun grootste hit in BE, 17 weken meegedraaid waarvan 6 weken op #1.

Cappella - U Got 2 Let the Music 9,0

Zo toonaangevend ik Twenty 4 Seven nationaal vond, zo vond ik dat internationaal van de singles van Cappella.

Dance Lover schreef:
7,5

Typisch zo`n nummer die ik (bijna) nooit op zet, maar nog graag elders hoor.

Het onbekende ''Mysterious'', Faces of Tribal Dance zijn mij liever.

Het was toen al niet mijn favoriet van hen, maar blijft wel een stukje geschiedenis natuurlijk. Dit was hun eerste nr 1, toch?

7,5

7

2 Unlimited nog live gezien op Parkpop destijds, in 1994

Magere punten voor deze classic. Booooh!

No Limit: Gewoon een 10. Nog steeds een banger. Tijdloos.

Dance Lover schreef:
Als jullie nog verzoeken hebben voor nog meer 2 Unlimited platen, laat gerust weten.
Jump for Joy en Nothing Like the Rain waren bij mij altijd favoriet. Ook Faces, Twilight Zone en No One zijn sterk. Knal er nog maar een paar keer 2 Unlimited in hoor.

No Limit: 8,5

Zondag een uitgebreide Top 30.

Waar 2 Unlimited zuiver Eurodance is, zouden we dit ook wel pop met een twist kunnen noemen. Ik vind dat Ace Of Base in ieder geval niet in dit topic mag ontbreken, dan maar met hun grootste hit.

Onverwoestbaar, mijn eerste 10!

Toevallig afgelopen week Happy Nation nog opgehad, en hoopte er al op dit nummer nog tegen te komen in dit spel. Klassieker!

10

Gast
geplaatst: vandaag om 08:12 uur

geplaatst: vandaag om 08:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.